Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nja ik heb dus nog nooit zelf wiet gekweekt en heb er ook 0,0 verstand van dus ik hoop dat jullie me wat kunnen helpen.. http://www.azarius.nl/product3_12_2_top_44_nirvana.html in de beschrijving staat ''Top 44 is een sterke plant die makkelijk te kweken is, een goede soort voor de beginnende kweker'' dus in principe zou het gewoon moeten lukken met deze zaadjes voor mn eerste keer toch? maar wat doe ik nu precies met de zaadjes.. ik krijg ze dus binnen met de post, vervolgens stop ik ze gewoon achter in mn tuin in de grond en w8 ik 8-9 maanden en dan is het klaar? sorry voor de misschien domme vragen, maar ik heb er echt totaal geen verstand van.."
"^ zeiden we dat vroeger ook allemaal niet over roken?"
"super silver haze victory"
"meestal 1 jointje per dag, 's avonds als ik uit werk kom.. soms maar een halve of minder die ik nog over heb van de dag ervoor.. voor de mensen die echt veel smoken, en dan bedoel ik meer dan 2 gram per dag ofzo.. hoe functioneren jullie in het dagelijks leven? vrienden( en dan vrienden waar je niet alleen maar mee blowt), uitgaan, werk, school? ik heb ook een periode gehad dat ik zoveel rookte en ik werd er echt zo vlug als dikke stront van, totale chaos in mijn hoofd, paranoide etc etc ik denk dat heel veel van jullie daar ook last van hebben, maar dat je het maar een beetje voor lief neemt of er gewend aan bent omdat het al zolang bezig is. Je hoeft 's avonds niet 2 uur wakker te liggen omdat je de gedachten in je hoofd niet stop kan zetten, voetje in het bed, voetje uit het bed.. of om de 30 seconden achterom kijken als je 's avonds alleen op straat loopt voor velen vast ontzettend herkenbaar, je raakt er aan gewend maar als je het eenmaal niet meer hebt geniet je zo van de rust in je hoofd"
"afghaan, heb je totaal geen last van paranoide gedachten, zelfs niet in lichte mate? en hoe ziet je dag eruit? ik ken ook een aantal mensen die al jaren stevig blowen en ook zeggen dat ze nog genoeg uitvoeren, maar als ze daar dan wat op ingaan komt het er toch vaak op neer dat ze uit werk in de auto al hun joint op steken, thuis wat eten en wat kleine dingen doen en dan weer met een joint op de bank ploffen. Maar ok, stel dat jij totaal geen negatieve effecten ondervind, vind je het niet vervelend om afhankelijk van iets te zijn?"
"topic van meer dan 2 jaar geleden klojo's"
"Deranged zei: In de McDonalds denk ik. Klik om te vergroten... jaaaaa stoned+mcdonalds=altijd leuk"
"^dan doe je denk ik iets verkeerd.. kvind dat pijpjes of bongs toch vaak een stuk harder aankomen.."
"gewoon blowen, smoken.. af en toe als we erg stoned zijn zegt er iemand kom.. we drinken nog een jointje.. of we roken nog een biertje.. zorgt altijd voor de nodige lachkicks :P"
"in al die shows loopt ie wel ontzettend met zn kaken te schuiven.. ^in dat filmpje iets na 1:00 als ie applaus krijgt"