Godzijdank hebben ze niet een graaibak met benzo's. Tussen de pantoffels.
Wat niet is, kan zomaar nog komen, nietwaar.
Vwb de alcohol in de supermarkt, is het je niet opgevallen, dat deze op strategische plekken in de winkel te koop staat, zodat je al winkelende deze wel tegen m o e t komen?
Geboefte is het, die verkopers!
Ik had er in het begin toen ik gestopt was met zuipen, heel veel moeite mee met al die aparte speciaal biersoorten die ik in de supermarkt tegen kwam.
Maar met de tijd die verloopt, wordt de zucht vanzelf minder!
Ik heb er nu geen problemen meer mee.
Vroeger bekeek ik al die biersoorten nog eens, kijken waar de meeste alcohol in zit en zo....
Maar ik ben ervan af.
Echte triggers zoals heel warme zomerdagen en dan dorst krijgen, is zo een trigger.
Deze toestand moet ik voorkomen.
En zo zijn er nog wel wat meer triggers, deze probeer ik allemaal te voorkomen.
Geen toetjes met alcohol bereid nemen bijvoorbeeld.
Ook geen mondwater op alcohol basis nemen.
En...beslist geen "alcohol vrij" bier drinken.