Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazelam

Bromazelam

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nihilist88 zei:
Is zeker geen lamlegger hoor,
Klik om te vergroten...
Haha, ja dat vind ik dus wel. Met daarbij een vervelende benzo nasleep de dag erna en withdrawls de dagen erna.

Maar zoals je al zei: de meningen zijn aardig verdeeld over dit middel
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft iemand ooit van bromazelam gehoord ? Ik heb een aantal kleine groene pilletjes weten te bemachtigen van 3mg bromazelam- maar kan vrij weinig vinden over bromazelam. Iemand ervaring mee ?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Pleuny zei:
Heeft iemand ooit van bromazelam gehoord ? Ik heb een aantal kleine groene pilletjes weten te bemachtigen van 3mg bromazelam- maar kan vrij weinig vinden over bromazelam. Iemand ervaring mee ?
Klik om te vergroten...
Verkoos deze zelfs boven Etizolam, bij Etizolam loerde graving om de hoek.
3mg Bromazolam werkt echt als fijne benzo, blijf je na inname nog u à anderhalfu wakker, voelt het lekker sederend, heel relax, minder euforisch dan Etizolam en Flualprazolam. Maar na 6-7u slapen, fris wakker. En dit was altijd zo, dus ook nooit moeten verhogen qua dosering. Dit is wel bij sporadisch gebruik, max 2-3/week en ook weken zonder. Maar de meningen zijn hier zeer verdeeld over. Dit is mijn ervaring 😉
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pleuny zei:
Heeft iemand ooit van bromazelam gehoord ? Ik heb een aantal kleine groene pilletjes weten te bemachtigen van 3mg bromazelam- maar kan vrij weinig vinden over bromazelam. Iemand ervaring mee ?
Klik om te vergroten...
Wij hebben het in huis liggen, maar gezien de drukke werkweek wacht ik tot het weekend om deze te testen. Ben er zelf benieuwd naar.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
Wij hebben het in huis liggen, maar gezien de drukke werkweek wacht ik tot het weekend om deze te testen. Ben er zelf benieuwd naar.
Klik om te vergroten...
Is zeker geen lamlegger hoor, maar nieuwe drug/rc kun indd proberen met dagje vrij. Benieuwd nr jullie ervaringen met deze benzo rc.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Haha, ja dat vind ik dus wel. Met daarbij een vervelende benzo nasleep de dag erna en withdrawls de dagen erna.

Maar zoals je al zei: de meningen zijn aardig verdeeld over dit middel
Klik om te vergroten...
Echt zo weird, dat verschil. Etizolam werkte zowat bij iedereen tzelfde, net zoals Clonazolam vr de meeste lamlegger was.
Had recent met iemand over Flualprazolam, die vond dat lamlegger en halve dag erna wazig hoofd, terwijl ik er na 7u fris wakker op werd en ook fijn als ik er nog uurtje tot max 2u op wakker bleef relaxed en licht euforisch.
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#7
It is the bromo instead of chloro analogue of alprazolam and has similar sedative and anxiolytic effects to it and other benzodiazepines.[3][4] Bromazolam is a non subtype selective agonist at the benzodiazepine site of GABAA receptors, with a binding affinity of 2.81nM at the α1 subtype, 0.69nM at α2 and 0.62nM at α5.[5]

Het nice. ik heb maar een gram besteld. Oplossen in PG ed. schijnt wel een nachtmerrie te zijn. Maar ik heb ook 300 mg Norflurazepam in 30 ml PG gekregen. Duurde wel 3 dagen
c
chiefkief dulle ievLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oké mensen ik heb dit middel ook iets te leuk gevonden en nu 7 dagen dagelijks gebruikt🥲
Moet ik contact opnemen met de huisarts? Begin last te krijgen van slapeloosheid door de broma, ontiegelijke hoofdpijn.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#9
chiefkief dulle iev zei:
Moet ik contact opnemen met de huisarts?
Klik om te vergroten...
Dat je jezelf dit afvraagt zegt genoeg.

Ja, bel je huisarts.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#10
chiefkief dulle iev zei:
Oké mensen ik heb dit middel ook iets te leuk gevonden en nu 7 dagen dagelijks gebruikt🥲
Moet ik contact opnemen met de huisarts? Begin last te krijgen van slapeloosheid door de broma, ontiegelijke hoofdpijn.
Klik om te vergroten...
Zal ik wel doen. Als je nog 7 dagen gaat doen heb je grote kans afhankelijkheid te creëren en dan zit je in een verslaving als je niet zeer snel stopt.

Daarbij is Bromazolam een stevige benzo, ik neem ze niet door de onvoorspelbaarheid.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
chiefkief dulle iev zei:
Begin last te krijgen van slapeloosheid door de broma, ontiegelijke hoofdpijn.
Klik om te vergroten...
Hoeveel en hoevaak gebruik je precies? Heb je last van slapeloosheid terwijl je bromazolam gebruikt?

Meestal komt er bij benzodiazepine gebruik na twee weken een stukje lichamelijke afhankelijkheid om de hoek kijken. Waarschijnlijk is daar nu nog een sprake van (als dit echt je eerste week is), maar ‘ontiegelijke hoofdpijn’ is een zorgelijke bijwerking.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
OtherShore zei:
Hoeveel en hoevaak gebruik je precies? Heb je last van slapeloosheid terwijl je bromazolam gebruikt?

Meestal komt er bij benzodiazepine gebruik na twee weken een stukje lichamelijke afhankelijkheid om de hoek kijken. Waarschijnlijk is daar nu nog een sprake van (als dit echt je eerste week is), maar ‘ontiegelijke hoofdpijn’ is een zorgelijke bijwerking.
Klik om te vergroten...
TS zit er nog maar kort aan, dus mee eens. De symptomen die ik bij een Benzo afbouw al heb ervaren en van anderen heb gelezen is me toch een waslijst met nare dingen zeg. Ik raak ‘t voor geen goud meer aan.

@chiefkief dulle iev niet autorijden als je Benzo’s gebruikt tot een paar dagen na de laatste dosis. 👍
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik neem soms 2x2.5 mg maar dan moet je zeker zijn dat je geen inspanningen meer moet doen of zo, je wordt er namelijk heel lui van en krijgt lichte evenwichtstoornissen. Je kan nog met moeite rechtdoor wandelen zonder hier en daar eens van links of rechts te zwalpen. Het is vrij stevig spul en de volgende dag voel je het nog.
s
spacemonautLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb behoorlijk wat ervaring met dit middel. Maar dan in pure poedervorm. Ik pakte dan een tandenstoker, tipte het puntje met mijn tong aan en zo voorzichtig mogelijk.. Doe dit vooral niet, je bouwt echter wel redelijk snel tolerantie op. Daarbij, krijg je afkickverschijnselen als je zonder wilt slapen.

Ik had 10 gram bromazolam wat ik ook van plan was op te lossen, maar dat kwam er niet van of duurde te lang of ik was te junkie om het toch even te willen proberen. En Ik heb die zak in pak m beet een half jaar, denk iets minder, whatever ik heb daar maar weinig herinneringen van. Ik ben uiteinedelijk in een psychose beland en in het ziekenhuis geraakt. Dat heeft 2 dagen geduurd. Heb toen haldol en lorazepam voorgeschreven gerkegen,

Op de lorazepam doe ik het momenteel nog prima met een paar biertjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."