Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben op zoek naar mensen die afgekicked zijn

Ik ben op zoek naar mensen die afgekicked zijn

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben op zoek naar mensen die afgekicked zijn
en ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben

aangezien ik nu al 10 jaar aan die zooi zit en maar niet kan stoppen
heb bij centrum malibaan gelopen, maar dat helpt helemaal niks

zat te denken om mijn eigen op te laten nemen in een kliniek
maar dat is rete duur, kan ik dus niet betalen

en hoe zit dat met mijn gezin?
want dan heb ik geen inkomsten meer
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afkicken gaat met vallen en weer opstaan. Als je het écht wil zal het je ook wel lukken! Geef nooit op!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben niet verslaafd geweest aan coke, wel aan speed. Afkicken is niet zo heel moeilijk als je écht wilt. Het enige wat je hoeft te doen is het niet meer nemen. Simpelweg iedere keer de keuze maken om het niet te doen. Het klinkt makkelijk en eigenlijk is het dat ook.
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit klinkt mischien raar

Ikwil niet gebruiken, maar op een bepaalt moment
schakel ik om naar een ander persoon en voordat ik het weet
zit ik tot midden in de nacht alleen in de auto ergens te gebruiken

voorbeeld gister uit mijn werk kwam ik thuis ik miste mijn vriendin
en mijn zoontje toen ik thuis kwam lachte ik naar ze praate ff,
kreeg mijn pinpas (in goed vertrouwen)

Ik zij tot zo schat ik ben zo terug

en ging eerst ff tanken
ik d8 op die momenten niet aan de coke en was niks van plan

nou was ik vanochtend om 03.30 thuis en had ik 3 gram weggesnoven in mijn eentje


dit soort dingen gebeuren vaker

en mijn vriendin, tja verdriet en elende geef ik haar

vandaag of morgen is ze weg, en dat wil ik niet
P
PsYLid
01-01-2024, 00:00
#5
hallo,
herkenbaar verhaal :)
doe eerst en vooral al de telefoon nummers weg van mensen die je de coke kunnen bezorgen!
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#6
goed gedaan om op deze manier te scoren!
r
rambo-berg-geitLid
01-01-2024, 00:00
#7
weg gaan uit de omgeving van coke in overvloed...
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#8
3 gram.... OP JE EENTJE. ?!?!
Begrijp ten eerste al niet wat het leuke is aan in je eentje ergens wat te gaan snuiven.. Als je echt maar dan ook echt wil dan had je die dealers al lang verbannen uit je leven en had je die kutzooi niet meer gekocht. Je staat momenteel nergens en ik kan het standpunt van je vrouw goed begrijpen.. Wie wil er tenslotte met een junk samenleven die om de haverklap hervalt en waar geen gezin mee op te bouwen is? Verder zeg je dat je een zoon hebt...misschien tijd om ook is aan hem te gaan denken en wat de beste situatie is voor hem en ik zeg je een verslaafde vader is het niet... Get your acts together, verban die zooi uit je leven, zoek het niet op en ga je bezig houden met de echt belangrijke dingen in je leven en de dingen die je aandacht nodig hebben.

De coke zal er altijd zijn maar je vrouw en kind misschien niet, your choise :)

(Hoop dat het niet te grof is ? anders niet d ebedoeling maar iemand moet het zeggen ,toch? :beer: )
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt helemaal gelijk
bedankt voor je reactie :grin:

Ik ben nog steeds bezig en 1 week clean
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uit de buurt van alcohol blijven, wil ook nog wel eens werken! Juist op aangeschoten momenten, ben je zwak....!
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals mijn naam en onderschrift al zegt: ik ben er vanaf gekomen, maar dit heeft jaaaren geduurd. Er was geen toilet te vinden in mijn stad met uitgaan waar ik niet gebruikt had.
Alleen dat is al een gekke gewaarwording,. naar de wc om te plassen ipv...En zo nog legio van voorbeelden.
Altijd t nachtleven, pas s'ochtends nara bed, nu ben ik zodags als 1 van de eersten op ..nuchter en wel . zo anders.

Je kan het hoor, je meot wel willen. ik werd ook een eenzame gebruiker op t laatst bets vaak , alleen thuis , best wel triest .

maar je hebt ook verslaafden die in een groep opgaan daar niet van.

Lost, iklees eerts nog ff je andere topics ook zal daar nog reageren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."