- Dexamfetamine om te functioneren/ Kans is erg klein, dat je arts dit voorschrijft, zal ook altijd enkel op magistraal recept te krijgen zijn, dwz farmacopee met hart en ziel kennen. m.a.w no way.
- Diazepam om te slapen/prima das realistischer, let wel het is helemaal geen slaapmiddel, betere kans maak je door te zeggen dat je stijve spieren hebt na een ongeluk. Gokken op de spierontspannende werking van Diazepam, de rust die het in je hoofd creeërt weegt niet op tegen het risico op verslaving na voortgezet gebruik.
- OxyCodon om te chillen en tegen de katers/Een opiaat tegen een kater, kijk das knap werk, lijkt een beetje op een mus schieten met een houwitser.
Maar hey ik ben voor.
- Temgesic tegen de oxycodon afkickverschijnselen/bijna juist maar daarvoor zouden eerder dingen als Subuxone worden toegepast.
Ik zou er niet aan beginnen voor je de wetten de stoffen het systeem kent.
En dan nog... <Deze Raaf gaat wss de doos in na huiszoeking, valsheid in geschriften, importeren van psychotropen met het oog op distributie, bezit en intentie tot dealen van psychotrope stoffen, verboden wapendracht.
Daarom dat het allemaal zo verrekte leuk is zolang het goed gaat, deze valsmunter heeft zijn tijd gehad. Niet mee knoeien het loopt verkeerd af.

[/quote]