Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken met speed op ook veel meer mensen. Maar dat zijn dan vooral mensen die ook echt ken. Ik ben met speed op gewoon veel alerter en kijk veel meer om me heen."
"Telpeva zei: Ja het spijt me voor je dat je in Apeldoorn woont man . Als ik lees dat jij je echt best moet doen om aan die 34% te komen, dan had ik graag je situatie verbeterd. Mijn 'dealer' zie ik eigenlijk niet eens als dealer, is gewoon een student, prima kerel. En die kan je dan wel niet opbellen dat ie met z'n scooter aan komt sjezen, maar hij probeert je tenminste niet te tillen met versneden ellende. Maar goed, Amsterdam is natuurlijk sowieso meer een drugsstad dan Apeldoorn... Als ik jou was zou ik toch verder gaan zoeken man, maar either way succes ermee. Klik om te vergroten... Moeite doen, moeite doen... Er zijn 3 dealers die ik ken en bij hen krijg ik dus meestal zo rond de 35%. Maar als ik echt actief op zoek zou gaan zou ik ongetwijfeld beter spel kunnen krijgen. De dealer van wie ik de laatste keer die troep heb gekregen ken ik al best wel lang. Ik heb hem 6 jaar terug op de middelbare school leren kennen en kon toen enorm goed met hem opschieten. Hij blowede toen al wel veel, maar dealde nog niet. Sinds hij is gaan dealen is hij enorm veranderd. Hij woont nog thuis en bedriegt zijn moeder over van alles en nog wat, zit inmiddels al een paar jaar in HAVO4 (al is hij best slim) en heeft hij laatst nog in de bak gezeten omdat hij iemand met een mes had bedreigt. En natuurlijk is Amsterdam meer een drugsstad, maar ook in Apeldoorn wordt het veel gebruikt. Alleen gaat het dan vooral om wiet. Op elk hoekje van elke straat hangen wel lui met hun scooters, hun klote-hiphop en hun jointje zich kapot te vervelen. Niet echt mijn ding. Ik moet denk ik maar eens wat meer moeite gaan doen om wat betere kwaliteit spul te regelen. Aan mijn vrienden zal ik niet veel hebben, want mijn vrienden die drugs gebruiken denken niet na wat ze hun neus opjagen en als de dealer zegt dat het 'mooi spul' is geloven ze dat en denken ze er niet over na om het eens te gaan testen.. But I'll get there."
"Ik heb de dag ná het pepgebruik vaak een beetje een hulpeloos gevoel. Ik ga dan heel erg piekeren over zaken waar ik helemaal niet na wil denken. Besteed ik mijn tijd hier op aarde wel goed? Ik ben 20 jaar en waarschijnlijk zit daarmee al ruim een kwart van mijn leven erop (in een gunstig scenario). Zou ik niet veel meer met mijn leven moeten doen? Verder ben ik een zeer toegeweid atheïst en ben ik er heilig van overtuigd dat als we dood gaan er geen hiernamaals is. En daarom is het idee dat ik mijn tijd hier op aarde niet goed zou besteden extra deprimerend. Maar tijdens het pepgebruik vol ik me zonder uitzondering echt helemaal geweldig!"
"60-68%! Dan mag je zeker niet klagen. Heb nog nooit zoiets moois in mijn bezit gehad. Maar daar komt met een beetje mazzel nu wel verandering in. Heb nu weer een telefoonnummer van een nieuw persoon."
"Lijkt me niet ideaal. Maar heb wel eens gewerkt met een stevige pepkater en dat is denk ik nog wel veel beroerder."
"Ivoos zei: Aalpoepert zei: Is al gezegd: Zuipen tot je out gaat? Klik om te vergroten... Is er al gezegd: nog uitgedroogder zijn en in plaats van wat moe zijn een gigantische kater hebben? Klik om te vergroten... Dat is dan weer een ander probleem. Het gaat er hier natuurlijk vooral om hoe je het snelst/makkelijkst in slaap valt en dan wil veel drinken inderdaad nog best wel eens werken. Maar slim is uiteraard anders."
"Ik krijg na een lijntje speed ook altijd veel meer de behoefte om bier te drinken. Ik denk misschien doordat ik er toch niet dronken van word. Ik vind dronken worden namelijk geen zak aan (aangeschoten is leuk, maar verder niet) en dat is meestal de reden dat ik niet zoveel bier drink."
"Bij mijn eerste keer had ik een enkel pilletje van 80mg genomen (ik weeg overigens 55 hele kilo's) en dat was gewoon precies goed, dus ik zou denken dat de genomen hoeveelheid bij jullie toch ook ruim voldoende zou moeten zijn.."
"Escoban zei: luchtigtoetje zei: gewoon een hele pakken man. koop een pil (of meerdere als je met een groepje gaat nemen) en dan 1 extra. Laat die testen op welke stoffen erin zitten en hoeveel mg. Dan neem je je eigen gewicht, dit doe je keer 2 en dan heb je het aantal mg dat je moet nemen (bv bij mij: 85x2 is 170mg). Dat is zeg maar het plafon voor je. Als je dan iets eronder gaat zitten dan moet je gewoon goed gaan, en moet het goed gaan. Ik zou het zo jammer voor je vinden als je eerste keer ¨net niet¨ is.. Klik om te vergroten... Ik ben toch echt van mening dat voor een eerste keer je lichaamsgewicht in mg echt dik genoeg is. Klik om te vergroten... Ik weeg 55kg en nam de eerste keer een enkele pil van 80mg. Dit was inderdaad ruim voldoende en goed voor een heerlijke avond! Daarom sluit ik me daar mee aan. 1-1,5mg per je lichaamsgewicht in kg lijkt me meer dan zat."
"@ Angramar Temenos: Volgens mij vraagt de topic starter hier zelf om advies, dus dan mag iemand daar toch ook wel zijn of haar mening over geven? OT: Het functioneel gebruiken van drugs lijkt me wat riskant, ik zou het persoonlijk gewoon niet doen."