Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke rotzooi stopt die honger ?

Welke rotzooi stopt die honger ?

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Normale pep remt de eetlust.
Dex niet of nauwlijks.

Das tenminste mijn ervaring.
Goeie dex geeft een heldere relaxte high en werkt niet eetlustremmend.
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Casplantje. zei:
darksoul001 zei:
Caffeïne stopt de honger ook een deel.
en pep gaat toch veelal gepaard met caffeïne.

Fruit eten gaat toch het makkelijkste naar mijn weet en vooral drinkbare dinge zoals drinkyoghurt, ...
Klik om te vergroten...

Inderdaad, zo'n drinkontbijt krijg je altijd wel weg. En zitten toch voldoende voedingsstoffen in. En ik eet altijd veel bananen, ook makkelijk weg te krijgen. Maar ik krijg meestal alles wel gewoon naar binnen gewerkt, gaat alleen iets moeizamer en duurt wat langer dan anders.
Klik om te vergroten...

Bananen zijn goed ^^ bevatten veel vetten en suikers, in combi met wat voedingssuplementen kan dit echt wel een maaltijd vervangen
wel weten wat je moet nemen natuurlijk :tongueout:

Houd de kater ook enorm tegen!
wel moet je opletten met vitamine C omdat dit ervoor zorgt dat amfetamine sneller afbreekt (tenzij je dat wilt natuurlijk)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#3
darksoul001 zei:
Casplantje. zei:
darksoul001 zei:
Caffeïne stopt de honger ook een deel.
en pep gaat toch veelal gepaard met caffeïne.

Fruit eten gaat toch het makkelijkste naar mijn weet en vooral drinkbare dinge zoals drinkyoghurt, ...
Klik om te vergroten...

Inderdaad, zo'n drinkontbijt krijg je altijd wel weg. En zitten toch voldoende voedingsstoffen in. En ik eet altijd veel bananen, ook makkelijk weg te krijgen. Maar ik krijg meestal alles wel gewoon naar binnen gewerkt, gaat alleen iets moeizamer en duurt wat langer dan anders.
Klik om te vergroten...

Bananen zijn goed ^^ bevatten veel vetten en suikers, in combi met wat voedingssuplementen kan dit echt wel een maaltijd vervangen
wel weten wat je moet nemen natuurlijk :tongueout:

Houd de kater ook enorm tegen!
wel moet je opletten met vitamine C omdat dit ervoor zorgt dat amfetamine sneller afbreekt (tenzij je dat wilt natuurlijk)
Klik om te vergroten...

Ik pak ook altijd de vitamine C als ik thuis kom, en van plan ben te gaan slapen. Banaantje, Supradyn bruistablet, meestal 2 bruine snee brood met veel smeerkaas :P

En dan probeer ik te gaan slapen en dit is me tot nu toe altijd gelukt :grin:
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Guys...thanks voor al die voedingstips, maar ik heb echt geen eetproblemen hoor :).
Aan het gebruik in periodes ligt het al vast niet.
En mentaal is het zeker niet. Ik ga echt niet liggen denken 'oh een nieuwe pep, nu ga ik meer honger hebben als de vorige' ?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casplantje. zei:
En ik eet altijd veel bananen, ook makkelijk weg te krijgen.
Klik om te vergroten...

Bananen vind ik zelf echt perfect speed voedsel, zo makkelijk weg te krijgen. :)
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als pep geen invloed heeft op de eetlust is het volgens mij geen pep te noemen..!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
richie87 zei:
Als pep geen invloed heeft op de eetlust is het volgens mij geen pep te noemen..!
Klik om te vergroten...

Na een tijdje krijg ik toch gewoon honger hoor, hoeveel amfetamine ik ook gebruik.
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
richie87 zei:
Als pep geen invloed heeft op de eetlust is het volgens mij geen pep te noemen..!
Klik om te vergroten...

Na een tijdje krijg ik toch gewoon honger hoor, hoeveel amfetamine ik ook gebruik.
Klik om te vergroten...

Bofkont :)
r
ripLid
01-01-2024, 00:00
#9
En dat je snachts je ogen niet dichtkrijgt komt ook door je maag?
Je lichaam reageert op prikkels uit je hersenen, speed beïnvloedt je zenuwstelsel en bijgevolg reageert ook je lichaam (bv. een in mekaar gekrompen maag is een voorbeeld van ja)
r
ripLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij zit het zo;
Honger is een signaal dat je hersenen geven aan je lichaam om het te brengen tot voedselopname.
Pep werkt onderandere in op het deel van hersenen waar dit hongergevoel geproduceerd wordt. (voorin je hoofd geloof ik, weet niet meer precies waar dat gebeurt in je hoofd)
Als gevolg daarvan voel je dus geen honger meer, terwijl je die eigenlijk wel hebt. Hetzelfde verhaal voor vermoeidheid. Die honger/vermoeidheidsignaalverstoring gEbeurt dus door de algemene werking van pep op bepaalde hersendelen, en niet door 1 bepaald bestanddeel van pep.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#11
En hoe kom je daarbij?

Speed werkt in het begin vooral in op je maag, die door de speed kleiner wordt. Daardoor wordt het signaal naar je hersenen gestuurd dat je minder honger hebt, des te langer je gebruikt, past je lichaam zich daarop aan, waardoor op den duur de honger zich weer hersteld. Natuurlijk wordt dat vanuit de hersenen gereguleerd, maar je maag geeft de aanzet.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#12
En dat je snachts je ogen niet dichtkrijgt komt ook door je maag?
Klik om te vergroten...

Nee, maar dat was de vraag ook niet.

Je lichaam reageert op prikkels uit je hersenen, speed beïnvloedt je zenuwstelsel en bijgevolg reageert ook je lichaam (bv. een in mekaar gekrompen maag is een voorbeeld van ja)
Klik om te vergroten...

Dat klopt, maar geef dan ook een duidelijk antwoord i.p.v. een onsamenhangend verhaal. Daar heeft niemand wat aan.
r
ripLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien stuurt jouw maag wel signalen naar je hersenen maar bij de meeste mensen is het omgekeerd. Of je moet wat beter lezen.
Bovendien ben ik geen dokter en dat maakt mijn mening niet meer dan een veronderstelling;
De vraag was trouwens of er iets aan pep wordt toegevoegd wat de honger remt. Zijn we het erover eens dat het antwoord daarop 'nee' is?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien stuurt jouw maag wel signalen naar je hersenen maar bij de meeste mensen is het omgekeerd. Of je moet wat beter lezen.
Klik om te vergroten...

Ik ben het met je eens dat alles vanuit je hersenen gereguleerd wordt, maar wat ik bedoel is dat wanneer speed in je maag terecht komt dat dan het signaal in je hersenen terecht komt dat je minder honger hebt, al wordt dat ook vanuit je hersenen geregeld.

De vraag was trouwens of er iets aan pep wordt toegevoegd wat de honger remt. Zijn we het erover eens dat het antwoord daarop 'nee' is?
Klik om te vergroten...

Aan de speed zelf hoeft dat ook niet, want dat doet de speed op zich wel. In dat opzicht moet ik je wel gelijk geven. :wink:
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#15
de meeste straatspeed is een mengsel van levo en dex

en het hangt dus van de verhouding levo/dex af, hoe meer levo in je speed hoe minder zin in eten, zo simpel is het
M
MissRaveTeefLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van pep stopt die eetlust inderdaad. Heb ik zelf ook last van hoor, heel mn eetritme de week derna is gelijk veranderd. Nergends trek in en krijg het echt niet weg al dat voedsel :)
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#17
toen ik een paar jaar geleden begon met speed was ik echt een dikkerd ik denk dat ik rond de 110 kilo woog na 4maandjes intensief gebruik woog ik nog maar ong 70 kilo
dus nu zelf heb ik nooit honger tijdens speed gebruik verplicht ik mezelf van wat te eten wnt het is echt een drug vind ik voor vrouwtjes n mannetjes die denken dat ze te dik zijn :grin:

grtzz
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tdens speed heb ik ook niet echt veel honger. Eten doe ik dan wel, simpelweg omdat ik me dan beter voel. Het is wel minder dan anders en tussendoortjes taal ik niet naar. De dagen achteraf (van dag 2 nuchter tot dag 4) heb ik juist dat ik honger blijf houden en daardoor megaveel kan blijven eten.
Kent iemand dat? en missschien een idee om daar iets tegen te doen, want de kilo's vliegen eraan op deze manier; niks geen ingevallen speedbekkies bij mij.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tufnut zei:
Tdens speed heb ik ook niet echt veel honger. Eten doe ik dan wel, simpelweg omdat ik me dan beter voel. Het is wel minder dan anders en tussendoortjes taal ik niet naar. De dagen achteraf (van dag 2 nuchter tot dag 4) heb ik juist dat ik honger blijf houden en daardoor megaveel kan blijven eten.
Kent iemand dat? en missschien een idee om daar iets tegen te doen, want de kilo's vliegen eraan op deze manier; niks geen ingevallen speedbekkies bij mij.
Klik om te vergroten...

ik denk dat de meeste mensen dat wel hebben omdat je practice niets eet tijdens speed gebruike en je moet dat achteraf bij eten zogezegd. vroeger had ik dat ook maar ik probeer mijn belangrijke maaltijden ( 's morgens, 's middags 's avonds) fatsoenlijk te eten en dan heb ik er veel minder last van maar of het voor jouw werkt weetk niet :grin:
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Caffeïne stopt de honger ook een deel.
en pep gaat toch veelal gepaard met caffeïne.

Fruit eten gaat toch het makkelijkste naar mijn weet en vooral drinkbare dinge zoals drinkyoghurt, ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."