Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jeller zei: Intoxicated zei: Als je jezelf een beetje kent zou een hele best te handelen moeten zijn. Ervanuitgaande dat je jezelf recht in je ogen aan kan kijken... Klik om te vergroten... bij mij had het niets te maken met slecht gaan, kwas gewoon ineens vergeten dat ik tripte, was gewoon teveel voor mijn eerste keer kwas eigenlijk niet eens slecht gegaan, kwas gewoon psychotisch Klik om te vergroten... hahahaha das een goeie :P ''kwas eigenlijk nie eens slecht gegaan, kwas gewoon psychotisch''"
"hmm volgens mij hoort dit wel hier.. nja kheb dus ong 25gr wiet hier, maar het moet nog gedroogd worden. hoe kan ik dit het beste doen zonder ''professionele'' apparatuur en hoelang ongeveer?"
"Terivo zei: en dan, neem je al die 7 lijntjes gewoon in een keer? haha of gewoon verdeeld op een avond? En verdeel je die 7 lijntjes dan ook nog over 2 neusgaten? Klik om te vergroten... jup gewoon al die 7 lijnen achter elkaar in 1 neusgat"
"voelt nie echt veel van de coke dan.."
"niks tegen te doen denk ik.. of je moet je eigen lab beginnen ofzo.."
"maaarrrrr de echte vraag is natuurlijk.... is dat jou kont?!"
"meestal 1 jointje per dag, 's avonds als ik uit werk kom.. soms maar een halve of minder die ik nog over heb van de dag ervoor.. voor de mensen die echt veel smoken, en dan bedoel ik meer dan 2 gram per dag ofzo.. hoe functioneren jullie in het dagelijks leven? vrienden( en dan vrienden waar je niet alleen maar mee blowt), uitgaan, werk, school? ik heb ook een periode gehad dat ik zoveel rookte en ik werd er echt zo vlug als dikke stront van, totale chaos in mijn hoofd, paranoide etc etc ik denk dat heel veel van jullie daar ook last van hebben, maar dat je het maar een beetje voor lief neemt of er gewend aan bent omdat het al zolang bezig is. Je hoeft 's avonds niet 2 uur wakker te liggen omdat je de gedachten in je hoofd niet stop kan zetten, voetje in het bed, voetje uit het bed.. of om de 30 seconden achterom kijken als je 's avonds alleen op straat loopt voor velen vast ontzettend herkenbaar, je raakt er aan gewend maar als je het eenmaal niet meer hebt geniet je zo van de rust in je hoofd"
"afghaan, heb je totaal geen last van paranoide gedachten, zelfs niet in lichte mate? en hoe ziet je dag eruit? ik ken ook een aantal mensen die al jaren stevig blowen en ook zeggen dat ze nog genoeg uitvoeren, maar als ze daar dan wat op ingaan komt het er toch vaak op neer dat ze uit werk in de auto al hun joint op steken, thuis wat eten en wat kleine dingen doen en dan weer met een joint op de bank ploffen. Maar ok, stel dat jij totaal geen negatieve effecten ondervind, vind je het niet vervelend om afhankelijk van iets te zijn?"
"ik was bij de eerste juist helemaal van het padje af.."
"lekker helemaal nergens meer aan"