#1
Ik vraag even om jullie advies.
Begin dit jaar heb ik een ongeluk gehad en daarbij 2 ribben gebroken. Na uitgebreid onderzoek en veel rust bleef ik enorm veel pijn houden. Uiteindelijke conclusie zenuwpijn. Deze pijn kan wellicht nog maanden aan gaan houden.
Na experimenteren met tramadol (waar ik heel slecht op ga) en andere pijnstillers ben ik helemaal gestopt hiermee. Ik heb meer last van de bijwerkingen dan het pijnstillende effect. Ik las wel succesverhalen van mensen die benzodiazepinen toepassen voor zenuwpijn.
Nou ben ik er geen voorstander van om zomaar aan de benzo’s te gaan. Mijn enige ervaring hiermee, is als tripkiller (etizolam) of als rustgever na stimulanten (vroeger enkele keren gedaan). Echter vond ik het het proberen waard. Ik heb na mij ingelezen te hebben Bromazolam en Pyrazolam besteld.
Ik heb de ene week Bromazolam geprobeerd en de andere week Pyrazolam. Bromazolam ga ik echt direct knock-out van. Dit lijkt mij een prima inslaper, maar daar ben ik niet naar opzoek. Pyrazolam geeft echter werkelijk een fantastisch effect! Ik neem 1,5 mg hiervan en ervaar een zeer rustgevend gevoel. Tevens ben ik na ongeveer 2 uur na inname volledig pijnloos. Ook de volgende dag heb ik nog zeer positieve effecten (ontspanning/ geen pijn).
Ik ben eigenlijk van plan om voorlopig één maal per week Pyrazolam te nemen. Zo heb ik een ontspanningsmoment en kan ik belangrijke dingen/ taken plannen zonder al te veel pijn te ervaren. Maar is dit wel een goed idee?
Enkele vragen:
- kan ik niet beter Alprazolam nemen? (Laten voorschrijven) Ik lees dat dit hetzelfde effect geeft.
- Sluipt een verslaving er snel in?
- Welke bijwerkingen kan ik verwachten?
- Kan ik zomaar stoppen als ik straks minder pijn ervaar?
- Beïnvloed dit mijn trips? Ik trip één maal per maand (vaak truffels of 4-HO-MET)
Ik wil graag heel voorzichtig zijn. Vandaar dat jullie ervaringen en adviezen meer dan welkom zijn!
Begin dit jaar heb ik een ongeluk gehad en daarbij 2 ribben gebroken. Na uitgebreid onderzoek en veel rust bleef ik enorm veel pijn houden. Uiteindelijke conclusie zenuwpijn. Deze pijn kan wellicht nog maanden aan gaan houden.
Na experimenteren met tramadol (waar ik heel slecht op ga) en andere pijnstillers ben ik helemaal gestopt hiermee. Ik heb meer last van de bijwerkingen dan het pijnstillende effect. Ik las wel succesverhalen van mensen die benzodiazepinen toepassen voor zenuwpijn.
Nou ben ik er geen voorstander van om zomaar aan de benzo’s te gaan. Mijn enige ervaring hiermee, is als tripkiller (etizolam) of als rustgever na stimulanten (vroeger enkele keren gedaan). Echter vond ik het het proberen waard. Ik heb na mij ingelezen te hebben Bromazolam en Pyrazolam besteld.
Ik heb de ene week Bromazolam geprobeerd en de andere week Pyrazolam. Bromazolam ga ik echt direct knock-out van. Dit lijkt mij een prima inslaper, maar daar ben ik niet naar opzoek. Pyrazolam geeft echter werkelijk een fantastisch effect! Ik neem 1,5 mg hiervan en ervaar een zeer rustgevend gevoel. Tevens ben ik na ongeveer 2 uur na inname volledig pijnloos. Ook de volgende dag heb ik nog zeer positieve effecten (ontspanning/ geen pijn).
Ik ben eigenlijk van plan om voorlopig één maal per week Pyrazolam te nemen. Zo heb ik een ontspanningsmoment en kan ik belangrijke dingen/ taken plannen zonder al te veel pijn te ervaren. Maar is dit wel een goed idee?
Enkele vragen:
- kan ik niet beter Alprazolam nemen? (Laten voorschrijven) Ik lees dat dit hetzelfde effect geeft.
- Sluipt een verslaving er snel in?
- Welke bijwerkingen kan ik verwachten?
- Kan ik zomaar stoppen als ik straks minder pijn ervaar?
- Beïnvloed dit mijn trips? Ik trip één maal per maand (vaak truffels of 4-HO-MET)
Ik wil graag heel voorzichtig zijn. Vandaar dat jullie ervaringen en adviezen meer dan welkom zijn!