heroesss zei:Speed heb ik nooit eerder gebruikt omdat ik vaak lees over speedpsychose en omdat psychose's vaak bij mij in de familie voorkomt durfde ik dat nooit te proberen.
Coke is anders ook geen aanrader voor mensen met psychotische aanleg.
heroesss zei:Speed heb ik nooit eerder gebruikt omdat ik vaak lees over speedpsychose en omdat psychose's vaak bij mij in de familie voorkomt durfde ik dat nooit te proberen.
Chris Pontius zei:heroesss zei:Speed heb ik nooit eerder gebruikt omdat ik vaak lees over speedpsychose en omdat psychose's vaak bij mij in de familie voorkomt durfde ik dat nooit te proberen.
Coke is anders ook geen aanrader voor mensen met psychotische aanleg.
Chris Pontius zei:Als je op coke nachten door zou gaan gebeurt dat ook.
heroesss zei:Weet ik, maar de kans bij speed is toch iets groter denk ik?
Chris Pontius zei:Speed drained alleen je Dopamine meer waardoor het risico toeneemt
Casplantje. zei:Heb zelf nooit coke gebruikt, maar ik denk dat iedereen wel weet dat je in principe van coke veel grotere hoeveelheden gebruikt dan van speed. Dus als je een halve gram speed je neus in gejaagd zou hebben zou je denk ik echt geen leuke avond hebben gehad, terwijl dat bij coke geeneens zo'n bizarre hoeveelheid is, voor zover ik weet. Daarom zou ik denken dat het geen speed is.
Casplantje. zei:Heb zelf nooit coke gebruikt, maar ik denk dat iedereen wel weet dat je in principe van coke veel grotere hoeveelheden gebruikt dan van speed. Dus als je een halve gram speed je neus in gejaagd zou hebben zou je denk ik echt geen leuke avond hebben gehad, terwijl dat bij coke geeneens zo'n bizarre hoeveelheid is, voor zover ik weet. Daarom zou ik denken dat het geen speed is.
Als je goede kwaliteit speed hebt dan brand het nauwelijks. Bagger pep vol met cafeine brand en stinkt keihard.heroesss zei:Ik heb ook weleens gelezen dat speed brand of prikkelt bij het snuiven, maar dat deed het nu niet.
clockcable zei:Toch gebruik ik het graag![]()
DeepPurple zei:De effecten klinken niet per se als speed-effecten maar niettemin denk ik wel dat je speed hebt gekregen maar dat de effecten die erop volgden, voortkwamen uit de combi xtc/speed/alcohol.
DeepPurple zei:De effecten klinken niet per se als speed-effecten maar niettemin denk ik wel dat je speed hebt gekregen maar dat de effecten die erop volgden, voortkwamen uit de combi xtc/speed/alcohol.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."