#1
Ik gebruik het met mate, Het is dus een lust bij mij, waar ik wel last van heb is de volgende dag ( heel veel nadenken over rare dingen )
50/50 denk ikLia zei:Hoi forumgebruikers,
Ik weet echt bar weinig over drugsgebruik, nooit iets gebruikt en ben het ook niet van plan. Maar doordat een aantal mensen in mijn omgeving het zijn gaan gebruiken ben ik wel benieuwd geworden naar waarom mensen eraan beginnen. Ervaren jullie het nu als een lust of een last?
Gemini zei:Heb het enige tijd als een last gezien. Geen ernstige last, maar wel een irritante. Dat is de reden waarom ik er mee gekapt ben toen, voordat het een ernstige last zou worden.
als je je zorgen maakt moet je kijken naar welke personen het gebruiken.Lia zei:Hoi forumgebruikers,
Ik weet echt bar weinig over drugsgebruik, nooit iets gebruikt en ben het ook niet van plan. Maar doordat een aantal mensen in mijn omgeving het zijn gaan gebruiken ben ik wel benieuwd geworden naar waarom mensen eraan beginnen. Ervaren jullie het nu als een lust of een last?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."