Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoeie smoesjes bij de Shop als je je id niet bij je hebt

Goeie smoesjes bij de Shop als je je id niet bij je hebt

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Naam topic : Goeie smoesjes bij de Shop als je je id niet bij je hebt!


Hoe fixten jullie vroeger, of nu nog steeds weed uit een coffeeshop.. welke smoesjes of verkleedpartijtjes of andere wanhopige ideen heb jij gehad en is het je toch gelukt ?? :stoned:
G
Ganjaman90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
dutch-lycan zei:
-spaceman- zei:
iemand aanspreken die de shop uitloopt of in wil lopen en vragen of ie ook voor jouw wil scoren... is vaak genoeg gelukt vroegah bij mij!
Klik om te vergroten...

dan heb je wel kans dat er een grote top uit word gejat
Klik om te vergroten...

Ik was begonnen toenik 14 was, met nog heel wat vrienden van me die toen ook 14 waren.
en dan stonden we met 5/6 man bij de parkeerplaats van de shop we kregen altijd binnen een kwartier, soms kwamen we er en kwam iemand uit de auto en huppa weer gefixt, er is trouwens nooit wat uitgejat ja 1x door een neger maar dat kan gebeuren!

Gr ganjaman :stoned:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#3
Toen ik een jaar of 15 was zo een 8 jaar geleden vroegen ze zo van ben je wel 18 en dan keihard liegen in het gezicht van die man met een stalen gezicht ja zeggen. haha ik bleef 3 jaar lang 18 :tongueout:.
Maar tegenwoordig is het beleid erg hard hier in maastricht kom je geen enkele shop meer binnen zonder ID, en dan ook geen enkele 100 % controle en eigenlijk vind ik het goed ook. Als politie binnenkomt en er zitten mensen zonder ID worden ze meegenomen naar bureau ben je dan geen 18 heb jij niet zo een heel erg probleem , maar de shop waar je zat wel. In maastricht zijn door dit soort dingen grove nalatigheid bij het tjekken van ID's al bepaalde shops voor bepaalde tijd dicht moeten gaan.
En dat is gewoon klote voor de mensen die wel al 18+ zijn en bijvoorbeeld standaard naar een vaste shop gaan om daar beetje lekker op hun gemak hun blow te kunnen roken.
Hier heb je dingen zoals taxi's die je belt een plek afspreekt en dan komen ze je lekker weedje brengen. En ook thuisdealers zijn een optie als je geen 18 bent. Alhoewel sommige thuisdealers ook steeds voorzichtiger worden aangezien hun ook onder een gedoogbeleid vallen dus mogen verkopen en liever niet gepakt worden met verkopen aan minderjarigen.
Als je minderjarig bent en je wil weed roken find some stoners (de relaxte mensen die niet je weed jatten) die wel 18+ zijn en vraag of hun nog naar de shop gaan dit moet je natuurlijk niet in de buurt van de shop doen want als er popo in de buurt is en hun zien het dan heb je nog steeds gezeik. En meestal hebben hun zoiets van ja ik neem wel wat voor je mee.

Ah nu ik thuisdealers heb genoemd ik bedenk me dat ik echt binnenkort nog es bij die ouwe van mij langs moet gaan gekke hippie :).
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zag dr ouder uit... en had n zus die in de coffeshop werkte, en liep stage in de winkel dr boven.. had geen smoezen nodig dus :rolleyes:

en ojah... ik blow(de) niet...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
''Ik heb 'm momenteel niet bij.''
Klik om te vergroten...

Kerel.. :')
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
dan zeg ik
oh oh!!
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
:mrgreen:
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok omdat er al genoeg grappen gemaakt zijn zal ik wel even serieus antwoord geven :beer:

Ik deed me dan voor als toerist en zei dat me id nog in me hotel lag en dat dat ver lopen was. Heeft een paar keer goed voor me gewerkt.

Hoef nu gelukkig geen smoesjes meer te bedenken :hearteyes:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn ID ligt nog in de auto, maar daar is mn vrouw mee weg... zei ik toen ik 16 was... en nee, het werkte niet... ik zag er niet zo heel oud uit :(

ik ben wel ín de shop geweest (bij ons heb je ook loket) toen ik een jaar 6 was, om lootjes te verkopen voor de grote clubactie... de erotheek zit er naast, daar ben ik ook in geweest. Goh, dacht ik, wat een rare plaatjes...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
iemand aanspreken die de shop uitloopt of in wil lopen en vragen of ie ook voor jouw wil scoren... is vaak genoeg gelukt vroegah bij mij!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
eckies zei:
Ik deed me dan voor als toerist en zei dat me id nog in me hotel lag en dat dat ver lopen was. Heeft een paar keer goed voor me gewerkt.
Klik om te vergroten...

Werkte bij mij ook vaak goed.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#12
"My dog ate it"
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hij ligt nog bij je moeder op het nachtkastje.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wave:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben eigenlijk nog nooit gevraagd om m'n ID in de shop. Geen compliment voor m'n oude kop dus. :cry:
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#16
lel
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon wachten tot je 18 bent :tongueout:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb hem nooit bij me :) en ze vragen hem nooit...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben mijn ID echt een halfjaar kwijt geweest, maar meestal zei ik 'zit in men andere jas' toen ik nog af en toe om ID gevraagd werd. Over 3-4 maanden is het gedoe gelukkig over want dan ben ik ook eindelijk gewoon 18.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#20
-spaceman- zei:
iemand aanspreken die de shop uitloopt of in wil lopen en vragen of ie ook voor jouw wil scoren... is vaak genoeg gelukt vroegah bij mij!
Klik om te vergroten...

dan heb je wel kans dat er een grote top uit word gejat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."