Svali zei:
Neem dan gewoon speed man, Ritalin doet geen flikker.
doesn't it ??
Ik heb een vraagje: Laat die svali maar lullen.. [propt watjes in zijn oren]
Ai Ai, Vorig weekend 6 pilletjes 10mg gekregen.
Vroeger ben ik al bestempeld als adhd kind, ben nu 21. heb het hele adhd risico vak doorlopen
-school verlaten
-aan het roken
-verslaafd (((geweest))) [gelukkig slechts canab.]
-vervelende kennis
-gestoord
-creatief
ect. ect. Gewoon echt een adhd vogeltje.
Vroeger heb ik ritalin gehad, kijk naar mijn rapporten op rij en zie de verschillen. Hier ben ik mee gestopt omdat ik er destijds enorme weerstand tegen gaf. Ik lag wakker, zat te trillen en stortte in als het uitwerkte.
Die 6 pilletjes van vorig weekend heb ik even mee geëxperimenteerd, een hele was much to much 10 mg op 75 kg. klaper de kaak, en opruimdrang⁶.. much to much..
Een halve, nog steeds een droge mond, spier trekkingen, en praat kick.. pff om moe van te worden!! arme slb-er.
En toen een kwartje 2,5mg! Exact goed ! relax, vakantie. geordend. Kunnen kijken zonder denken, pratend over een bouwterrein kunnen lopen, vogels niet horen. fietsers zonder moeite kunnen ontwijken.. Lovely.
Tot zover het inleidend verhaaltje:
Ritalin beperkt je belevenswereld tot de meter waar jij mee bezig bent, met de juiste dossering is er prima mee te leven..
Maar ergens voel ik me wel erg be-drug-ed, een beetje aangeschoten op een heldere manier.
er zijn miljoenen mensen in nederland +/- 5% heeft ook het vermogen VOLLEDIG IN de wereld te staan. Dit vind ik eigenlijk erg fijn, maar niet altijd.. Als je de wereld wilt buitensluiten lukt dit alleen in the middle of nowwhere. (zonder vogels of mooie wolken, zonder stofje,,) eigenlijk lukt dit nooit, en soms wil ik dat wel.
Bezig zijn wat ik acht belangrijk te vinden.
Hoe denken jullie erover, op recept maandelijks 5mg tabletten te krijgen. En dit slechts toe te passen wanneer ik het wil?
Rationeel gedacht (maakt je kapot) is dit natuurlijk drugs abuse, in westerse ogen is het natuurlijk alles of niets. Maar ik zoek eigenlijk naar een gezonde tussenweg. Hebben jullie hier ideeën bij? Toepassen wanneer ik het "wil hebben" en los laten wanneer ik alle energie van de wereld door m'n aderen wil voelen stromen!