De effecten klinken niet per se als speed-effecten maar niettemin denk ik wel dat je speed hebt gekregen maar dat de effecten die erop volgden, voortkwamen uit de combi xtc/speed/alcohol.
Casplantje. zei:Heb zelf nooit coke gebruikt, maar ik denk dat iedereen wel weet dat je in principe van coke veel grotere hoeveelheden gebruikt dan van speed. Dus als je een halve gram speed je neus in gejaagd zou hebben zou je denk ik echt geen leuke avond hebben gehad, terwijl dat bij coke geeneens zo'n bizarre hoeveelheid is, voor zover ik weet. Daarom zou ik denken dat het geen speed is.
Als je goede kwaliteit speed hebt dan brand het nauwelijks. Bagger pep vol met cafeine brand en stinkt keihard.heroesss zei:Ik heb ook weleens gelezen dat speed brand of prikkelt bij het snuiven, maar dat deed het nu niet.
clockcable zei:Toch gebruik ik het graag![]()
dendaz zei:praat me niet over coke.Er is voor mij geen zwaardere geestelijke verslaving dan coke en dat speed slechter zou zijn voor je hersenen is natuurlijk ook helemaal niet waar.Kijk eens op straat rond hoe die basertjes en folieers er bij lopen en je weet genoeg.Blijvende hersenschade
DeepPurple zei:De effecten klinken niet per se als speed-effecten maar niettemin denk ik wel dat je speed hebt gekregen maar dat de effecten die erop volgden, voortkwamen uit de combi xtc/speed/alcohol.
DeepPurple zei:De effecten klinken niet per se als speed-effecten maar niettemin denk ik wel dat je speed hebt gekregen maar dat de effecten die erop volgden, voortkwamen uit de combi xtc/speed/alcohol.
DeepPurple zei:Speed it is. Veel praten en lang wakker blijven zijn duidelijke gevolgen ervan. Het malen van je kaken, kan even goed door de xtc komen. Ik zelf heb altijd weinig last van mijn kaken bij pep, eerder bij xtc maar ik weet van anderen dat ze ook bij pep al met hun kaken gaan malen (wat ik bij coke wel lichtelijk doe).
De minder lekkere geur gaat ook gepaard met de speed, alleen dat je constant aan seks dacht, zegt gewoon wat over jezelf en is geen direct gevolg van de speed. Wel kan je erg gefocust op bepaalde zaken raken dus als je veel bezig was met seks of mooie vrouwen in de omgeving, kan de speed je focus daar op hebben versterkt.
heroesss zei:DeepPurple zei:Speed it is. Veel praten en lang wakker blijven zijn duidelijke gevolgen ervan. Het malen van je kaken, kan even goed door de xtc komen. Ik zelf heb altijd weinig last van mijn kaken bij pep, eerder bij xtc maar ik weet van anderen dat ze ook bij pep al met hun kaken gaan malen (wat ik bij coke wel lichtelijk doe).
De minder lekkere geur gaat ook gepaard met de speed, alleen dat je constant aan seks dacht, zegt gewoon wat over jezelf en is geen direct gevolg van de speed. Wel kan je erg gefocust op bepaalde zaken raken dus als je veel bezig was met seks of mooie vrouwen in de omgeving, kan de speed je focus daar op hebben versterkt.
maar ik ben een vrouw hahahahaa daarom was het zo voorschuthahahaha tering
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."