Ik ben een klein beetje op de hoogte van de situatie via zijn blog maar hoe reageert hij eigenlijk op jou in de situatie?popiejopie zei:[...]
Ik ben een klein beetje op de hoogte van de situatie via zijn blog maar hoe reageert hij eigenlijk op jou in de situatie?popiejopie zei:[...]
Dat vraag ik me ook af. Is hij zich ervan bewust dat jullie hem willen helpen? Ik kreeg de indruk van niet.Chris Pontius zei:Ik ben een klein beetje op de hoogte van de situatie via zijn blog maar hoe reageert hij eigenlijk op jou in de situatie?
You think?Marla Singer zei:Ik lees zijn blogs ook al langer en ik heb de indruk dat hij zich niet bewust is van zijn psychose...
psychose
- geestesziekte waarbij de zieke zich zijn toestand niet bewust is
Marla Singer zei:@ E I: Ja duh... Dat weet ik ook wel. Ik had het anders moeten verwoorden. Ik bedoel meer dat hij totaal niet erkent dat ie in een psychose leeft en dat dat de situatie nog een stukje moeilijker maakt. Ik ken mensen die een psychose hebben gehad, maar die tussendoor nog wel eens heldere momenten leken te hebben en dan toch wel konden toegeven dat er wel degelijk iets niet helemaal klopte bij ze. Deze mensen lieten zich dan ook zonder weerstand behandelen.
Je in de war voelen valt volgens mij nog lang niet onder bewust zijn van het feit dat je in een droomwereld wandelt.Angramar Temenos zei:Dit. Ik had prima door dat ik verward was bijvoorbeeld. Alleen kon ik er betrekkelijk weinig aan doen. Want ik snapte er geen kloot van.
Exceptional Insight zei:Je in de war voelen valt volgens mij nog lang niet onder bewust zijn van het feit dat je in een droomwereld wandelt.Angramar Temenos zei:Dit. Ik had prima door dat ik verward was bijvoorbeeld. Alleen kon ik er betrekkelijk weinig aan doen. Want ik snapte er geen kloot van.
Deranged zei:We nemen het jouw ouders toch ook niet kwalijk dat het zo gelopen is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."