Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weet iemand toevallig hoe je op het zicht kan zien of je met zopiclone of phenazepam bezig bent. Heb dit namelijk gekregen en weet verdomd niet welk van de twee het is. Phenaz is vrij actief op lage hoeveelheden duss ik ga er niet zomeer mee experimenteren gezien de onset ? Als niemand een antwoord weet, zalt wel moeten maarjah"
"Het was dus phenazepam. Ingenomen dinsdagavond, geen deftige weegschaal voorhanden. Waarschijnlijk een 5-10 mg ingenomen. Woensdag is me volledig onbekend, ben blijkbaar wel op werk geweest maar heb daar rare dingen liggen doen. Donderdag voelde ik me nog steeds bizar, maar kon ik lichtelijk normaal doen. Vrijdag was bijna alles terug inorde. Maar zelfs zaterdag had ik nog last van evenwichtstoornissen; Direct weggsmeten dat spul,;."
"Hey mensen, Ik neem sinds kort serlain, een antidepressiva (SSRI) in. Nu wil ik juist nog eens terug mephedrone gebruiken, maar dit werkt niet deftig terwijl ik de serlain gebruik. Als je bijvoorbeeld 1 of 2 dagen stopt met het gebruiken van de SSRI, gaat de meph dan direct werken. En het belangrijkste eigenlijk, eens ik de serlain terug ga beginnen nemen gaat dit weer tijd nodig hebben vooraleer het zijn werk gaat doen ? Want ik heb het echt hard nodig en de eerste weken dat ik het eigenlijk gebruikte werd ik zeer sterk suicidaal, dus ik wil eigenlijk niet terug die bijwerkingen meemaken. Iemand hier ervaring mee ?"
"Ik neem een SSRI natuurlijk omdat ik depressief ben. Ik ben eindelijk gestopt met de mephedrone te gebruiken. Het werkte niet echt optimaal door de ssri, maar voelde er altijd wel iets van. Ik had echter 10 gram besteld en heb 13 dagen aan een stuk liggen gebruiken. Momenteel ben ik dus compleet brak en heb denk ik wel wat schade veroorzaakt. Mentaal viel al bij al nog mee. Oké wel sterk suicidaal, maar dat was ik van tervoren al. stupid me"
"Ik betwijfel ook dat je het als slaapmiddel kan gebruiken, vermits ik het zelf dagelijks smorgens gebruik en er helemaal niets van merk kwa slaperigheid. Kan natuurlijk verschillen van persoon tot persoon"
"Als je laxeerpillen wilt, ga je die dan ook snuiven???"
"funky zei: Ik heb ADHD en krijg dus rilatine retard tijdens de examens, als ik wil ook tijdens het jaar maar die noodzaak is er momenteel nog niet. En idd, ik heb het eens getest met een vriend van mij, alletwee dezefde dosis nemen (=30mg rilatine relatard) en hij was best wel opgefokt en HEEL 'allert" terwij lik juist veel rustiger was dan normaal gezien. Heel raar maar zo werkt een joint juist opwekkend bij mij, terwijl dezelfde vriend evenveel trekken van evenveel joints heeft genomen en juist kei chil is.... Iets in the brains hebben ze mij verteld... Klik om te vergroten... idem hier maar ik pak concerta, gewoon beter geconcentreerd, wel niet kalmer omdatk de laagsgte dosis pak maar van een joint kan ik bv wel wild worden"
"Das wel raar, 'k zou zeggen dat je sexdrang juist groter is..."
"Strattera of al die andere rotzooi, concerta, ritalin, .. maakt het alleen maar erger. Ik gebruik sinds kort ook concerta en ik begin terug labiel te worden en depressief. Enerzijds helpt het enorm op school gebied, maar verder word ik niet rustig en wel agressief en terug last van mn bipolaire stoornis. learn to live with it"
"Heb ook al vaker bizarre situaties voorgehad met zolpidem. Ben het moeten beginnen nemen voor echte slaapproblemen, maar zag al snel de recreationele waarde erin voor mezelf. Ik gebruik het nu al een jaar, wel met een paar tussenstoppen, maar kan er nu geen roes meer uitkrijgen. Heel jammer of ik moet al een 40-50 mg gaan pakken en das toch net te veel gezien mn doosjes maar uit 30 bestaan en ik dit dan elke avond doe. Ook de anterogade amnesia is heel bekend, heb al heel vage verhalen van mn vrienden gehoord dat ik naar hun belde en dat ik vanalles tegen hun zei op msn en dergelijke, terwijl ik er helemaal niets van wist."