Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKzit in de problemen

Kzit in de problemen

60 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
Anti-NeoconLid
01-01-2024, 00:00
Vandaag werd ik chill om 12 uur wakker. Mijn moeder kwam om 12:15 thuis ze zegt tegen mij jah we moeten praten. Dus ik denk gaat waarschijnlijk over mijn rapport enzo, maar ze zegt opeens jah we gaan afspraak maken met de dokter en we laten je pis testen.

Ze heeft blijkbaar met een collega van haar gepraat over mij en die zei tegen haar de kenmerken van het uiterlijk als iemand cannabis heeft gebruikt.

Ik blow nu een jaar, ik begon rustig maar nu tog wel elke dag een blow of 2 en ik weet dat cannabis lang in mijn lichaam blijft maar is 2 weken stoppen met cannabis roken voldoende om te slagen met een pis test?
E
Exceptional InsightLid
Niemand hier gaat je daar een precies antwoord op kunnen geven, dat hangt van veel verschillende dingen af. Ga er maar vanuit dat het foute boel is. Als je elke dag blowt en dit al een tijdje doet is de kans klein dat het er na 2 weken al allemaal uit is. Of is dat met bloed zo? Kan iemand mij vertellen of daar verschil in zit?
A
Anti-NeoconLid
ff update

er is geen geziek over drugs ofseuw nu, maar ze willen wel dat ik meer interesse toon aan hun religie, hun weten namelijk niet dat ik een atheist ben :P

ff een tijdje niet laat naar buiten of laat thuis komen en dan hopen dat alles weer oke is :P
P
PikachuLid
Volgens mij blijft het in jouw geval wel een maand tot zes weken aantoonbaar, je bent dus op zich wel de lul. Als ik jou was zou ik het wat afzwakken naar dat je af en toe een jointje rookt.
E
Exceptional InsightLid
Eerlijkheid duurt het langst, zeg dat je alleen in het weekend blowt en houd je daar vervolgens ook aan. Ouders kunnen wel boos worden, maar wat dan? Het is niet het einde van de wereld.
A
Anti-NeoconLid
Ik probeer de pis test voor zolang mogelijk uit te stellen, beter was het een bluf van haar. Maar als ze er egt mee door wilt gaan dan zeg ik dat ik wel 1 of 2x heb geblowed ofseuw.

Wat info over mijn ouders: streng ( niet extreem) gelovige moslims die denken dat hun pad de egte pad is, dat is met alle gelovige zo.

dat is dus mijn noodplan bekennen dat ik 1 of 2x heb gedaan, beter bluft ze. Ze komt zo thuis dus dan zie ik wel hoe het eraan toe gaat ik hou jullie op de hoogte
c
croppLid
ExceptionalInsight zei:
Eerlijkheid duurt het langst, zeg dat je alleen in het weekend blowt en houd je daar vervolgens ook aan. Ouders kunnen wel boos worden, maar wat dan? Het is niet het einde van de wereld.
Klik om te vergroten...
A
Anti-NeoconLid
cropp zei:
ExceptionalInsight zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

jij kent mijn ouders niet ze zien alle drugs als levensvernietigende dingen, ze zullen nooit accepteren dat ik drugs gebruik, nu niet nooit niet
h
honingolieLid
Zijn gewoon op internet te bestellen.. :openmouth:
c
croppLid
Anti-Neocon zei:
cropp zei:
ExceptionalInsight zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

jij kent mijn ouders niet ze zien alle drugs als levensvernietigende dingen, ze zullen nooit accepteren dat ik drugs gebruik, nu niet nooit niet
Klik om te vergroten...

ze hebben geen keus of wel?
A
Anti-NeoconLid
ze gaan liever dood dan dat ze mijn drugsgebruik accepteren
i
iraqioLid
keep us updated :grin:

also, sigaren.

waarschijnlijk is t gewoon gebluf joh. zo'n test is niet ZO makkelijk aan te vragen lijkt mij..
i
iraqioLid
honingolie zei:
Zijn gewoon op internet te bestellen.. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ja zag het net. des te beter :grin:

plan:
zeg tegen ouders.. ik gebruik niet ik bewijs t wel bestel deze test maar:
http://www.testjezelf.nu/drugstest/thc- ... -hash.html
waneer hij binnen is zeg je ok k moet pisse ik test t wel meteen.
1.je gaat badkamer in
2.deur op slot
3.water druppel pakken uit de wc
4. ???????????????
5. PROFIT!
E
Exceptional InsightLid
Anti-Neocon zei:
ze gaan liever dood dan dat ze mijn drugsgebruik accepteren
Klik om te vergroten...
Dan accepteren ze het maar niet, het is jouw leven, ze zullen moeten accepteren dat jij je eigen keuzes gaat maken, dat wisten ze voordat ze jouw kregen. Je wekt wel de indruk dat je er eigenlijk nog wat te jong voor bent, dus maak het voorlopig niet te bont. Wat die test betreft, dat is kut, maar het is niet anders, ze gaan je niet vermoorden om de uitslag.
E
Exceptional InsightLid
iraqio zei:
4. ???????????????
5. PROFIT!
Klik om te vergroten...
In Irak spoelen ze het toilet door met urine? En hoe maak je daar precies winst mee?
i
iraqioLid
ExceptionalInsight zei:
iraqio zei:
4. ???????????????
5. PROFIT!
Klik om te vergroten...
In Irak spoelen ze het toilet door met urine? En hoe maak je daar precies winst mee?
Klik om te vergroten...

in Irak is er geen riool, lieve schat. er word niet doorgespoeld.
d
dfssdfdeLid
ITT: a /b/tard
F
Frank123Lid
Het schijnt ook dat als je veel water met citroensap drinkt , dat het dan ook ''oplost'' en dat het op een bloedtest niet meer te zien is.. Een vriend van mij heeft dit geprobeert, volgens hem hebben ze niets gevonden ..

Maar als ik jou was, en je wilt het echt niet vertellen , gebruik iemand anders pis.

Ik wens je suc6.

(wil wel graag afloop weten :tearsofjoy: )
c
croppLid
Anti-Neocon zei:
ff update

er is geen geziek over drugs ofseuw nu, maar ze willen wel dat ik meer interesse toon aan hun religie, hun weten namelijk niet dat ik een atheist ben :P

ff een tijdje niet laat naar buiten of laat thuis komen en dan hopen dat alles weer oke is :P
Klik om te vergroten...

nu schep je een beeld voor mij van je ouders, ik zou het langzaam brengen, en hier en daar een beetje slijmen. zo zag mijn thuissituatie er 3 jaar geleden uit en nou slingert mijn wiet en vloei en zo lekker door het huis, zonder opmerkingen.
*
*.exeLid
Haha, cropp heeft zn shit geregeld!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."