Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstesolid (diazepam)

stesolid (diazepam)

13 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
stesolid (diazepam)

dit vond ik thuis, is voor rectaal gebruik, 10mg/2,5ml. Maar aangezien ik er liever niks in stop, zou ik dit ook kunnen opdrinken of niet? Of anders in een capsule doen en doorslikken?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
niet zeuren, gewoon in je kont stoppen.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee, daar gaat bij mij alleen wat uit :grin: en als het niet kan, neem ik het gewoon niet.


Maar werkt het of niet als je het oraal neemt?
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeer en je weet het :wave:
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#5
nog nooit een zetpil gehad?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
space scientist zei:
nee, daar gaat bij mij alleen wat uit :grin: en als het niet kan, neem ik het gewoon niet.

Maar werkt het of niet als je het oraal neemt?
Klik om te vergroten...


Als ik jou was zou ik het gewoon doen! Dan kan je nog een soort aan je lijstje toevoegen.

Het is mogelijk dus, waar een wil is, is een weg!

En indien je het enkel oraal tot je wilt nemen, kijk dan gewoon voor een paar pilletjes. Dan weet je zeker dat er niks mis kan gaan. Deze zijn immers voor oraal gebruik
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
zou je hiet niet van moeten kotsen fzo? want het lijkt mij dat er in zo een zetpillen een soort vaseline inzit fzo om het lekkr te laten glijden
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee, het is geen zetpil, is vloeibaar in een knijpflesje. Je moet de tuit inbrengen en dan het flesje leegknijpen.


maar er staat dat er alleen diazepam in zit 2,5ml/10mg, zou ik anders de vloeistof in kunnen laten dampen en dan het poeder slikken?
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#9
gwn rectaal doen :grin:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stesolid is naar mijn weten iets anders dan diazepam hoor.. diazepam is om te slapen, stesolid is voor mensen met epilepsie..
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lappenpopje zei:
Stesolid is naar mijn weten iets anders dan diazepam hoor.. diazepam is om te slapen, stesolid is voor mensen met epilepsie..
Klik om te vergroten...


Diazepam is niet om te slapen, maar om je rustiger te houden, en stesolid is zeker wel diazepam.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#12
is ook voor me zusje, die heeft epilepsie. Maar het gaat binnenkort over datum en word dan toch weggegooit. Zou zonde zijn om dan niet te gebruiken :grin:

wat is eigenlijk een normale dosis voor iemand die nooit zo iets gebruikt heeft. En kan je het verdampen om pure diazepam te krijgen dan?
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lappenpopje zei:
Stesolid is naar mijn weten iets anders dan diazepam hoor.. diazepam is om te slapen, stesolid is voor mensen met epilepsie..
Klik om te vergroten...

lachuh. Stecolit is merknaam voor diazepam rectiole. Kun je ook in wangzak leegspuiten. Inderdaad gebruikt bij insulten ( niet allleen epilepsie, ook onthoudingsinsulten) spierverslapper
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#14
BUMP

@Pepito waarom geen bron? Share your whealth of knowledge.
Anders blijf je toch welles nietes spelen.
Zou best wel een source willen hebbe waarin staat uitgelegd waarom een rectaal middel ook oraal kan toegediend worden.

Stezolid ,ik kende het niet, is ook niet te koop bij ons, is inderdaad een klein stukje gouden kip van Roche.


http://www.apotheek.nl/Templates/genees ... knaam=true

http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID ... =infotekst

http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWel ... f/IN_S.cfm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."