Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"frenchcore zei: ...... 130 gram pasta had gekregen op krediet van een dealer , hij zou die dan verkopen en zou de dealer dan 1040 euro moeten betalen....... Klik om te vergroten... Whoooo Er is er maar eentje écht slim hier en dat is die dealer"
"Nou als iemand tegen mij zou zeggen: Kees Klapkaak zei: .........Maat: "Ik ga altijd knoalsterhukkedukken met bejaarden in de middoorweek".........!" Klik om te vergroten... Dan zou ik ook ook zeggen: "Ik ga altijd knoalsterhukkedukken met bejaarden in de middoorweek??????????????" Best wel heel normaal dus zoals je reageert"
"dyson zei: mijn probleem is dat ik bijna elke keer na of tijdens pep in psychose raak. Ik weet dat dit niet goed voor me is maar toch blijf ik trek houden en neem ik weer onnodig risico. Ik vroeg me af of er mensen zijn met een soort gelijk probleem of mensen met tips en trucs om alles wat makkleijker te maken. Klik om te vergroten... Raak je bijna elke keer in een psychose of raak je elke keer bijna in een psychose?? Ik heb het laatste, maar dan niet met speed, maar met XTC. Er is mij dan ook door velen afgeraden om XTC te nemen of max. 2 pilletjes, maar blijft lastig, want ik ben er gek op. Ik heb erover gepraat met iemand van een verslavingskliniek en die vertelde met dat het het begin van een psychose is en dat het voor mij eigenlijk levensgevaarlijk is, maar ja. Echt tips heb ik niet, want ik merk zelf dat de trek ondanks het risico onverminderd is. Dat komt op sommige misschien raar over, maar vergelijk het met gewoon roken. Iedereen weet dat het slecht voor je is en je er o.a. longkanker van kunt krijgen, maar toch roken ze. Mijn halve psychoses zijn trouwens een bron van vermaak voor mijn vrienden en vaak iets met mijn werk te maken. Sta ik ineens klanten te woord ofzo of ga ik de etalage inrichten (ik werk in een winkel) maar natuurlijk niet midden in de nacht thuis. Ik denk het alleen"
"Wat is de magnetrontest??? Enlighten me, please Trouwens in hoeverre voelde je echt niets? Misschien was je wel te moe ofzo? Had ik laatst ook, ik dacht dat ik niets voelde dus ik nam nog wat en voelde nog steeds niets. Ik ging steeds meer praten en heb ik iedereen gek geluld, maar ik bleef moe"
"Petrovic zei: Heb liever nieuwe sneakers dan 1,5gram sos Klik om te vergroten... Ik hou niet van coke en ik hou niet van sneakers, dus mag je de mijne wel hebben { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Ik had er zelf nooit bij stilgestaan dat speed en de verdoving bij de tandarts van invloed op elkaar zouden zijn. Een keer had ik 2 uurtjes vantevoren een bommetje genomen en kwam er toen achter dat mijn verdoving niet goed werkte. Erg naar Omdat jij jouw laatste bommetje alweer gisteravond hebt genomen vraag ik me af of dat dan ook nog van invloed is, maar uiteindelijk kom je er straks zelf achter. Geef het gewoon aan en vraag of hij/zij je wat extra wil verdoven als het pijnlijk is."
"Geweldige topictitel { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Taat zei: Ik snap niet waarom je een bommetje dropt als je weet dat je naar de tandarts moet en een verdovend middel krijgt toegediend, drop hem dan gewoon als je bent geweest Klik om te vergroten... In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijn bommetjes op vaste tijden. Maar zoals ik al zei wist ik dus ook niet dat het van invloed op elkaar zou zijn. Helaas, maar goed zo leer je weer eens wat"
"Zo hé, hele topic in 1 keer gelezen, was een lange ruk, maar ik was nieuwsgierig Lekker negatief trouwens allemaal hierover. Op sommige punten vast terecht, maar volgens mij moet het afvallen met speed ook anders kunnen. Ben er zelf mee aan het experimenteren en dat is tot nu toe nog niet tegengevallen, maar het wordt steeds moeilijker helaas. Zit nu met het dilemma hoe verder te gaan. Stoppen met speed levert onherroepelijk extra kilo's op waar ik niet op zit te wachten, maar doorgaan betekent in mijn geval dat ik tegenover mezelf moet bekennen dat ik verslaafd ben. Ben er gewoon nog niet helemaal uit. Trouwens ik ben bij lange na nog niet bleek met grafkop en dunne armpjes en met wat iedereen hier voor superleuke voorbeelden had Bovendien ben ik veel gespierder geworden in het afgelopen jaar dan ik was voordat ik speed ging gebruiken om af te vallen. Ik geef hiermee slechts even aan wat mijn eigen ervaringen zijn, zijn verder geen feiten misschien die voor iedereen gelden"
"Bolea zei: Los 9 gram keukenzout op in gekookt water,uiteraard laten afkoelen en met een injectiespuitje de zoutoplossing in de neus te spuiten. (Zo'n spuitje zonder naald is verkrijgbaar bij de apotheek). Klik om te vergroten... Hoezo 9 gram? Dat is toch wel een hele fikse berg Ik gooi doorgaans gewoon "wat" zout in mijn handpalm, lauw water erbij en snuif het zo uit mijn hand op. Bijt trouwens wel even, maar neus is schoon en daarna voel je je ook beter"