#1
Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
