Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha er zijn zoveel gekken die XTC gebruiken en zij leven ook nog allemaal op enkele na misschien. Je moet het voor jezelf ook aanvoelen en geloof me, moest je er ooit overgaan kwa gebruik dan voel je dat wel lichamelijk. Men spreekt niet voor niets over MDMA dips... Doe het gewoon en amuseer je, weet wel waar je je lijn moet trekken voor de volgende keer. Verkloot het niet zoals vele onder ons door het veel te gebruiken op korte tijd wanneer je het pas ontdekt hebt want dan is alle pret er namelijk na 6 maanden af... Believe me"
"Snap niet dat mensen er zo bang voor zijn.... Bij XTC vind je de grens vrij snel na wekelijks gebruik en eenmaal die grens vindt en daarbij de katers die op komen zetten.... Je laat er een halfjaar of langer tussen voor je het weet.. Katers van MDMA zijn echt het kutsts..Bah"
"Kwijl"
"Whaha gek"
"Als je je onrustig voelt zonder. Als je denkt hoe je diezelfde dag aan je volgende dosis kunt komen. Als je er gekke dingen voor gaat doen. Als je je en dag zonder niet voor kan stellen. ... Zo van die dingen zijn het bij mij bij wiet. Heb dit met niets anders, ook geen tabak ofzo maar moet minstens een joint per dag doen of er klikt iets in me kop. Denk dat je bij bovenstaande dinge wel kan spreken van verslaving maar denk dat het voor ieder anders ligt. Hoe sterk je vooral geestelijk en ook beetje lichamelijk bent. Nugoed je hebt verslaving in alle vormen maar om een pure drugsverslaving test je jezelf nog altijd het beste door een maand te kappe met alles en kijken of dit zonder problemen kan. Als het maar net lukt met moeite wijst dit toch duidelijk op afhankelijkheid->kenmerk verslaving. Zo zie ik het..."
"Cannabis verhoogt hartslag (nog meer)? Heb aventoe na het roken van een dikke joint dat ik me hart ook voel kloppen als gek... Gewoon verder chille toch ?"
"3 gram.... OP JE EENTJE. ?!?! Begrijp ten eerste al niet wat het leuke is aan in je eentje ergens wat te gaan snuiven.. Als je echt maar dan ook echt wil dan had je die dealers al lang verbannen uit je leven en had je die kutzooi niet meer gekocht. Je staat momenteel nergens en ik kan het standpunt van je vrouw goed begrijpen.. Wie wil er tenslotte met een junk samenleven die om de haverklap hervalt en waar geen gezin mee op te bouwen is? Verder zeg je dat je een zoon hebt...misschien tijd om ook is aan hem te gaan denken en wat de beste situatie is voor hem en ik zeg je een verslaafde vader is het niet... Get your acts together, verban die zooi uit je leven, zoek het niet op en ga je bezig houden met de echt belangrijke dingen in je leven en de dingen die je aandacht nodig hebben. De coke zal er altijd zijn maar je vrouw en kind misschien niet, your choise (Hoop dat het niet te grof is ? anders niet d ebedoeling maar iemand moet het zeggen ,toch? )"
"El Retro zei: htweeoo zei: Dat komt ook door tolerantie. Mijn eerste keer Coke had ik 3gr met 3 personen. We begonnen te snuiven om 12u 1 normale lijn we hebben gepraat tot 2u dan nog een lijn. We hebben maar 1 gram opgedaan op de nacht. Nu heb ik 2 - 3 gr nodig voor mij alleen voor een nacht door te komen. Klik om te vergroten... Proficiat, en dat op je 16e. Of hoe oud ben je, 15-16? Ik geloof er geen zak van. Je schitterende uiterlijk komt dat ook niet ten goede, zoveel snuiven. Klik om te vergroten... In België kan alles man. Hij heeft waarschijnlijk geen ouders of zij zitten ook zwaar aan de drugs, alleen gaat hij pas binne een 10-tal jaar snappen hoe zwaar hij het verkloot heeft voor zichzelf. Hoop dat ik de verrassing nu niet heb verpest !"
"Ga sporten en blow alleen 's avonds. Zo kom je uit die cirkel en wordt je leven terug wat actiever.."
"lysergine25 zei: teveel belgen aan 1 tabaksjoint ? Klik om te vergroten... Wat een kutveralgemeningen toch .. Je had beter gewoon 6 goeie jointen gerolt en ieders er één gegeven... Als je daar al niet stoned van wordt, van een goeie joint, ja dan ben jij superman of wiet-immuun wat behoorlijk klote moete zijn. Smoke on"