Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmerkte niks . . .

merkte niks . . .

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
In de sticky, bovenaan :hearteyes:
J
JesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen van DF

Al een tijdje lees ik wat op het drugsforum. Ik ben een jongen van 16 jaar en gebruik nu wel vrij regelmatig wiet en hasj. Meestal rook ik wiet van mn dealer. gisteren heeft een klasgenoot even wat wiet voor mij en een maat gehaald uit de shop (25 euro bubblegum)

De wiet zag er zeer goed uit. Erg hard en 1 grote top. het rook ook zeer sterk, ik had het zakje in mn etui en in mn schooltas gedaan en op mn kamer gelegd en ik rook het steeds toen ik binnenkwam!

die avond (gister dus) ging ik met 6 vrienden film kijken en chillen bij iemand thuis. 5 van de 6 blowden dus we gingen van te voren even wat rollen. we hadden eerst 4 goeie dikke joints gadraaid voor zn 5en en hebben dit toen in een kringetje steeds 2 joints aangestoken en dan doorgegeven. na die 2x2 joints gingen we naar binnen om een stukje film te kijken. 1 van de jongens had ergens tussen de 3e en 4e joints al gekotst...

toen we weer binnen waren merkte iedereen best wel dat ie stoned was en iedereen zag er best gaar uit. zelf voelde ik me eigenlijk niet echt anders en hoopte dat het later wel in zou gaan slaan. Na een half uur voelde ik nog niks en stelde voor om er nog even 2 te draaien omdat ik nog niet stoned was. 3 anderen gingen mee naar buiten. na die 2 joints voelde ik het eigenlijk nog steeds niet. toch maar naar binnen gegaan en weer verder film gekeken. iedereen sliep toen half (behalve de gast die niet meedeed) en ik vroeg of ze het goed merkten en iedereen voelde het erg goed.

normaal als ik in mn 1tje of met 2 of 3 man een jointje rook voel ik het wel goed. de wiet van mn dealer is volgens mij echt stukken minder goed in kwaliteit (poederig, ruikt niet echt) maar daar wordt ik best knetter van.

dus mijn vraag is: HOE KAN DIT??? ik baalde er wel van want het was zeker dure wiet.

* vanavond ga ik weer wat roken ervan (laatste restje) en kijken hoe dat bevalt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
plagiaat ....... teveel tabak ? in je DIKKE joints ?

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
teveel belgen aan 1 tabaksjoint ?
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
teveel belgen aan 1 tabaksjoint ?
Klik om te vergroten...
Wat een kutveralgemeningen toch :rolleyes: ..
Je had beter gewoon 6 goeie jointen gerolt en ieders er één gegeven... Als je daar al niet stoned van wordt, van een goeie joint, ja dan ben jij superman of wiet-immuun wat behoorlijk klote moete zijn. :mrgreen:

Smoke on :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Er is maar 1 belg die hier zijn oordeel over kan en mag geven ...

Iceman i need your support now ....

:hearteyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
teveel belgen aan 1 tabaksjoint ?
Klik om te vergroten...

haha niet alle belgen roken tabaksjointen eh. ik kan uit een filtersigaret 5 jointen rolle :wink: dus pas op je woorden :tongueout:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alsof Hollanders nooit met tabak roken, ga nog wat marginale hypes steunen ofzo :tongueout:

Anyway, vreemd dat je van white widow niet stoned wordt en van dealerwiet wel, misschien moet je eens meer inademen ofzo. Of inderdaad gewoon in een pijpje of puur roken.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga gewoon eens goed aan de bong hangen met je dikke joints :P
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je rookt niet over je longen.


:beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kortrijk, Berchem, Wilrijk ... allemaal slechte joints .....



:mrgreen:
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je mag er gewoon niet te hard over nadenken. Laat het gewoon komen. Heb ook eens gehad dat iemand zei dat hij niets voelde in de eerste minuut nadat hij gerookt had, maar aan z'n gedragingen en uiterlijk zag je duidelijk dat hij stoned was. Hij was gewoon te veel bezig met te wachten op't effect ipv gewoon even te chillen.
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#13
lucifer in the sky zei:
lysergine25 zei:
teveel belgen aan 1 tabaksjoint ?
Klik om te vergroten...

haha niet alle belgen roken tabaksjointen eh. ik kan uit een filtersigaret 5 jointen rolle :wink: dus pas op je woorden :tongueout:
Klik om te vergroten...
haha zeker wel echte wilrijk jointjes :) :stoned:
J
JesseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Special_K zei:
Je mag er gewoon niet te hard over nadenken. Laat het gewoon komen. Heb ook eens gehad dat iemand zei dat hij niets voelde in de eerste minuut nadat hij gerookt had, maar aan z'n gedragingen en uiterlijk zag je duidelijk dat hij stoned was. Hij was gewoon te veel bezig met te wachten op't effect ipv gewoon even te chillen.
Klik om te vergroten...

dit is de enige normale reactie zo te zien ;P dit lijkt me wel waarschijnlijk ja was wel erg op effect aan het wachten. verder snap ik die belgen onzin niet want ik woon gewoon in Nederland en verder rook ik altijd over mn longen. de wiet was blijkbaar niet slecht want de rest was er erg goed stoned van... toch bedankt voor de reacties
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
Kortrijk, Berchem, Wilrijk ... allemaal slechte joints .....



:mrgreen:
Klik om te vergroten...
kom maar naar centrum wilrijk wij lere jou wel roke :smoke:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha lysergine moet je niet leren smoke :grin:
met zen jointen van meer als een gram weed in en een laagje hasholie
erges op het forum staan de foto's weet niet meer exact waar. kdacht wel bij coffeeshop
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
DR. Sosa zei:
lysergine25 zei:
Kortrijk, Berchem, Wilrijk ... allemaal slechte joints .....
:mrgreen:
Klik om te vergroten...
kom maar naar centrum wilrijk wij lere jou wel roke :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik ben gestopt ..... no more thc voor Bonie !!

Zelfs mijn favoriete belg draait kutjointjes, eigenlijk zijn het meer shggiwes zonder filter.
Maar goed, ik zit de belgen een beetje te plagen trek het jullie niet te persoonlijk aan ok ?
:hearteyes:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben half belg, half hollander en iedereen van mijn belgische vrienden vind dat ik de beste joints kan rollen :)

wat weet je daar op te zeggen stonie :tongueout:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dat je mijn joint nog nooit hebt gezien ?

:wink:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Baggerwiet :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."