Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1.7 ml gbl op nuchtere maag?

1.7 ml gbl op nuchtere maag?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
rockmuzikantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal, ik ben van plan 1.7ml gbl, 99.98%, te drinken op nuchtere maag,
maar is dat wel genoeg om iets te voelen? Of gaat het net veel effect hebben?
Alvast bedankt^^.
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent zeker "out" nu??? :grin:
r
rockmuzikantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Antigone zei:
Je bent zeker "out" nu??? :grin:
Klik om te vergroten...

Ga het waarschijnlijk morgen doen voor school, we hebben de hele voormiddag film,
en wat is een film zonder versnapering? :tearsofjoy:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben je wel goed bij je hoofd joh?? Je weet niet eens wat het effect van 1.7 op een
nuchtere maag is, want je vraagt immers of je wel wat voelt. En dan ga je naar school
om het effe tijdens een film te gaan proberen. Of je bent een randdebiel of je bluft :sunglasses:
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon doen, er word niet vaak genoeg gewaarschuwd over ghb/gbl
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
neem dan gelijk 17ml, weet je iig zeker dat t werkt
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een loser.
Mensen als deze figuur geven drugs een nog slechtere naam als het al heeft.

Drugs zijn niet gevaarlijk...domme mensen+drugs zijn gevaarlijk. Zie hier het voorbeeld.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is op het randje, echter niet gevaarlijk indien je even het bewustzijn verliest en een veilige houding erop na houd. Verschilt van persoon tot persoon. Maar 0.1 ml of 0.2 ml meer en je zit in een droomcoma. Alles boven de 2 ml is onverantwoord.

Enne... hou je condooms in de aanslag als het de setting is zoals die vaak is bij G gebruik. :hearteyes:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probeer eerst eens 1ml om te zien hoe je erop reageert, in de beginperiode van mijn GBL-gebruik ging ik al echt hard van 1.5ml...

Alles boven de 2 ml is onverantwoord.
Klik om te vergroten...

Is voor iedereen anders, ik neem bv nooit minder dan 2ml, is de moeite niet... Voor de ene persoon is 1.5ml meer dan genoeg, andere moeten minstens 2.5ml nemen...
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat ik nu bij elkaar wel ongeveer 150 keer GBL heb gebruikt. En altijd is de begin dosis ongeveer 1.5 ml - 2 ml. Ga er nog steeds even hard op, alleen de lengte van de "trip" is korter geworden. Vroeger was het een uur of 2, nu misschien nog 1 uurtje. Als ik meer neem als begin dosis ga ik gegarandeerd out. Daar heb je dus niks aan. Nog nooit ghb gebruikt in me leven, maar als ik mensen aan mag raden, begin daarmee. GBL is heel erg lastig in te schatten. Zelfs nu val ik af en toe nog in slaap. Ook moet je rekening houden met hoe leeg je maag is. Op een lege maag valt GBL veel zwaarder.

Hoe is de trip verlopen? :wink:
r
rockmuzikantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trip ging perfect :tearsofjoy: .
Had samen met een vriend, elk ongeveer 2ml, op ons nuchtere maag genomen, en voor 2-3 uurtjes perfect getript :grin:. Nog maar zelden zo geamuseerd naar een film zitten kijken.

Wel had ik zaterdag terug wat glb mee, voor op een feestje, terug rond de 2ml, maar nu was het effect veel minder/niet merkbaar, in een niet nuchtere maag best de volgende x wat meer pakken dan :) .

Wat een loser.
Mensen als deze figuur geven drugs een nog slechtere naam als het al heeft.

Drugs zijn niet gevaarlijk...domme mensen+drugs zijn gevaarlijk. Zie hier het voorbeeld.
Klik om te vergroten...

Er blijft een verschil tussen gebruikers en misbruikers, en met trots kan ik nog zeggen dat ik in de eerste groep behoor :wink: .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."