Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxazepam (10 mg) na mdma gebruik

oxazepam (10 mg) na mdma gebruik

7 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#1
toevallig laatst 10 mg genomen na een avond aan de X, werkt prima.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo DF-ers,

Werkt oxazepam als je een halve nacht gewaust heb op ong 300 - 400 mg mdma?
N
NoorderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is bij iedereen anders. Wat bij de één super werkt kan bij de ander totaal niet of averechts (tegenovergesteld) werken.

Diazepam vind ik een betere keus na uppers zoals mdma, het spierontspannende effect van diazepam is verre van dat van oxazepam en dat is juist iets wat je wilt hebben na mdma.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#4
T gaat me meer om dat mn gedachte dan wat minder snel gaat, kom bijna nooit in slaap na het wauzen. Lig vaak uren lang wakker dan.
K
KOMTGOEDLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja een benzo kan je dan wel nemen (persoonlijk zeg ik oxaZepam, want dat werkt goed maar relaxed. met diazepam krijg je dat het vrij lang werkt, en ook minder ontspannend, maar meer slaapverwekkend. ook meer kans op psychische klachten, als je bv je slaap onder invloed van diazepam zou onderbreken) oxazepam of evt lorazepam(temesta 1mg)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Noorder zei:
Dat is bij iedereen anders. Wat bij de één super werkt kan bij de ander totaal niet of averechts (tegenovergesteld) werken.

Diazepam vind ik een betere keus na uppers zoals mdma, het spierontspannende effect van diazepam is verre van dat van oxazepam en dat is juist iets wat je wilt hebben na mdma.
Klik om te vergroten...
Nibiru zei:
T gaat me meer om dat mn gedachte dan wat minder snel gaat, kom bijna nooit in slaap na het wauzen. Lig vaak uren lang wakker dan.
Klik om te vergroten...

+2 diazepam hielp voor beide bij mij, oxa doet niet zoveel bij me. Hoog of lage dosis, komt door alle roofies en flurazepam etc. Die 2 werken ook goed hiervoor vind ik of zelfs beter sommige.. :wink:
M
MedicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oxazepam werkt niet spierverslappend. Diazepam (Valium) wel.
Na gebruik van MDMA/XTC zal je meer aan diazepam hebben, ivm. onwillekeurige spiertrekkingen en spierspanningen.
a
apkmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Modbreak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."