Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGele vlek

Gele vlek

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
triptuneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#2
triptune zei:
Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
Klik om te vergroten...

En wat als het opvalt dat het van de speed is? Je gaat toch liever naar de oogarts/huisarts dan dat je het laat zitten omdat er een mogelijkheid is dat hij ziet dat het van de speed is.

Dus antwoord: ja het zou kunnen opvallen, misschien ook niet :)

Misschien is het wel helemaal niet van de speed.

Ga maar gewoon naar de huisarts of oogarts.

Succes
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
De huisarts zal niet zeggen van "Ja jongen.. Dat komt van de speed.."

Zelfs als jij aangeeft dat het van de speed kan zijn is het geen big deal. Het is een dokter en geen politieagent.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#4
triptune zei:
Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
Klik om te vergroten...
Waar precies zit de vlek als ik het vragen mag?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Theupsetter zei:
triptune zei:
Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
Klik om te vergroten...
Waar precies zit de vlek als ik het vragen mag?
Klik om te vergroten...

Goed als ik ben heb ik het even voor je uitgetekent.


Kwezel
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aalpoepert zei:
Theupsetter zei:
triptune zei:
Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
Klik om te vergroten...
Waar precies zit de vlek als ik het vragen mag?
Klik om te vergroten...

Goed als ik ben heb ik het even voor je uitgetekent.


Kwezel
Klik om te vergroten...
Oh wat zijn we weer komisch :grin:

ik vroeg waar de plek precies zat.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Theupsetter zei:
ik vroeg waar de plek precies zat.
Klik om te vergroten...
Ik kan me niet voorstellen hoe hij het preciezer kan uitleggen. Ja met een foto maar dat zal die wel niet willen of kan hij niet.

Ik vond het trouwens wel een goeie van mezelf :grin:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aalpoepert zei:
Theupsetter zei:
ik vroeg waar de plek precies zat.
Klik om te vergroten...
Ik kan me niet voorstellen hoe hij het preciezer kan uitleggen. Ja met een foto maar dat zal die wel niet willen of kan hij niet.

Ik vond het trouwens wel een goeie van mezelf :grin:
Klik om te vergroten...
Ik vond 'em ook wel leuk! :tearsofjoy:
S
SupermoendoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
Theupsetter zei:
triptune zei:
Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
Klik om te vergroten...
Waar precies zit de vlek als ik het vragen mag?
Klik om te vergroten...

Goed als ik ben heb ik het even voor je uitgetekent.


Kwezel
Klik om te vergroten...

Heb jij soms ogen in je achterhoofd? (:
Kijk nog 1 keer goed naar je plaatje en kijk goed waar je links en rechts hebt gezet.
:rockband:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wtf dit topic is fucking oud. :rockband:
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen ik dat plaatje voor het eerst zag, was ik er heilig van overtuigd dat het slechtgetekende tetten waren :openmouth:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Supermoendo zei:
Heb jij soms ogen in je achterhoofd? (:
Kijk nog 1 keer goed naar je plaatje en kijk goed waar je links en rechts hebt gezet.
:rockband:
Klik om te vergroten...
Goed bezig! Stom van me!
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je gele plekken op je ogen moest krijgen van de speed zou ik altijd het zonnetje in huis zijn ! :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."