#1
toevallig laatst 10 mg genomen na een avond aan de X, werkt prima.
Noorder zei:Dat is bij iedereen anders. Wat bij de één super werkt kan bij de ander totaal niet of averechts (tegenovergesteld) werken.
Diazepam vind ik een betere keus na uppers zoals mdma, het spierontspannende effect van diazepam is verre van dat van oxazepam en dat is juist iets wat je wilt hebben na mdma.
Nibiru zei:T gaat me meer om dat mn gedachte dan wat minder snel gaat, kom bijna nooit in slaap na het wauzen. Lig vaak uren lang wakker dan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."