Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVicodin

Vicodin

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
california girlLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey iedereen,

ik vroeg me af wie van jullie allemaal als eens vicodin heeft gebruikt?
Woon op het moment in Los angeles en keer binnekort terug naar nederland
ik gebruik het heel graag en hier in amerika is het gemakkelijk te verkrijgen. vroeg me af of het in nederland ook gebruikt word, en of dat het uberhaubt wel verkrijgbaar is.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken geen gebruikers van dit middel, maar ik weet wel dat het in de VS veel en veel meer gebruikt wordt dan in Nederland. Ook is het daar veel makkelijker te verkrijgen. Ik denk dat het zeer lastig zal zijn om hier in NL aan vicodin te komen.

btw, ik las dat er paracetamol in vicodin zit, klopt dat? Pas wel op dat meer dan 1000mg paracetamol per inname schadelijk kan zijn.
c
california girlLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, er zit paracetamol in en het is ook verkrijgbaar met ibuprofen, maar de paracetamol-variant is veel populairder,

er zit maar een kleine hoeveelheid paracetamol in , het gaat eigelijk om de hydrocodone.
maar er zijn mensen die er 10 op een dag nemen en dan is het natuurlijk wel schadelijk

ik hou het bij 2-3 per dag, maar soms ook een week helemaal geen ...

hoop wel dat het in nederland verkrijgbaar is :(

It's really niceeeee!! :grin:
h
herejezusLid
01-01-2024, 00:00
#4
eminem aka slim shady was daar groot fan van. gelukkig was hij zo verstandig om te kappen met die rotzooi. heb zelf ocycodone aka hillybilly heroin gebruikt. was wel fijn :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."