Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Ei-Salade bij deze het kratom topic, hoop dat je er wat aan hebt!"
"SoulAssassins zei: De flubroma hebben ook een nadelig effect op me hart wat ook een waarschuwing is bij die pil ,het zou zomaar je laatste kunnen zijn ,en als je het overleefd ben je 3 dagen onaangenaam stoned. Dus waarschijnlijk gaan ze niet door me keel maar word gebruikt bij ongedierte bestrijding haha. Klik om te vergroten... Flubromazepam is ook nog (te) hoog gedoseerd per pellet. Met inderdaad een lange werkingsduur. Zelf zou ik mensen, als ze dit gaan nemen, adviseren een halve te nemen. De verhalen die ik erover lees online zijn soms erg zorgwekkend. Beter te weinig nemen (in het kader van afbouwen) en de flubromazepam zonodig opbouwen ipv teveel nemen en achteraf flink spijt hebben."
"RC benzo's zijn vrijwel nergens meer verkrijgbaar momenteel. Iets met de ene na de andere opgedoekte vendor."
"Fried Rice zei: En trouwens, je mag op dit forum niet speculeren dus we kunnen niet inhoudelijk op je vraag ingaan. Klik om te vergroten... Wat er aan de hand is met Bromazolam verkoop valt toch niet onder speculeren..? Dat zou zijn als @Leeghoofd zou vragen wat er in een pil zit. @ Topic Starter, ik hoop dat Bromazolam en Norflurazepam nog terug komen, heb er wel een hard hoofd in."
"Goed dat je hier een trip report over deelt! Deze nieuwe RC benzo ken ik nog niet maar klinkt als een heftige. Terechte waarschuwing zo te lezen! Ik wil ook even zeggen dat een dosering van 3mg Pyrazolam hoog is. Met benzo tolerantie neem ik meestal een kwart. Het is niet sederend maar wel sterk (ik kreeg er voorheen weleens black outs op als ik 3mg nam)."
"SoulAssassins zei: Pyrazolam doet bij mij helemaal niets. Klik om te vergroten... SoulAssassins zei: Na zo'n 30 jaar Valium merk ik van geen een benzo weinig. Klik om te vergroten... Dat lijkt me dan ook de reden dat je van pyrazolam niets merkt? Ervaringen zijn per persoon verschillend. Wel lees ik hier en op andere online platforms dat de meerderheid de 3mg pellets als veel te hoog gedoseerd ervaart. Het is maar een waarschuwing. Doordat Pyrazolam niet sederend werkt heb ik ook ooit gedacht dat het niets deed. Big mistake."
"De Dunne zei: Ik heb het jaren terug eens geprobeerd en ook ik vind (zeker toen nog met bijna 0,0 Benzo tolerantie) echt teveel 3mg. Het werkte wel (een kwart of een halve) super goed tegen mijn anxiety en stress maar het had ook een enorme “false sobriety” effect. Alleen mijn angst, stress etc ging weg, meer niet. Voor mij was Pyrazolam veel te link. Werkt té goed angstremmend zonder andere extra’s. Cardboard zei: Doordat Pyrazolam niet sederend werkt heb ik ook ooit gedacht dat het niets deed. Big mistake. Klik om te vergroten... Precies dit. Net als CBD wiet, het werkt top maar je word niet stoned of iets. Klik om te vergroten... Inderdaad, je wordt niet stoned... en het doet toch wel degelijk wat. Bij mij hield dit in dat ik mijn huis bijna in de fik heb laten vliegen door ´even´ een soepje op het vuur te zetten.... Werd midden in de nacht wakker van een brandgeur, net op tijd... Wees gewaarschuwd allemaal. PS het werkt heel goed tegen angstklachten! Zou er alleen niet meer dan 0,75mg tegenaan gooien. En dus niet nog even gaan kokerellen of iets."
"ikweetgeennaam zei: Daar heb ik geen last van, heb een behoorlijke benzo tolerantie en heb nog maar 1x een black out gehad na impulsief toen ik nog aan de G zat 5 stuks vermoedelijk clonazolam te hebben ingenomen en dat was een ervaring die me altijd is bijgebleven en ik ook niet op zoek. Ik weet tegenwoordig heel goed hoe sterk m'n lichaam bestand is tegen stoffen Klik om te vergroten... Fijn dat je hier geen last van hebt. Ik plaatste mijn comment echter ook voor andere lezers hier. Anyway, sterkte met je situatie! Het leest vrij heftig met die hypomanie en randpsychoses."
"De Zandman zei: Interessant. Maar ik hoor nog niemand, die dit ook heeft ervaren Klik om te vergroten... Ik heb dezelfde dosis ook een paar keer oraal ingenomen, met een andere ervaring dan die jij hebt. Ik ging ervan spacen, visueel en mentaal. Bleef er prima op wakker tot ik er zelf voor koos om te gaan slapen. Op hogere doseringen 'sliep' ik er daarna wel heel vast op, als in niet wakker te krijgen. Holen lukte niet maar (uiteindelijk) KO gaan dus wel. Dit was wel in combinatie met alcohol."
"Mensen hier die ervaring hebben met de gele kratom varianten? Ik las wisselende verhalen hierover, ben benieuwd naar ervaringen. Ik ben zelf het meest te spreken over de green malay, alleen zoek ik wat alternatieven om mee af te wisselen tegen de tolerantie."