Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname Nutsss !

Opname Nutsss !

140 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
popiejopie zei:
[...]
Klik om te vergroten...
Ik ben een klein beetje op de hoogte van de situatie via zijn blog maar hoe reageert hij eigenlijk op jou in de situatie?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
Ik ben een klein beetje op de hoogte van de situatie via zijn blog maar hoe reageert hij eigenlijk op jou in de situatie?
Klik om te vergroten...
Dat vraag ik me ook af. Is hij zich ervan bewust dat jullie hem willen helpen? Ik kreeg de indruk van niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik bespeurde in zijn verhalen ook wel eens momenten van twijfel, maar die werden gedomineerd door momenten waanzin. Misschien is het verkeerd, maar ik genoot wel van z'n verhalen. Lekker verdwalen in zijn wereld en na een tijdje niet meer weten wat echt is en wat niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Ik lees zijn blogs ook al langer en ik heb de indruk dat hij zich niet bewust is van zijn psychose...
Klik om te vergroten...
You think?

psychose
- geestesziekte waarbij de zieke zich zijn toestand niet bewust is
Klik om te vergroten...
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit vind ik wel redelijk eng, vooral omdat hij het in zijn blog omschrijft als totaal onterecht, als redelijk mens zijnde. Tja zijn familie zal het wel beter doorhebben (ik leef namelijk ook met iemand met een bipolaire stoornis die zelf niet weet wat waarheid is en wat niet van wat hij zegt, maar dat is een ander verhaal.

Ik hoop dat het allemaal goedkomt, met alle betrokken partijen dan, en als het effectief meevalt zoals hij zegt zullen ze in de kliniek snel met hem klaar zijn.



(ik wil trouwens nu helemaal niet onbeschoft doen, maar ik kan me zeer moeilijk zo'n speedpsychose voorstellen met zo'n paranoia, moet ik er dan zoiets in zien als de film "spun", hoe serieus neemt die persoon dat zelf?)

edit: als ik z'n blog verder lees begin ik me er wel wat van voor te stellen...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
@ E I: Ja duh... Dat weet ik ook wel. Ik had het anders moeten verwoorden. Ik bedoel meer dat hij totaal niet erkent dat ie in een psychose leeft en dat dat de situatie nog een stukje moeilijker maakt. Ik ken mensen die een psychose hebben gehad, maar die tussendoor nog wel eens heldere momenten leken te hebben en dan toch wel konden toegeven dat er wel degelijk iets niet helemaal klopte bij ze. Deze mensen lieten zich dan ook zonder weerstand behandelen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo te horen is er alles aan gedaan om er alles uit te halen, jammer dat het niets opgeleverd heeft. Ik zou dan ook contact stil leggen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
@ E I: Ja duh... Dat weet ik ook wel. Ik had het anders moeten verwoorden. Ik bedoel meer dat hij totaal niet erkent dat ie in een psychose leeft en dat dat de situatie nog een stukje moeilijker maakt. Ik ken mensen die een psychose hebben gehad, maar die tussendoor nog wel eens heldere momenten leken te hebben en dan toch wel konden toegeven dat er wel degelijk iets niet helemaal klopte bij ze. Deze mensen lieten zich dan ook zonder weerstand behandelen.
Klik om te vergroten...

Dit. Ik had prima door dat ik verward was bijvoorbeeld. Alleen kon ik er betrekkelijk weinig aan doen. Want ik snapte er geen kloot van. Heb zo wel meer mensen leren kennen op het ecps. Maar het kan idd ook zo zijn dat iemand totaal overtuigt is dat er niks mis met ze is en dat de rest van de wereld op hen uit is.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Dit. Ik had prima door dat ik verward was bijvoorbeeld. Alleen kon ik er betrekkelijk weinig aan doen. Want ik snapte er geen kloot van.
Klik om te vergroten...
Je in de war voelen valt volgens mij nog lang niet onder bewust zijn van het feit dat je in een droomwereld wandelt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Angramar Temenos zei:
Dit. Ik had prima door dat ik verward was bijvoorbeeld. Alleen kon ik er betrekkelijk weinig aan doen. Want ik snapte er geen kloot van.
Klik om te vergroten...
Je in de war voelen valt volgens mij nog lang niet onder bewust zijn van het feit dat je in een droomwereld wandelt.
Klik om te vergroten...

Nee, ik kon niet uit elkaar halen wat er klopte en wat niet. Ik wist dat er wat mis met me was, dat ik dingen niet begreep...

...alleen ik wist niet welke dingen, wat er mis was, ik was verward en had ideeën die niet klopten, alleen ik wist niet welke klopten en welke niet.

Heel veel mensen met een psychotische stoornis hebben medicijnen bijvoorbeeld.. Denk je dat ze die (zonder dwang) zouden slikken als ze niet beseften dat er wat mis is?
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dit verhaaln gevolgt, en sta toch wel te kijken van de situatie.
Ben dan ook erg benieuwd hoe het gaat met deze persoon. :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is die blog trouwens privé of is er een mogelijkheid dat ik die zou kunnen lezen?

edit: gevonden
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kwam er net achter dat het in z'n sig staat, maar ik herinner me weleens vergelijkbare teksten van hem gelezen te hebben.

Ik zou 't boek ook kopen :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sterkte en succes .... gelukkig dat hij wordt geholpen nu. Hopelijk de weg naar een cleane en goeie toekomst. Waar zijn zijn blogs?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou hem graag nog eens spreken met zijn hoofd weer helemaal op orde. Ook ik hoop dat dit daar naartoe zal leiden.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
voorlopig neem ik het Nutzz z'n familie behoorlijk kwalijk dat het zo gelopen is, dus mijn vraag:

Hoezo heb jij niet eerder ingegegrepen?!!!!

Nutz was hier al toen er hij nog alles te verliezen had!

Dankje wel dat jij als enige in de familie je steun laat blijken aan nutsss! Rescpet!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
We nemen het jouw ouders toch ook niet kwalijk dat het zo gelopen is?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
We nemen het jouw ouders toch ook niet kwalijk dat het zo gelopen is?
Klik om te vergroten...

Hier moest ik stiekem toch wel om lachen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geeft niet, is geen schande om om mij te lachen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik blijf het een interessant fenomeen vinden. Als hij er straks een boek over schrijft, koop ik 'm.

http://iamnutsss.wordpress.com/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."