#1
Haha, ja dat vind ik dus wel. Met daarbij een vervelende benzo nasleep de dag erna en withdrawls de dagen erna.Is zeker geen lamlegger hoor,
Maar zoals je al zei: de meningen zijn aardig verdeeld over dit middel
Haha, ja dat vind ik dus wel. Met daarbij een vervelende benzo nasleep de dag erna en withdrawls de dagen erna.Is zeker geen lamlegger hoor,
Verkoos deze zelfs boven Etizolam, bij Etizolam loerde graving om de hoek.Heeft iemand ooit van bromazelam gehoord ? Ik heb een aantal kleine groene pilletjes weten te bemachtigen van 3mg bromazelam- maar kan vrij weinig vinden over bromazelam. Iemand ervaring mee ?
Wij hebben het in huis liggen, maar gezien de drukke werkweek wacht ik tot het weekend om deze te testen. Ben er zelf benieuwd naar.Heeft iemand ooit van bromazelam gehoord ? Ik heb een aantal kleine groene pilletjes weten te bemachtigen van 3mg bromazelam- maar kan vrij weinig vinden over bromazelam. Iemand ervaring mee ?
Is zeker geen lamlegger hoor, maar nieuwe drug/rc kun indd proberen met dagje vrij. Benieuwd nr jullie ervaringen met deze benzo rc.Wij hebben het in huis liggen, maar gezien de drukke werkweek wacht ik tot het weekend om deze te testen. Ben er zelf benieuwd naar.
Echt zo weird, dat verschil. Etizolam werkte zowat bij iedereen tzelfde, net zoals Clonazolam vr de meeste lamlegger was.Haha, ja dat vind ik dus wel. Met daarbij een vervelende benzo nasleep de dag erna en withdrawls de dagen erna.
Maar zoals je al zei: de meningen zijn aardig verdeeld over dit middel
Dat je jezelf dit afvraagt zegt genoeg.Moet ik contact opnemen met de huisarts?
Zal ik wel doen. Als je nog 7 dagen gaat doen heb je grote kans afhankelijkheid te creëren en dan zit je in een verslaving als je niet zeer snel stopt.Oké mensen ik heb dit middel ook iets te leuk gevonden en nu 7 dagen dagelijks gebruikt🥲
Moet ik contact opnemen met de huisarts? Begin last te krijgen van slapeloosheid door de broma, ontiegelijke hoofdpijn.
Hoeveel en hoevaak gebruik je precies? Heb je last van slapeloosheid terwijl je bromazolam gebruikt?Begin last te krijgen van slapeloosheid door de broma, ontiegelijke hoofdpijn.
TS zit er nog maar kort aan, dus mee eens. De symptomen die ik bij een Benzo afbouw al heb ervaren en van anderen heb gelezen is me toch een waslijst met nare dingen zeg. Ik raak ‘t voor geen goud meer aan.Hoeveel en hoevaak gebruik je precies? Heb je last van slapeloosheid terwijl je bromazolam gebruikt?
Meestal komt er bij benzodiazepine gebruik na twee weken een stukje lichamelijke afhankelijkheid om de hoek kijken. Waarschijnlijk is daar nu nog een sprake van (als dit echt je eerste week is), maar ‘ontiegelijke hoofdpijn’ is een zorgelijke bijwerking.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."