Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je moet het niet roken, taboe."
"Ja het kan rectaal/anaal genomen worden, dat schijnt de snelste en hardste werking te hebben, dat moet je er maar voor over hebben."
"Hoe noemen jullie in jullie omgeving ecstasy? Hier heten het: (P)irkies, snekkies of T'jes Omgeving : Hoorn."
"Snikkel."
"JewCookie zei: wausie91 zei: een oppeppertje Klik om te vergroten... das speed. Klik om te vergroten... Maar hij noemt het een oppeppertje.."
""
"cunt zei: doopie zei: xtc een van de goedkoopste drugs die er is. Klik om te vergroten... in nederland wel ja .. in de VS en zuid- amerika is het juist extreem duur. Klik om te vergroten... Nee, Nieuw-Zeeland is het land van de dure drugs."
"Volgens mij zijn kwetsbare pillen een soort van teken van puurheid, minder bindmiddel = hogere verhouding werkzame stof? Dit zijn olifantjes, of Cote d'Or.(let niet op het geld :P) Deze pillen waren samen met witte mitsu's het meest gewild. Maar die mitsu's heb ik nooit lekker op gespaced, ik ging er steeds te hard op."
"MDMA in crystal vorm is te roken, maar is wel erg schadelijk voor je longen. Niet aan te raden, schijnt heel kort te duren"