Even nieuw verhaal:
De avond dat ik dit postte ben ik opnieuw bij diezelfde kameraad jointjes gaan roken (ook niet moeilijk het is mn buurjongen..). Na twee jointen was ik al aardig stoned maar nog niet zoals ik het wilde, dus ik besloot een pure te rollen. Dit ben ik me nu al een week aan het beklagen.. Na het roken van de joint voelde ik me uit het niets terug erg angstig, maar er waren ook andere verschijnselen. Was ik wel naar het televisiescherm aan het kijken? Was alles wel echt? Lag ik niet in mn bed dit allemaal te dromen? Mijn stem klonk ook niet meer als mijn stem, en als ik iets zei had ik het gevoel dat de woorden gewoon uit mn mond kwamen rollen. Ben dan maar naar huis gegaan en proberen te slapen. Dan kwam het moment dat iemand de trap op kwam. Het geluid van die persoon die op de trap ging kwam van zover dat het wel leek alsof ik in een andere dimensie zat. Ik werd angstig en dacht, wat als die persoon binnenkomt? Eigenlijk had het niets uitgemaakt, want ik lag gewoon rustig in mn bed.. Maar toch die gedachte maakte me gek en bang, ik begon er van te beven en voelde me totaal niet meer op de wereld.. Besta ik nog wel? Wat is dit allemaal? Word ik gek? De komende 2 uur heb ik de raarste gedachte ngehad, ik droomde en was wakker tegelijk.. Ik heb gedroomd dat mn vriendin het had uitgemaakt, op dat moment leek het allemaal zo echt.. Ik droomde dat ik in een gang liep in een middeleeuwse burcht en dat iemand riep: "save the kids!! save the kids!" Ik hoorde stemmen die zeidne: "harry steek je haar niet in de fik".. De raarste gedachten die je je maar kunt bedenken
Na een paar uur trillen van angst ben ik dan in slaap gevallen..
Nu loop ik al een week lang rond met een onwerkelijk gevoel. Ik ben ook constant angstig dat ik terug zo'n aanval ga krijgen.. Wat overigens al een paar keer is gebeurd. Ik krijg het dan ontzettend warm en voel een diepe paniek, maar dat is ook normaal als je zo los staat van de werkelijkheid opeens. Heb opzoekwerk gedaan op internet, en kwam bij Derealisatie/Depersonalisatie terecht, volgens mij heb ik dat dus, nu al een dikke week aan een stuk.. Ik ben al naar de huisarts geweest en die zei dat ik goed moest eten en sporten.. Sporten lukt wel, maar eetlust heb ik door de verhoogde stress al helemaal niet meer.. Slapen lukt ook niet meer goed aangezien ik constant een zenuwachtig gevoel heb..
Ik hoop nu elke second van de dag dat ik ooit uit deze bad trip zal geraken, want als dit de rest van mn leven is, dan heb ik er ook geen zin meer in.. Ik durf amper mn kamer nog uit omdat ik overal zo'n rare gevoelens krijg en bang ben dat ik een aanval heb
![:confused:]()
Dus aan iedereen: pas op met wiet, wat het doet echt wel wat met je..
Ik ben ook helemaal klaar met blowen overigens..