#1
Ik heb in mijn hoofd al hele boeken geschreven bijvoorbeeld. Verhaallijnen en personages verzinnen is heel easy. Ideeën genoeg. Alleen dan moet ik die gedachtestroom nog controleren om t op papier te krijgen. En dat is nou net het probleem haha.
Dione zei:Alleen dan moet ik die gedachtestroom nog controleren om t op papier te krijgen. En dat is nou net het probleem haha.
JoahhhhhDione zei:Wat creatieve dingen betreft, bij mij werkt t juist averechts. Die gedachtestromen belemmeren me juist in het creatieve proces. Het helpt in t vormen van ideeën, maar ik kan mijn gedachten er niet lang genoeg bijhouden om die ideeën ook uit te voeren haha.
Marla Singer zei:Dione zei:Alleen dan moet ik die gedachtestroom nog controleren om t op papier te krijgen. En dat is nou net het probleem haha.
en dat lukt met je ritalin ook nog steeds niet?
BacingsPen zei:Wordt je van concerta net zo suf?
BacingsPen zei:Hallo allemaal, heb laatst de Diagnose ADD gekregen met daarbij een recept voor het medicijn Sandoz (10 mg Methylfenidaat.) concentratie verbeterde wel iets maar ik wordt er(en ben blijkbaar niet de enige!) ontzettend suf van! Heb icm slecht slapen ook last van ''hangende'' ogen. Alsof ik stoned ben. (en dat ben ik al een half jaar niet meer geweest.)
Ga vrijdag naar de psychiater die me dit middel heeft voorgeschreven. Volgens mijn psycho-therapeut hoort het er gewoon bij in het begin. (de eerste 3 weken?) Voor andere medicatie zou betaald moeten worden maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit...
Kan iemand me wat meer vertellen over Concerta en Dex-amphetamine? Wordt je van concerta net zo suf?
Dank jullie wel![]()
Andyy zei:BacingsPen zei:Hallo allemaal, heb laatst de Diagnose ADD gekregen met daarbij een recept voor het medicijn Sandoz (10 mg Methylfenidaat.) concentratie verbeterde wel iets maar ik wordt er(en ben blijkbaar niet de enige!) ontzettend suf van! Heb icm slecht slapen ook last van ''hangende'' ogen. Alsof ik stoned ben. (en dat ben ik al een half jaar niet meer geweest.)
Ga vrijdag naar de psychiater die me dit middel heeft voorgeschreven. Volgens mijn psycho-therapeut hoort het er gewoon bij in het begin. (de eerste 3 weken?) Voor andere medicatie zou betaald moeten worden maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit...
Kan iemand me wat meer vertellen over Concerta en Dex-amphetamine? Wordt je van concerta net zo suf?
Dank jullie wel![]()
ik heb methyl fenidaat gehad dat niet werkte, ik heb ritalin gehad dat niet werkte.
toen dex-amfetamine voorgeschreven van de psychiater, nou er ging serieus waar een wereld van concentratie voor me open. alleen heb ik dit met me stomme kop verkloot door elke dag veel meer dan me dagelijkse dosis te nemen.. vind het nu wel erg jammer en lijkt wel alsof de normale hoeveelheid het niet meer zo goed doet. maarja in januari weer opnieuw naar de psychiater en dan maar is zeggen dat het wat minder werkt. ( en me vervolgens WEL aan me dosis te houden )
Cooper zei:Hoewel ik me er goed door kan concentreren, wordt ik er toch heel lui van. Ik kom tot weinig, maar dat probleem heb ik al langer. Ik steek mijn energie niet in nuttige zaken, zoals mijn studie en het zoeken naar een nieuwe kamer. Ik moet een enorme drempel over als ik iets nuttigs probeer te doen. Het liefst blijf ik de hele dag binnen...ik weet niet in hoeverre dit met ritalin te maken heeft, ik denk vrij weinig omdat ik dit al langer heb, ook in perioden als ik geen ritalin gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."