Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdiazepam en trazolan

diazepam en trazolan

7 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
b
bvbaLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand ervaring hiermee?
b
bvbaLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan het kwaad deze 2 tegelijk te gebruiken?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi, ik heb geen ervaring met trazolam, en heb ff gegoogled, en kom voornamelijk op sites terecht waar mensen trIazolam verkeerd geschreven hebben... Afgezien daarvan kom ik er bij uit dat het een slaapmiddel is, en diazepam is een anxilotisch middel. Op zich, zou je ze prima moeten kunnen combineren aangezien het beide benzodiazepinen zijn, wel vooral recreatief, of om te slapen, anders heb je er denk ik niet veel aan.
m
murdockLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzodiazepinevergiftigingen zijn heel uitzonderlijk dus ik zou zeggen proberen gewoon :sunglasses:
let wel op voor verslaving! :wink:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
eyebeekaii zei:
Hoi, ik heb geen ervaring met trazolam, en heb ff gegoogled, en kom voornamelijk op sites terecht waar mensen trIazolam verkeerd geschreven hebben... Afgezien daarvan kom ik er bij uit dat het een slaapmiddel is, en diazepam is een anxilotisch middel. Op zich, zou je ze prima moeten kunnen combineren aangezien het beide benzodiazepinen zijn, wel vooral recreatief, of om te slapen, anders heb je er denk ik niet veel aan.
Klik om te vergroten...

trazolan is geen benzo jongen.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trazolan is een SSRI. en Triazolam een Benzodiazepine.
KLIK HIER voor eventuele info.

Ik kan je zo al mede delen dat het één 't ander kan versterken. UITKIJKEN DUS!!

Gr.,

De eend
b
belgjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
trazolan (trazodone) is absoluut geen SSRI! Het behoort tot de oudere anti-depressiva (1971 of 7:sunglasses:. Het behoort echter tot geen enkele groep omdat niemand echt weet hoe ze juist werkt. Tegenwoordig wordt trazolan echter veel voorgeschreven als slaapmedicatie, zei het een lagere dosis 50 mg (het werkt pas als een ad vanaf 100 mg) Het is vooral bedoeld om te kunnen doorslapen. Het is niet verslavend, en daarom wordt tegenwoordig eerder dit voorgeschreven dan kalmeermiddelen.
Het werkt ook licht sederend(kalmerend)
Het wordt ook veel aan pijnpatienten en patienten met slaapstoornissen(fybromyalgie, me, ...) gegeven omdat je dan kan doorslapen ondanks de pijn. Als je het neemt moet je het wel dagelijks nemen (tenzij 1 x in de maand om eens te kunnen slapen,dat geeft niet) niet de ene dag wel en drie dagen geen en dan weer vier dagen wel. En als je er mee wilt stoppen moet je ook afbouwen.

ik zelf ben 3 maanden met mijn ssri gestopt tot ik helemaal blokkeerde en 'van een andere wereld was' , ben terug mijn ssri begie nemen, maar dat akelig gevoel bleef, dus heb neem ik nu tijdelijk trazolan bij (mits toch cvs'er/me'er) en dat kalmeerde me wel.
Een kalmeermiddel (xanax) wou ik niet (mits slechte ervaring met temesta, valium ea) en gelukkig is mijn dokteres daar voorzichtig mee.
ik ben (mits felle reactie op medicatie) wel op 25 mg begonnen, even verhoog en nu terug aan het minderen (per 14 dagen)

ik ken alleen de combinatie ssri en lage dosis trazolan. Het versuft wel, soms kan het in combinatie's angst versterken, maar het blijft beter dan een kalmeermiddelen. Mijn dokteres gebruikt het veel, voor als mensen die vanalles door elkaar nemen (zoals kalmeermiddelen en adere drugs), willen afbouwen.

Als ad wordt het bijna niet meer gebruikt, de oudere hebben immers heel veel bijwerkingen.

Het valt mij wel op dat velen hier heel slecht geïnformeerd zijn, als je wilt experimentern is een goeie achtergrondinformatie heel belangerijk!!

http://www.diagnose-kanker.nl/antidepressiva-info.htm
http://www.ritsie.net/trazolan/productslink.html
B
BrownyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zoek een vervangmiddel voor dia- of flunitrazepam in de zin van:ik ben associaal en heb gemoedswisselingen als ik het niet neem.

maar aan de andere kant wil ik er geen verslavend middel bij in m'n leven;zit nl al 14 jaar aan de canabis en de laatste 10 jaar geregeld maar niet problematische gebruik van MDMA,Coke,Alcohol,Liquid enz..

zou "xanax" geen beter alternatief voor me zijn?

Grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."