#1
Maar is het ook rustiger voor jou geworden, mijn beste Drug's are bad?
Hoe ervaar jij het?
Hoe ervaar jij het?
Hoe ervaar jij het?
lysergine25 zei:Succes Chris,
Geef het goeede voorbeeld aub, verkoop je pillen niet aan kinderen en neem ze ook netjes op tijd.
Na 1600 pm geen dextro nemen ouwe , en let goed op je voeding patroon, sta vroeg op en ga op tijd naar bed.
Als je de regels niet volgt eindig je als een zombie, verslaafd en afgetakelt.

Ik vind het niet gek dat er vreemde effecten ontstaan als je dex, methadon, movicox en valium door elkaar gebruikt.Greetje zei:partner gebruik ook andere zware medicatie, 2x methadon (pijn) 1x 15 mg movicox (ontstekingsremmer) 1x 5 mg valium (spierontspanner) en zelden 1 mg Flunitrazepam (doorslaper)
EthercokeGreetje zei:Ik zie hem nog liever aan de coke dan aan de Dex. Ooit 30 jaar geleden een weekendgebruiker geweest, werd hij nooit agressief, maar juist heel lief. Maar toen was coke ook nog echte ethercoke, niet die troep van heden ten dage.
Ga lekker naar een medisch forum danGreetje zei:Mocht iemand andere tips hebben, puur voor medicinale gebruik, drugsgebruikers hoeven niet te reageren, het is helemaal niet leuk als mensen dergelijke medicatie moeten slikken, dan zit ik graag te wachten..
Succes Fritzz...![]()



Greetje zei:Hoi Anouk!
Het bevalt dus goed? Wat ervaar je? Waar had je moeite mee en wat is verbeterd? Wanneer neem je het in?
Sorry voor de vele vragen, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het verschil nu is. Mijn maatje wordt er alleen nog agressiever van, ADD. Ik weet niet wanneer deze ze inneemt, en probeer op deze wijze enige grip op de zaak te krijgen. Normaal is er geen land met hem te bezeilen, totdat hij zo nodig wat moet, en dan is hij opgefokt, tot op het punt van zweten en treiteren aan toe. Ik laat hem dan maar zijn gang gaan, maar dan komt hij weer overal te laat. En daar ben ik juist voor.
Woensdag ga ik naar een meeting over angst en agressie, wordt er weer wat bijgeleerd, ik moet heel rationeel blijven, maar het komt af en toe toch wel op een punt neer dat ik mezelf wegcijfer, en dat mag je als maatje nooit doen. Maar ga ik er tegen in, dan is het bijna een schreeuwende confrontatie.
Dus vandaar de vragen, wat er veranderd en wat je inneemt. Ik hoop voor je dat je je rijbewijs hebt, en meldt nooit dat het voor ADHD is. Dat staat op de lijst van ziektes waarmee je officieel een keuring nodig hebt. ADD staat er niet op, noch Borderline. Die laatste staat er niet op omdat deze langzaam verdwijnt tegen de tijd je over de 40 geraakt. Dan wordt je rustiger en zelfverzekerder, heb je 40 jaar ervaring en weet je eigenlijk al aardig wat je emotioneel wel en niet in het leven wil. De borderline is niet over, maar het heeft veel minder grip op je persoontje..
Ik wens je alle succes toe. Mocht je vragen hebben, of opmerkingen, je weet het, ik ben hier. Heel stoer van je om dit even te melden, niet iedereen is uit hetzelfde hout gesneden, Borderline en ADHD maar dan wel van tropisch hardhout, je hebt tenminste wel het lef. Trots mag je zeker zijn.
Groetjes..![]()
High there...!! Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ik heb al 44jaar last van mijzelf vanwege mijn adhd, "vroeger"toen ik nog wat jonger was was er geen ritalin en het verschijnsel adhd werd altijd afgedaan als iemand die waarschijnlijk zuurstof tekort had bij de geboorte en daarom hyperactief zou zijn.Vanwege dit heb ik nooit een behandeling gehad voor adhd tot mijn 30ste.Voor die tijd is mijn leven een aan een schakeling van incidenten waarbij ook de justitie komt kijken vanwege mijn impulsiviteit.Voor de behandeling hebben ze mijn leven proberen te reguleren met een Vaste structuur waar door je je adhd kan controleren en zelf reguleren. Het enige probleem daarbij is dat je als adhd'r na een tijdje steeds uit die structuur ontrekt omdat het niet genoeg impulsen bevat om iets te doen met dat adhd gevoel( ik heb altijd erg veel gesport werkt ook aardig goed ) Maarja het bloed kruipt altijd waar het heen wil gaan . en ik ontdekte marihuana en hasjisch dat adhd heel goed onderdrukt maar niet verhelpt, want als je het weer wegneemt komt de adhd 3x zo hard terug met alle gevolgenvan dien .Het is dus enkel een symptoom bestrijder en geen verhelpend middel.Nadat ik zo rond mijn 30ste er door iemand op gewezen werd dat er voor mijn "probleempje" een termelogie bestond en daar ook een behandeling voor was met een medicatie.Na enige resurch ontdekte ik waarom ik zo'n hang had naar stimulerende middelen zoals coke speed caffeine enz enz. alwaar ik een aardige en ook zeer onaardige relatie mee had opgebouwd een zgn Verslaving. Na de intake gesprekken van de psychiaters werd dus duidelijk wat ik dus wel "mankeerde"en een van de zwaarste vormen had zelfs...9 op de schaal van adhd.Daarvoor werd ik dus behandeld met Ritalin ook wel methylfenidaat genoemd.Het probleem hiermee is helaas waar meerdere volwassenen mee kampen dat zij slecht tegen de methylverbinding kunnen die er in ritalin zit, en zelfs zo erg dat het depressiviteit veroorzaakt vanwege de hoge dosering , ik slikte zo'n 300stuks per maand .Daar werd ik niet vrolijker van dus ik ben naar alternatiefen gaan zoeken en kwam zo uit op een artikel uit america dat ging over behandeling met dexamphetaminesulfaat op volwassenen met adhd en dat er goedde resultaten werden behaald omdat de depressie uitblijft..Tegenwoordig heb ik dus dexies al meds en slik er +/- 170stuks per maand van en ben verder overal mee opgehouden omdat de drang is weg om drugs te gebruiken...Pfieuww..Ik moet wel zeggen ik rook nog wel steeds een stickie maar dat heeft een positief effect want dat stimuleerd je eet gedrag en je slaap cyclus in zoverre dat het bijna normaal is wat je allemaal doet en het zelfs afmaakt waar je aan bent begonnen zonder concentratie verlies. En wisten jullie dat je zelfs een F16 mag vliegen met dexamphetamine op , ze geven het nml ook aan lange vlieg missies mee zodat de piloten scherp en geconcentreerd blijven tijden de lange vluchten.It's certefied shit so to say!! En wat het relaxed maakt die dexies is de halfwaarde tijd die is maar 6 uur tegen wat de meesten gebruiken als speed Benzidrine wat een halfwaardetijd heeft van 17 tot 36 uur en nooit 100% zuiver is.Mijn conclusie is ook dan dat Dexampetaminesulfaat perfect werkt En NIET verslavend is want aan dex raak je enkel maar geestelijk verslaafd want het zit tussen je oren, het beste is nml om af entoe GEEN dex in te nemen en zo weer eens het verschil te merken voor jezelf.WANT ONHOU JE NEEMT HET IN VOOR JEZELF OMDAT JIJ LAST HEBT VAN JE ADHD,ANDEREN MOETEN ER MAAR MEE LEREN LEVEN DAT JIJ DAT HEBT,MAAR ALS JE LAST HEBT VAN JEZELF IS HET EEN OPLOSSING. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."