Zijn er immers al andere medicijnen op de markt voor adhd? Of heeft iemand een idee waar je dat kan zien?
Soma zei:Rilatine MR wordt toch in 2 keer afgegeven? Dus dan krijg je twee keer 30 mg binnen ofwa? Dat zijn 3 pillen in 1 keer, das toch iets teveel, nee?
Eckster C zei:Soma zei:Rilatine MR wordt toch in 2 keer afgegeven? Dus dan krijg je twee keer 30 mg binnen ofwa? Dat zijn 3 pillen in 1 keer, das toch iets teveel, nee?
Put ya hands up for somaa with a lotta dope knowledge
mushi_mushi zei:wel eens concerta gehad,
maar kben nog nooit zo gruwelijk irritant geweest als op die avond!![]()
jcutter123 zei:Ik ben gedwongen om dat soort troep onvrijwillig tot me in te nemen als adhd patient. Maar dat spul laat je voelen/denken als een robot. Het zou voor rust zorgen in je brain, maar het veregert juist. Je denkt meer dan je lief is en dat is echt zo vervelend. Zelf zo erg dat het invloed heeft op je omgeving. Het zijn rot medicijnen en daarom hoop ik dat er betere alternatieven uit worden gevonden.
jcutter123 zei:Ik ben gedwongen om dat soort troep onvrijwillig tot me in te nemen als adhd patient. Maar dat spul laat je voelen/denken als een robot. Het zou voor rust zorgen in je brain, maar het veregert juist. Je denkt meer dan je lief is en dat is echt zo vervelend. Zelf zo erg dat het invloed heeft op je omgeving. Het zijn rot medicijnen en daarom hoop ik dat er betere alternatieven uit worden gevonden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."