Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Speed] + Pfeiffer = Erg Slecht?

[Speed] + Pfeiffer = Erg Slecht?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou iemand weten wat pfeiffer precies doet. (iig met betrekking tot speed).

Ik heb pfeiffer, en heb laatst speed gebruikt. Maar beide keren werd me lichaam naar 2 uur tintelend, 'zwak', geirriteerd, misselijk, etc.

Dat het niet goed is snap ik, en ik wacht tot het over is, maar weet iemand waarom het precies invloed heeft?

(Ja, echt een slimme actie was het natuurlijk niet).

mvgr. chaincells.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je lichaam is moe, heeft geen reserves
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij pfeiffer is lever volgens mij kwetsbaarder dus ik zou sowieso met pfeiffer oppassen met eigenlijk alle drugs, en zeker iets uitputtends als speed. Dus een simpel antwoord op je topic titel: ja dat is slecht.
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Was ook niet van plan meer te gebruiken tot het over was, iig thanks.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdens Pfeiffer is het juist belangrijk om veel rust te pakken om er weer bovenop te komen. Door speed voel je je misschien zelfs tijdelijk iets beter, maar het zal ook langer duren voordat je daadwerkelijk over de virusinfectie heen bent.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#6
interessant.

En eigenlijk vind ik het niet zo heel gek dat je het hebt gedaan. Ik kan begrijpen dat je wel naar wat energie verlangt als je pfeiffer hebt. Maar ik zou het idd niet meer doen :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."