#1
Wiet gaat niet bepaald heel snel uit je bloed, dus waarschijnlijk is er gewoon nog wat invloed. Gewoon niet blowen als je belangrijk schoolwerk hebt rond die tijd dus bv. op vrijdagen en in vakanties; dan kan je't probleem voorkomen.
alsof alles om je heen niet echt gebeurde....bdk zei:je hebt een wiet psychose! snel je dokter bellen anders krijg je een permanente wiet beschadiging!![]()
xD
damage zei:Meeste mense zullen wel denken dat het chill is enzo, maa dat is het niet als je voor je school gay shit moet lere etc..

Nietus,..psychose houd juist in dat je je niet meer kunt identificeren met de wereld om je heen, en daar kun je dus best bewust van zijn. Het is alleen een vaag begrip zonder duidelijke grenzen, want letterlijk zou dat inhouden dat iedereen die anders dan de menigte denkt psychotisch is....HathCore zei:En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel andersDan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is.
wiki zei:Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is.
space scientist zei:adem inhouden heeft trouwens geen zin met blowen. Word erg snel in je bloed opgenomen.
...

Tijd die ze niet nodig hebben.lanenski zei:Lijkt me trouwens ergens ook logisch aangezien de longblaasjes meer tijd krijgen om het "stuff" op te nemen![]()
HathCore zei:Ik heb dit ook, bij mij houdt het al meer als een week aan maar het is langzamerhand aan het minderen merk ik.. Je hebt last van iets wat Depersonalisatie/Derealisatie wordt genoemd. Het lijkt wel alsof je in een bubbel zit, je vraagt je af "Is dit echt? Ben ik niet aan het dromen?".. Stemmen lijken van ver te komen, soms lijk je wel opeens wakker te schieten.. Je denkt dat jegek aan het worden bent, maar geen paniek, dat wordt je niet! Meeste mensen hebben dit wel eens in hun leven, als ze veel stress hebben, oververmoeid zijn, of zoals jij teveel geblowed hebben. Sommige mensen hebben echter ook de aanleg om deze 'ziekte' chronisch te hebben, dus langdurig. Soms maanden, soms jaren, soms wel de rest van hun leven.. Als het bij jou na een dag over is moet je je niet veel zorgen makenJe hebt een nieuw 'gevoel' gekent en je geest kan dit gevoel nu dus ook weer terug oproepen, misschien omdat je bang bent dat je het weer gaat krijgen? Die angst kan dan weer opnieuw dr/dp in gang zetten
Mijn tip is om afleiding te zoeken en vooral niet thuis te gaan zitten, dan begin je alleen maar meer na te denken. Spreek af met vrienden en kijk dan of je het nog hebt. Is het na 2 dagen weg, das is er volgens mij niks aan het handje..
Ga VOORAL nu niet liggen googlen op deze termen, dan lees je teveel andere diagnoses en ga je je nog meer dingen inbeelden, dit was bij mij het geval en tis niet prettig..
Moest het gevoel na een paar weken er nog zijn, zou ik toch overwegen om te stoppen met blowen en je huisarts te bezoeken, dit heb ik namelijk ook gedaanJe loopt dan kans om chronische dr/dp te hebben.
En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel andersDan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is. Je zou dan bijvoorbeeld denken dat je morgen de trein moet halen naar Frankrijk om je zieke oma op te zoeken ofzo, en daar ook heilig van overtuigd zijn
Om maar een voorbeeldje te geven..

ExceptionalInsight zei:...
Tijd die ze niet nodig hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."