Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoudbare pep

houdbare pep

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had in de zomervakantie een keer een dikke lijn op een cd hoes gelegd en die ben ik toen vergeten (we gingen er allemaal vandoor en ik moest even meekomen van iemand waardoor ik in alle haast die lijn ben vergeten)

Pas 4 dagen erna kwam ik hem weer tegen, opgesnoven en ik merkte nauwelijks kwaliteitsverschil, terwijl hij gewoon open en bloot op een cd hoesje lag in een donker, maar toch vrij warm (15-20 graden) laatje in de kast
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Taat zei:
Ik had in de zomervakantie een keer een dikke lijn op een cd hoes gelegd en die ben ik toen vergeten (we gingen er allemaal vandoor en ik moest even meekomen van iemand waardoor ik in alle haast die lijn ben vergeten)

Pas 4 dagen erna kwam ik hem weer tegen, opgesnoven en ik merkte nauwelijks kwaliteitsverschil, terwijl hij gewoon open en bloot op een cd hoesje lag in een donker, maar toch vrij warm (15-20 graden) laatje in de kast
Klik om te vergroten...

kijk, heb ik wat aan

tnx everyone
D
Diabolique21Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb thuis nog pep liggen van 4maanden geleden en ie werkt nog steeds even goed als in het begin hoor :) :P
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh ja Joh???

J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#5
ps; je riep jongens aan, maar ik als meisje mag ook wel reageren toch?!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
hee jongens hoelang kan ik natte pep met dit weer buiten in de kou in de schuur of zo bewaren?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lang, de kwaliteit zou wel een half jaar goed moeten blijven als je het koel bewaard.
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net zolang tot het op is


Waar staat die schuur van jou trouwens? :grin:
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#9
luchtdicht! dus even goede sealzakjes/strijkzakjes scoren en het daar in bewaren.

Op koude temperatuur is ook goed, maar ook een constante temperatuur is gewenst. Of de diepvries beter is durf ik niet te zeggen, weet niet wat de kwaliteitsverandering is als het water in de pep gaat kristalliseren door bevriezing.
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#10
In principe geldt voor alle drugs hetzelfde: luchtdicht / donkere plek / koele constante temp.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#11
handige tip: bewaar het tevens in een weckpotje, oa te koop bij Xenos voor 1 euro. Het blijft dan super vers en nat.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
gewoon koel en luchtdicht bewaren..
De kwaliteit zal dan wel ff goed blijven, maar ga het geen jaren bewaren..
Bewaar het liever in je neus
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja precies zei:
ps; je riep jongens aan, maar ik als meisje mag ook wel reageren toch?!
Klik om te vergroten...

graag zelfs mag ik je nummer??

neej even zonder grappen en grollen, ik leg hem in de schuur vanwege de kou en ik woon nog thuis, dus ik kan het niet tussen de melk in de koelkast leggen, het is niet zo veel en ik denk dat ik het binnen 2 weken uiterlijk wel op heb
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja precies.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
pcies ..... :wave:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
Ja precies zei:
ps; je riep jongens aan, maar ik als meisje mag ook wel reageren toch?!
Klik om te vergroten...
.......binnen 2 weken uiterlijk wel op heb
Klik om te vergroten...
Waarom dan dit topic?? Was je bang dat het binnen 24 uur op moest ofzo? :sunglasses:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
hee jongens hoelang kan ik natte pep met dit weer buiten in de kou in de schuur of zo bewaren?
Klik om te vergroten...


Staat er geen datum op dan? zo niet----->zaakje voor de keuringsdienst!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Antigone zei:
cropp zei:
Ja precies zei:
ps; je riep jongens aan, maar ik als meisje mag ook wel reageren toch?!
Klik om te vergroten...
.......binnen 2 weken uiterlijk wel op heb
Klik om te vergroten...
Waarom dan dit topic?? Was je bang dat het binnen 24 uur op moest ofzo? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

ik had begrepen dat pep binnen een week zeg maar bederft, maar dat valt dus wel mee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."