#1
Hoeveel is de aan te raden dosis?
Is 0.2 gram ook goed? Ik heb een halve gram pollem gehaald voor 5 euro (maar tziet er precies een beetje meer uit :/ 2.5 vingers lang en 0.5 vingertje breed)
Kwil het vooral goed voelen. Heb wel nog nooit space cake gegeten of hasj melk gedronken of dergelijke. Blow wel al 2 jaar en heb al 2x op LSD getript.
Edit. Moet je bij volle melk ook boter doen? Toch best zeker? Maar dat moet nie veel zijn zo'n klont boter?
En hoe moet het vuurtje staan. Moet je de melk eerst aan koken brengen met het klontje boter. En dan al kokend de hasj erin doen? En als de hasj opgelost is de kokende melk met hasj van het vuurtje afdoen om te laten afkoelen?
Juist? Verbrandt de THC dan niet bij hogere temperaturen dan 100C° ?
Is 0.2 gram ook goed? Ik heb een halve gram pollem gehaald voor 5 euro (maar tziet er precies een beetje meer uit :/ 2.5 vingers lang en 0.5 vingertje breed)
Kwil het vooral goed voelen. Heb wel nog nooit space cake gegeten of hasj melk gedronken of dergelijke. Blow wel al 2 jaar en heb al 2x op LSD getript.
Edit. Moet je bij volle melk ook boter doen? Toch best zeker? Maar dat moet nie veel zijn zo'n klont boter?
En hoe moet het vuurtje staan. Moet je de melk eerst aan koken brengen met het klontje boter. En dan al kokend de hasj erin doen? En als de hasj opgelost is de kokende melk met hasj van het vuurtje afdoen om te laten afkoelen?
Juist? Verbrandt de THC dan niet bij hogere temperaturen dan 100C° ?
.