#1
Mooi geschreven hier boven .... je neustussenschot zal gatenkaas worden als je teveel snuift, en zeker als je pillen gaat snuiven. Sommige drugs is om te drinken, andere om te snuiven en pillen dus om door te SLIKKEN

Oom Klaas zei:Onwetendheid word het ook nog weleens genoemd.
Maar ja, die is ook zalig.
Door het te verpulveren kan je er 2 dingen mee doen:Flunitrazespeed zei:even terug oprakelen..
over dat bindmiddel..ik heb momenteel van die retard caps van 30mg (met de bolletjes in dus).
Zit er hier misschien meer actieve stof in dan bijproducten..? Er zit toch al een cap rond..
naar suiker smaken na crushing doet het in elk geval al wel, maar van prikken geen sprake (maar dat is ook niet het geval bij de 10mg eig..)![]()
+ als je het dan snuift, werkt het dan meteen even sterk als 3 van 10mg door het verpulveren..?
dankje!
W.F.L. zei:Wat is dat nou weer voor onzin, 300%, hahaha. 25-30% ofzo, maximum.
Ritalin snuiven gaat prima hoor Oom Klaas, zelfs met het bindmiddel erbij. Ik heb al meer dan 100 van die pillen gesnoven en ik had niet echt last van een verstopte neus ofzo..
Percentages vallen niet in te schatten vind ik, daarom vind ik het ook nutteloos om te zeggen 25-30% enzo. Nasaal werkt alles beter als oraal. Als we toch hier met percentages werken ben ik er vrij van overtuigd dat de werking van nasaal vs oraal met minstens 50% hoger ligt, en veel meer. Ik durf niet te zeggen dat het dubbel-zo-hard werkt, want uit eigen ervaring heb ik ondervonden van niet.PepTalk zei:Dit even oprakelen,
Jullie lachten hem nu wel uit, maar hij zit stukken dichterbij dan jij met je 25-30%.
Bijna elke stof werkt nasaal 2 keer zo goed dan oraal. Wel is de werkingsduur een stuk korter.
2 keer zo hard, is 200%. tadaa.
Vigilante zei:Oraal hangt natuurlijk wel af van je maagmilieu en nasaal hangt af van hoeveel je 'doorsnuift' naar je keel (en doorslikt).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."