Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke: Lust of last

Coke: Lust of last

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik het met mate, Het is dus een lust bij mij, waar ik wel last van heb is de volgende dag ( heel veel nadenken over rare dingen )
L
LiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi forumgebruikers,

Ik weet echt bar weinig over drugsgebruik, nooit iets gebruikt en ben het ook niet van plan. Maar doordat een aantal mensen in mijn omgeving het zijn gaan gebruiken ben ik wel benieuwd geworden naar waarom mensen eraan beginnen. Ervaren jullie het nu als een lust of een last?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lia zei:
Hoi forumgebruikers,

Ik weet echt bar weinig over drugsgebruik, nooit iets gebruikt en ben het ook niet van plan. Maar doordat een aantal mensen in mijn omgeving het zijn gaan gebruiken ben ik wel benieuwd geworden naar waarom mensen eraan beginnen. Ervaren jullie het nu als een lust of een last?
Klik om te vergroten...
50/50 denk ik
helft van de tijd een lust,de ander een last!!

de meeste mensen(hier!)gebruiken geeneens genoeg en lang genoeg om de last ervan te kunnen ervaren.
ik bv verander in iemand anders wanneer ik zin heb.
ik ben ook nerveus voor 50 mensen!
zit onmiddelijk met rillingen de hele tijd tot ik het heb.
net alsof ik het ijskoud heb maar dit is natuurlijk niet zo.
en zo kan ik wel even doorgaan...

:)
S
Slim JimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat, zolang dat je het niet met de verkeerde motivatie gebruikt, je niet echt problemen kunt krijgen met coke. Als je let op je gebruik, en weet dat het slechts een extra is, is het vaak een lust.
Een last mag het bijvoorbeeld niet worden als je geen meer hebt. (Oké, je hebt altijd misschien wel een beetje zin, maar dat kan je negeren).
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het waarom beginnen. Coke lijkt me echt niks aan... zou het ook niet eens willen proberen voor die prijs.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals Frisko zei 50/50.

Heb het enige tijd als een last gezien. Geen ernstige last, maar wel een irritante. Dat is de reden waarom ik er mee gekapt ben toen, voordat het een ernstige last zou worden.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gemini zei:
Heb het enige tijd als een last gezien. Geen ernstige last, maar wel een irritante. Dat is de reden waarom ik er mee gekapt ben toen, voordat het een ernstige last zou worden.
Klik om te vergroten...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lia zei:
Hoi forumgebruikers,

Ik weet echt bar weinig over drugsgebruik, nooit iets gebruikt en ben het ook niet van plan. Maar doordat een aantal mensen in mijn omgeving het zijn gaan gebruiken ben ik wel benieuwd geworden naar waarom mensen eraan beginnen. Ervaren jullie het nu als een lust of een last?
Klik om te vergroten...
als je je zorgen maakt moet je kijken naar welke personen het gebruiken.
zijn het personen die ook met andere drugs verstandig omgaan?
zijn het personen die hun grenzen kennen?
ect.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het probleem met cocaine is dat het de gebieden in je brein prikkelt waarin de 'normale' lustgevoelens zich afspelen. En natuurlijk stimuleert het ook de erogene zones die met deze hersendelen in verband staan. Eigenlijk moet ik spreken van overstimulatie.
HIerdoor nemen lustgevoelens bij veel cocagebruikers extreme proporties aan en menigeen raakt totaal verslingerd aan de door dit witte poeder opgewekte lust.

Totaal geobsedeerd verlang je dan terug naar deze buitengewone lust. Zodanig dat de LUST een zware LAST wordt want regelmatig gebruik van grote porties sloopt je finaal in alle opzichten.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke = enorme last.

Eens het opgeraakt, kan je helemaal doorflippen om meer te hebben.
Ik gebruik het nog zelden, maar vroeger wel aan verslaafd geweest. Laat ik het zo stellen : de moment dat het op was, zat ik in mn neus te peuteren en dan mn vinger in mn mond om toch die smaak nog te hebben. Ik veronderstel dat je inziet dat het echt een smerig goedje is. Ookal blijft het zo heerlijk die smaak, dat gevoel. :)
Ik haat coke, maar ik hou er ook van :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."