Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTandproblemen

Tandproblemen

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met nieuwjaar dus toch nog eens coke gedaan, en meestal lik ik ook wel alle overschotjes op nzo. Gisterenmorgend stond ik op en ik voelde langs de ene kant een gat in mn tand. 5 min later eet ik iets en langs de andere kant vna mn mond heb'k gewoon een heel stuk uit mn tand gebeten.

Nu heb ik de laatste keer dat ik coke heb gedaan, 3 weken last gehad van een abces, ontsteking in een van mn tanden ( niet degene waar ik nu last van heb ). Kan het zijn dat de coke of een versnijdingsmiddel mss gewoon door vullingen of plombages heenn bijt ? 'k ben neit zeker dat het al bewerkte tanden zijn, maar ik denk van wel.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja ik weet niet hoe vaak je het heb gedaan maar ik lees overal dat het ontzettend slecht is voor je tanden.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een 2 jaar geleden verslaafd geweest, maar voorbij jaar en half maximum 20 - 25 gram fzo .. dus das niet zoveel ..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik drugs gebruik,maak niet uit welke of het nou wiet of speed is.
Ik probeer zo goed mogelijk voor me mond te zorgen,want me gebit is nu nog mooi en ik houd hem graag mooi.
Dwz ik poets goed,en gebruik meridol mondspoeling met fluoride.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet je het ook niet op je tanden/tandvlees smeren he?! Is echt niet normaal slecht, en al helemaal niet gaan roken want dan rotte ze echt allemaal weg.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Om eventuele toekomstige schade te voorkomen:
coke gaat in de neus, niet op de tanden.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is geen coke, das is lidocaïne, een verdovingsmiddel :grin:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#8
'k zeg toch niet dat'k het op mn tandvlees of tanden smeer. Ik lek de coke gewoon op of leg em op mn tong omdatk zo kick op die smaak en verdoving.

maar vanaf nu doe'k het best niet meer heb'k ondervonden :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja Cole, als het je hem om die sensatie op de tong gaat, dan kan je net zo goed Trachitoltabletten met lidocaine gaan zuigen, scheelt je ook een stuk in de portmonee :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Carlitos zei:
Als ik drugs gebruik,maak niet uit welke of het nou wiet of speed is.
Ik probeer zo goed mogelijk voor me mond te zorgen,want me gebit is nu nog mooi en ik houd hem graag mooi.
Dwz ik poets goed,en gebruik meridol mondspoeling met fluoride.
Klik om te vergroten...
fluor ? :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:


pas maar op voor vogel als hij het leest :flushed:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#11
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
fluor :kots: :kots: :kots: :kots: waarom denk je dat je tanden eruit gekotst worden ?? ? :kots: :kots: :kots: :kots: inwijding tot sjamaan
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
vogel stylowww

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."