zarathustra propageerde cannabis.
praat daar eens over met je ouders.
geef je nou serieus het advies aan een jongne om tegen zijn turkse moslimouders over een perzische profeet te beginnenAfghaan-Gek zei:zarathustra propageerde cannabis.
you didn't know:Piraqio zei:geef je nou serieus het advies aan een jongne om tegen zijn turkse moslimouders over een perzische profeet te beginnenAfghaan-Gek zei:zarathustra propageerde cannabis.
praat daar eens over met je ouders.![]()
beter nietyou didn't know:P

Niko zei:Een paar goeie tips om zo'n test te slagen zijn:
3. Wanneer je moet pissen krijg je een klein bakje die je moet vullen. Een goed trucje daarvoor is om eerst in de plee te pissen dan in het potje en de rest in de plee weer. Dit omdat er in het middelste urine de minste sporen van thc zitten.
.
1. Veel citroensap drinken
2. Veel bier zuipen (serieus waar, omdat je dan heel veel moet pissen en zo haal je het uit je urine)
3. Wanneer je moet pissen krijg je een klein bakje die je moet vullen. Een goed trucje daarvoor is om eerst in de plee te pissen dan in het potje en de rest in de plee weer. Dit omdat er in het middelste urine de minste sporen van thc zitten.
Een vriend van mij moet elke 2 weken zo'n test doen en hij smoket 5 dagen van tevoren niet, doet deze trucjes en hij haalt het altijd.
cropp zei:Niko zei:Een paar goeie tips om zo'n test te slagen zijn:
2. Veel bier zuipen (serieus waar, omdat je dan heel veel moet pissen en zo haal je het uit je urine)
Een vriend van mij moet elke 2 weken zo'n test doen en hij smoket 5 dagen van tevoren niet, doet deze trucjes en hij haalt het altijd.
topic is anderhalve maand oud, maar goed
veel BIER is bullshit, want dat heeft niets met bier te maken, en moslims drinken niet...
en puntje 3 is volgens mij kwats...
I bet you do

SchilDpadDo zei:Het schijnt ook dat als je veel water met citroensap drinkt , dat het dan ook ''oplost'' en dat het op een bloedtest niet meer te zien is.. Een vriend van mij heeft dit geprobeert, volgens hem hebben ze niets gevonden ..
Maar als ik jou was, en je wilt het echt niet vertellen , gebruik iemand anders pis.
Ik wens je suc6.
(wil wel graag afloop weten)
hangt af van hoeveel je blowt, als je veel blowt zit er uiteraard ook meer in je piesje, en duurt het langer voor het er uit is...Tekno zei:Volgens mij is THC pas dertig dagen na je laatste snaak helemaal uit je bloed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."