Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"150mg in één keer als eerste keer is wel erg heftig. Verder zit er 5 uur tussen, knap als je dat gaat redden op een halve pil. Zo'n periode heb ik laatst gedaan maar dat waren er wel 3 van 130mg. (90kilo)"
"idd, gewoon 1 of 1,5 keer lichaamsgewicht en dan 1 á 1,5 na inslag halfjes bij pakken."
"Ik post daar ook, en ben dus geen dealer."
"Om welk topic gaat het dan op partyflock?"
"Hallo, van de zomer 2x een halve pill genomen tijdens een house party, maar niets van gemerkt. Was wel wat actiever dan normaal en iets minder moe, maar meer niet. Toen maar besloten om nog een keer een pill te slikken op een party. Overdag. Pil netjes laten testen, tussen de 80-92 gram MDMA. Verder geen rotzooi erin ofzo. Party begon rond 14:00, paar biertjes weggetikt 5 ofzo, en tegen de avond 18:30 boterhammetje kaas erin en die pil. Was van te voren al zeer relax en heb me prima vermaakt. Eerste uur merkte ik niets, was erg gezellig, wel een beetje zenuwen. Iedereen was foto's van elkaar aan het maken (vrienden waren redelijk aangeschoten). Op een gegeven moment merkte ik dat ik ff klaar was met dat gevraag om foto's maken en ik wilde ff met rust gelaten worden. Voor mij een teken dat er iets ging gebeuren. Op een gegeven moment een warme golf door mijn lijf, en een gevoel van whooow. Erg intens. Kort daarna weer een enorme warme golf en een whooooow gevoel.(is dit DE inslag?) Begon enigzins wazig te worden. Ik keek om me heen en voelde me ineens niet meer op mijn gemak. Mensen om mij heen leken agressief, en ik vond de sfeer ineens niet meer fijn. Erg negatief. De muziek klonk een beetje angstig...echt super vaag, aangezien ik normaal helemaal uit mijn dak ga (op bier) Probeerde de gedachte onder controle te krijgen maar lukte niet echt. Toen besloten naar een ander gedeelte te gaan, de muziek was was relaxter, en de mensen waren allemaal wat chiller. Ik heb toen een tijdje heel even rustig gedanst, om vervolgens gewoon te genieten van de muziek en los te gaan. Voelde me niet echt helemaal space ofzo, wel erg op mezelf ofzo en na een uurtje dansen begon ik weer redelijk normaal te worden. Ik vond het achteraf niet erg chill omdat ik de controle over gedachten kwijt raakte, waar bleef het liefde gevoel? En het duurde allemaal vrij kort, terwijl de pil toch van redelijke kwaliteit was dacht ik zo. Binnenkort weer een keer een party, wil het graag nog eens proberen, maar ben ook bang om fout te gaan ofzo. Ben wel benieuwd naar de tips/commentaar/ervaringen. Thanks! AANVULLING: De dagen erna heb ik nergens last van gehad, geen rot gevoel ofzo."
"In een tijdsbestek van 4 uur 5 biertjes ofzo, zou geen kwaad moeten kunnen dacht ik zo. Verder was ik i.d.d. alleen op XTC, de rest was aangeschoten. Dat ik me niet chill voelde was echt volgens mij maar iets van 5-10minuten, daarna gewoon ergens anders heen gegaan, en daar op mijn gemak (lees stapje voor stapje) danspasjes maken. Daarna wel volledig relax, maar niet erg heftig ofzo. Volgende keer eerst een halfje doen ofzo? 30 minuten wachten en dan de andere helft? En na 2 uur een hele? En rustig afwachten ergens? (relaxen op een hardstyle feest lijkt me lastig) De pil die ik had gebruikt was niets mis mee, de verkoper gebruikt ze zelf ook en die ging er goed op (slikt er wel meerdere)."
"Het is tevens een goede maat van me, dus ik vertrouw hem wel. En ik heb hem netjes laten testen bij een test centrum. Maar de inslag schijnt wel heftig te kunnen zijn lees ik hier verder op het forum...naja de volgende keer maar rekening mee houden dan. Verstandig om eerst een halfje te doen en dan een uur later weer een halve?"
"Hasj brownies gemaakt. Mijn vriendin nam voor het eerst zoiets. Op de lege maag, toen meteen eten gekookt. Eten op, lekker relax op de bank zitten. Ik voel em opkomen, en meld dat netjes. Vrouwtje zegt nog steeds niets te voelen. Even later: Ik was al helemaal van de wap terwijl we rustig op de bank zaten...hoor ik ineens naast me uit het niets: Ik zak DOOR de bank heen, heeeeelllppp!!! Muhahahaha!"
"8 jaar terug met carnaval in Maastricht. Als wietplant verkleed, blowend en zuipend de dag/nacht door komen. Om vervolgens thuis de waterpijp te vullen met wiet en Bacardi Lemon. Compleet van de wereld naast je vriendin het bed in duiken....om ineens wakker te schrikken, niet wetend waar je bent, dat hard op uit te spreken, en vervolgens aan je vriendin vragen wie ze is, en waarom ze in je bed ligt. Voelde me daarna wel ff verrot, maarja. Planten in tuinen aanzien voor bierkratten. Een kikker op de bodem van het buitenzembad zien, er met een stok tegen aan willen tikken, kikker klapt in stukjes uit elkaar, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het een blaadje was van een boom. En dit dan met z'n vieren tegelijk ervaren. Dit alles in combi alcohol en hasj."
"Afgelopen feestje begonnen met 130mg. Binnen 30min Flink heftige inslag, na de inslag weinig love, maar wel lekker vaag. (Had een maand daarvoor ook 130+80mg genomen precies het zelfde effect.) 2u45min later weer 130 gepakt, binnen 30min inslag, daarna na 1u15min de volgende gepakt, maar voelde niet echt super veel effect. 1,5 uur later kwam zelfs al de come-down. Vanaf het begin af aan heb ik altijd gehad dat het snel opkomt en redelijk snel weer afzakt. Weeg 95 kilo. Toch ga ik de volgende keer rustig beginnen, gewoon 60-80mg en dan na 1,5uur zelfde dosis bijpakken. Vond de inslag van die 130mg te heftig en ben eigenlijk niet uit de vaagheid geweest. Geef mij maar het love gevoel. Hoewel ik soms denk dat het ook aan het type pill ligt. De ene ga je hard op de andere meer een chill gevoel. Of ik heb gewoon weinig serotonine en ervaar ik niet lang het love gevoel."