Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Casplantje. zei: Hallo. Ik ben van plan om aanstaande zaterdag voor het eerst MDMA poeder te gebruiken tijdens een feest. Heb natuurlijk al wel vaak genoeg geblowed en heb ook een keer speed gebruikt, wat erg goed beviel, maar van MDMA weet ik eigenlijk een stuk minder af. Mijn vragen zijn als volgt: 1.Welke hoeveelheid (in bijv. fietssleutelpunten) is voor een 19-jarige jongen van 1,80m en 58kg aan te raden als je er een verdomd gezellige avond van wil maken, maar je jezelf nog wel een beetje in de hand wil houden en je niet wil dat mensen om je heen het duidelijk kunnen zien? Ik bedoel, de security wordt er nooit echt vrolijk van en ik heb ook geen zin dat mensen die er niets mee te maken hebben het zo aan me kunnen zien. 2.Is de kans op 'klapkaken' groot? Heeft er ook weer mee te maken dat ik niet veel zin heb dat mensen me raar gaan aankijken.. Met speed had ik in ieder geval geen last van geklapkaak. Alvast bedankt! Klik om te vergroten... Ik weet niet waar jij gaat feesten, maar over het algemeen ziet de security liever lieve, spacende mdma-people dan agressieve dronken boeren. De meeste mensen zijn onder X niet lastig. Met alcohol ligt dat vaak toch iets anders. Het enige wat de security hoort te interesseren is of jij niet moeilijk doet, dealt etc."
"phara zei: vorige keer dat ik niet kon plassen stond ik een half uur op de wc hem te spaces op een bril van een gecostumeert bal. en als het er eindelijk eruit kwam deed het pijn dat wil je niet weten en zo ging het de hele avond. 6x Klik om te vergroten... pijn heeft het bij mij gelukkig nooit gedaan"
"Volgens mij heb je (de TS) niet door wat XTC precies is en hoe het werkt. Zoek eens wat meer op informatieve site's over drugs en lees wat meer op het forum. Als je dat niet doet...things can get very ugly btw, ik lees net dat je nog geen 18 bent. Het is echt waanzin wat je allemaal zegt. als je jezelf binnen een jaar compleet wil slopen, be my guest"
"zozamusic zei: maar ik zie mensen zich amuzeren waneer ze onder vrienden lachen en praten! ik ben dan stil en dat beklaag ik me hard veel vrienden gaan uit en amuzeren zich terwijl ik thuis zit te lezen of te tekenen ik wil ook amuzeren in mijn leven ik leef maar 1 keer ik voel mij zo slecht als ik zie hoe mensen zich amuzeren ik zie in dat ik mij nooit zo gelukig ga voelen als zij die sociaal zijn miss krijg ik een klik in mijn hoofd en zie ik in hoe sociaal te zijn zonder xtc en word ik genzen en onthou ik hoe dat ik ben geweest onder invloed! en pas ik mijn gedrag toe!! in het nuchter wereld Klik om te vergroten... Je bent nog niet volwassen en je hebt nog heel veel te leren, niet alleen over drugs. Dat is geen verwijt van mijn kant, maar een waarschuwing. Waar jij last van hebt zijn problemen waar heel veel tieners last van hebben. Als het voor je gevoel de spuigaten uit loopt, dan moet je naar de huisarts die je doorverwijst naar de psycholoog. Die kan je verder helpen, maar ga alsjeblieft niet als 16-jarige maar wat aankloten met XTC. Want aankloten is in dit geval het juiste woord. Je hebt naar mijn idee geen enkel besef hoe gevaarlijk XTCgebruik is met zo'n instelling."
"Te hard gaan is zeker wel mogelijk...meestal krijg ik een redelijke indicatie wanneer ik op een totaal andere spacehoogte verkeer dan de meeste andere mensen, en mensen naar mij wijzen...Zelfs met mdma word ik dan een beetje zenuwachtig :P Als ik op een feest ben waar veel mensen ook excessief spacen, dan voel ik me eigenlijk wel prima...maar als ik er als een zombie heb bij gelopen, dan voel ik de dag erna toch een beetje schaamte. Ik krijg trouwens binnenkort de foto's binnen. ben benieuwd hoe ik zal schrikken."
"Ik kan hier geen uitspraak over doen als ik niet weet hoe die pillen gedoseerd zijn. Kom er eerst achter wat erin zit, bij voorkeur dmv van een betrouwbare test."
"gNuxx zei: haha schaamte Daar heb ik dus echt totaal geen last van met mdma op Klik om te vergroten... Haha, dat zou idd niet moeten maarre, je weet hoe ik erbij liep Zaterdag! of viel het eigenlijk wel mee?"
"gNuxx zei: Ja dat weet ik, maar daar was niks mis mee toch, ik zag iemand die de avond van zijn leven had!! Klik om te vergroten... Haha, ja daar heb je wel gelijk in gelukkig maar Ik zag ook iemand die het gehele feest achter zijn lichtstaafje aanliep, dat hij voor z'n ogen hield. Toen voelde ik me toch wel ff heel blij dat ik er niet zo bij liep (toch stiekem ook nog ff de foto's afwachten )"
"blu zei: Potverdorie jongens, door jullie posts heb ik al weer veel te veel zin in zaterdag. Klik om te vergroten... Haha, jij gaat lekker naar Dub&Dwars vs Machtig, niet? :P Ik vrees dat ik dan nog aan het bijkomen ben van Enchanted Forest, dus dat gaat 'm niet worden helaas"
"Flierefluiter zei: En dan nu: de hoofdvraag. Wie wint krijgt een kilo mdma!! (ok als ik dat kon betalen had ik het graag gedaan maar ik wil eigenlijk gewoon antwoord op mn vraag) Heeft iemand wel eens een overdosis mdma gehad? Ikzelf gebruik meestal tussen de 80 en 150 mg per keer maar laatst had ik een avondje dat ik in totaal bijna 500 mg mdma heb gehad. Ik ging harstikke lekker en had schijt aan alles vandaar dat ik ook zoveel had genomen. Later vroeg ik me af wanneer je teveel neemt? Klik om te vergroten... Wow gast 500 mg is niet niks, verspreid over de avond neem ik aan? als ik zulke hoeveelheden neem, hoewel ik nog nooit bij de 500mg ben gekomen, merk ik er eigenlijk niet zoveel meer van, behalve dat ik er speedy van word. Een overdosis mdma is wel mogelijk, maar dat schijn je niet zo snel te krijgen. Vaak wordt een overdosis toegeschreven aan het gedrag van de gebruiker, in de zin van te lang, te hard gaan zonder drinken. Verder hoor ik altijd dat de substantie zelf, dus gewoon mdma, giftig is voor de hersenen in behoorlijke hoeveelheden. Dus daar zal een overdosis aan liggen lijkt me maar precies weet ik het niet"