#1
hey iedereen,
ik vroeg me af wie van jullie allemaal als eens vicodin heeft gebruikt?
Woon op het moment in Los angeles en keer binnekort terug naar nederland
ik gebruik het heel graag en hier in amerika is het gemakkelijk te verkrijgen. vroeg me af of het in nederland ook gebruikt word, en of dat het uberhaubt wel verkrijgbaar is.
ik vroeg me af wie van jullie allemaal als eens vicodin heeft gebruikt?
Woon op het moment in Los angeles en keer binnekort terug naar nederland
ik gebruik het heel graag en hier in amerika is het gemakkelijk te verkrijgen. vroeg me af of het in nederland ook gebruikt word, en of dat het uberhaubt wel verkrijgbaar is.