popiejopie zei:Bij voldoende reacties hou ik julie op de hoogte van zijn situatie....
Graag
popiejopie zei:Bij voldoende reacties hou ik julie op de hoogte van zijn situatie....
Dit kan ik alleen maar beamen. Ik ken Mars al jaren en bleef onder andere door sporadisch contact met Djo de afgelopen twee jaar nog wel op de hoogte van het hoe en wat.popiejopie zei:De hele periode vanaf zijn scheiding tot aan nu is nutsss! van alle kanten geholpen door zijn familie. Vergeet niet dat wij in dezelfde periode allebei onze ouders hebben moeten afgeven aan de ziekte kanker!! binnen 1,5 jaar!! Daar komt nog bij dat Nutsss! in ieder geval voor ons ver weg woonde.
Naar wat ik begrepen heb was zo'n beetje iedereen in zijn omgeving (dus niet alleen jullie als familie) alle alarmklokken aan het luiden. En ook al heel lang.We hebben hem geholpen, zijn papieren gedaan, hem geadvseerd, maar hij wilde niet eens luisteren! Hij voelde zich zoooo goed!! Hij wist precies wat hij deed!
Probeer daar maar eens tussen te komen!!!
Ik ben helaas met eenzelfde procedure bezig voor een familielid maar ik weinig hoop dat daar ooit nog verandering in komt.Wat zouden jullie gedaan hebben?
Er zit tegenwoordig een slotje op z'n blog.Flameon zei:Cherm, lijkt dan toch wel flink beschadigd?!
Waar zijn die verhalen van nutss eigenlijk te lezen?
http://webcache.googleusercontent.com/s ... dpress.comExceptional Insight zei:Er zit tegenwoordig een slotje op z'n blog.Flameon zei:Cherm, lijkt dan toch wel flink beschadigd?!
Waar zijn die verhalen van nutss eigenlijk te lezen?
Ja, ik wist dat het in de cache van google nog wel terug te vinden was, maar ik weet niet of het de bedoeling was dat dat gepost zou wordenSolidius zei:[...]
Flameon zei:Djo, respect voor je handelen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."