Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje

Bommetje

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
nice, dex is erg schaars hier, heb er nog nooit iemand over gehoord

je kan ook 3/4 bommetjes maken met wat minder in elk, kijk gewoon wat jou beste dosering is.
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
Weet je welke kwaliteit pep je hebt?
Als je fantsoenlijk kwaliteit hebt dan kun je met 1 bommetje wel voldoen.
Klik om te vergroten...

Het is dextro amfetamine, witte pasta
Ik denk dat 1 bommetje van 70 tot 100 dus wel moet voldoen?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dextro, dat werkt lang door dus daar is een bommetje wel genoeg van om een avondje te feesten. Plan in dat je de dag erna ook wellicht moeilijk in slaap zal komen.
Wel fijn trouwens dextro :grin:
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik pak of doe alleen maar bommen maken, probleem is bij mij dak der drang heb aan door te pakken en blijven pakken. voor al op een feestje natuurlijk.

ik pak voor een feest ( geen koekhap feestje enz ) een dikke dikke bom, en dat is thuis voor we weg gaan zeg maar. en voor we naar binnen gaan nog eentje om het aF te leren. en dan kijk ik op het feestje wel of der een kneus is die wat mee naar binnen heb genoemen en koop ik wel wat, ga ut zelf niet meej nemen natuurlijk.

de eerst is meestal wel een dikke vette, 0.5 gr toch wel zeg maar!

Greets La Doc
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
the_love_docter zei:
de eerst is meestal wel een dikke vette, 0.5 gr toch wel zeg maar!
Klik om te vergroten...

Ik heb het een keer in m'n stomme kop gehaald om ongeveer een halve gram in een bommetje te doen in een dronken bui. Met als gevolg veel te hard gaan, ben daarna ook gelijk 4/5 dagen wakker gebleven en ziek geworden. Ik dacht dat ik dood aan het gaan was de dag na dat ik het genomen had. Heel m'n lichaam slaapte, Meerdere keren out gegaan. Een aantal keer dat heel m'n zicht zwart werd en dat ik enkele minuten niets meer kon zien. Naar de dokter gegaan en wat testjes daar gedaan. Maar die verklaarde dat er helemaal niets mis met me was. Wat een hell was dat zeg. Die lsd die ik erbij had genomen maakte m'n zorgen nou ook niet echt beter. :( Ik heb m'n lesje wel geleerd, nooit drugs proberen te doseren wanneer je niet nuchter bent.

Wat ik wil zeggen hiermee, pas op met die idiote hoeveelheden.
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goya zei:
Flameon zei:
Weet je welke kwaliteit pep je hebt?
Als je fantsoenlijk kwaliteit hebt dan kun je met 1 bommetje wel voldoen.
Klik om te vergroten...

Het is dextro amfetamine, witte pasta
Ik denk dat 1 bommetje van 70 tot 100 dus wel moet voldoen?
Klik om te vergroten...
Euh.....bedoel je 70 tot 100mg per bom??? Dus 0,7 tot 1 gram in een bommetje? Of snap
ik de getallen niet goed? Voor iemand die 2 x eerder speed heeft gebruikt lijkt me dat een
zwaar heftige bom. Zal wel een vet feest worden, tijd om naar de muziek te luisteren zal
er niet zijn, want je tettert iedereen de oren van hun kop af met zoveel speed in je lijf :openmouth:

Trouwens nog wat als je pasta hebt, moet je eens kijken wat een vieze grote klont dan 1
gram is, mijn maag draait zich om bij het idee dat weg te moeten slikken :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Antigone zei:
Euh.....bedoel je 70 tot 100mg per bom??? Dus 0,7 tot 1 gram in een bommetje? Of snap
ik de getallen niet goed?
Klik om te vergroten...
1000 mg = 1 gram (;
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb twee maal speed gebruikt op een feest en ben van plan om binnekort weer een keer te gebruiken bij een feest, na veel gelezen te hebben heeft een bommetje mijn interesse gewekt.
Alleen zit ik nu met de vraag, heb ik aan 1 goed bommetje de hele nacht genoeg of zal ik een 2de meenemen? Ik ben een beetje bang geworden van al de verhalen over 3 dagen wakker en ik twijfel dus heel erg over een 2de bommetje, ik ben dus beniewd hoe lang bij jullie een lekker bommetje ongeveer werkt? hoe lang rush je er op en hoe lang ben je er wakker van?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet je welke kwaliteit pep je hebt?
Als je fantsoenlijk kwaliteit hebt dan kun je met 1 bommetje wel voldoen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."