Ik wil wel meedoen, via MSN that is. De bioscoopbon mag achterwege blijven.
#2
Hallo allemaal!
Op het moment ben ik bezig met een onderzoek naar oneigenlijk medicijngebruik onder jongeren van 12-25 jaar. Oneigenlijk= gebruik van medicijnen die eigenlijk door een arts moeten worden voorgeschreven, maar worden gebruikt door iemand voor de opwekkende of sedatieve effecten ervan. Bijvoorbeeld het gebruik van medicijnen die eigenlijk van iemand anders zijn. Omdat dit me de perfecte plek lijkt om iemand te zoeken die ooit oneigenlijk medicijnen heeft gebruikt, zou ik willen vragen of iemand op dit forum hierover wat korte vragen zou willen beantwoorden via MSN of een persoonlijk gesprek met mij zou willen aangaan.
Als vergoeding ontvang je een bioscoopbon ter waarden van 10 Euro.
Ik hoor t wel,
Groeten Kim
#3
Ik wil wel via MSN, ik heb geen zin om naar Rotterdam te reizen voor een gesprek. En je mag die bioscoopbon zelf houden. :P
Welke vragen zijn het zoal?
#4
ik doe wel mee via msn
#5
info over pillen en poeder
Ik denk dat ik wel geschikt ben om uw vragen te beantwoorden: ik heb een lange voorgeschiedenis van opiaten, benzo's, centrale stimulantia, antidepressieva, neuroleptica, enz...Dus vraag maar!
#6
Het zijn vragen over wat je hebt gebruikt, wat de effecten ervan zijn en hoe je eraan komt etc.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.