Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjmelk maken

Hasjmelk maken

53 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel is de aan te raden dosis?
Is 0.2 gram ook goed? Ik heb een halve gram pollem gehaald voor 5 euro (maar tziet er precies een beetje meer uit :/ 2.5 vingers lang en 0.5 vingertje breed)

Kwil het vooral goed voelen. Heb wel nog nooit space cake gegeten of hasj melk gedronken of dergelijke. Blow wel al 2 jaar en heb al 2x op LSD getript.

Edit. Moet je bij volle melk ook boter doen? Toch best zeker? Maar dat moet nie veel zijn zo'n klont boter?
En hoe moet het vuurtje staan. Moet je de melk eerst aan koken brengen met het klontje boter. En dan al kokend de hasj erin doen? En als de hasj opgelost is de kokende melk met hasj van het vuurtje afdoen om te laten afkoelen?

Juist? Verbrandt de THC dan niet bij hogere temperaturen dan 100C° ?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja als je voorzichtig wilt zijn neem je 0.2 - 0.25 gram of iets in die richting, je kunt bij de tweede keer altijd de dosis nog verhogen. Je wilt het goed voelen... hm nou ik voelde 0.2 gram wel duidelijk, maar ik blowde ook zeer zelden.

Bij volle melk is boter niet nodig.

Hmm of je al kokend de hasj erin moet doen, daar ben ik niet zeker van. Volgens mij had ik dat wel gedaan, maar wel op een laag pitje en met af en toe roeren.

Het lijkt me niet dat THC bij 100° al verbrandt want als je het rookt zit je ook boven de 100°, dacht ik (maar aan de andere kant, bij roken gaat er wel THC verloren).
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb net een soort hasj-espresso gemaakt, ongeveer een halve mok aan melk klont boter erbij en halve gram hasj. beetje cacao erbij en ik had het in 3 slokken leeg maar ben na 10min al helemaal knetter, knalrode ogen echt overdonderd stoned :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
De laatste keer dat ik hasjmelk had gemaakt had ik 1 gram zachte pollem in ongeveer 0.8l melk opeglost. En samen met een vriendin opgedronken. Was aardig van de kaart tot ik niet lang erna in een erg diepe slaap viel..

De melk maken is gewoon de hasj bij de melk doen en langzaam verhitten tot het is opeglost.
En verder kan je even kijken of je er chocomelk van maakt of anijsblokjes erin gooit etc. Want echt lekker is het niet :rolleyes: .
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als de hasj volledig opgelost is? Mag ik hem toch al opdrinken hé :) Warm of koud maakt niet uit.
Best geen Nesquick zeker voor de smaak? Maar cacao poeder... :tongueout:
Btw, is het niet mogelijk om melk bij de soep te goeien (bv, tomatengroenten soep) ?

Ik zeg maar iets :) Zoals je room melk in je soep kunt krijgen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Osi` zei:
Als de hasj volledig opgelost is? Mag ik hem toch al opdrinken hé :) Warm of koud maakt niet uit.
Best geen Nesquick zeker voor de smaak? Maar cacao poeder... :tongueout:
Btw, is het niet mogelijk om melk bij de soep te goeien (bv, tomatengroenten soep) ?

Ik zeg maar iets :) Zoals je room melk in je soep kunt krijgen.
Klik om te vergroten...


Ik zelf heb het gedronken toen het warm was. Ben er niet zeker van maar mischien komen er brokjes in terug als het is afgekoelt.

Als je er chocomelk van maakt zou ik ook gaan voor de cacau poeder met beetje suiker naar smaak.(indien nodig)
Je kan het door de soep gooien als je wilt maar persoonlijk drink ik liever de melk weg in 5 sec en neem dan bijv. soep tegen de smaak :)
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat voor hasj kan ik er 't beste in doen? Miss wonen hier mensen uit den helder en weten welke hasjies tsjakka heeft, want dat weet ik namelijk nie :P

Oh en maakt 't nog uit of 't hele vette/plakkerige of juist droge hasj is?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
heerlijk chocolade-hasj melk , klontje roomboter in de melk gooien zodat de hasj zich goed bindt hasj erbij ff roeren tot de melk mooi bruin is en cacao erbij.

ben gestopt met roken en vind dit tot nu toe het beste alternatief, andere suggesties hoor ik graag :)
ik doe er ongeveer 0.5-0.8 gram in en daar ben ik nu al zeker 3 uur high van :stoned:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZeO-5yqbo9Q&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZeO-5yqbo9Q&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

Formshift zei:
Iemand op een ander forum zegt ook dat je bij hasj(choco)melk een klontje boter erin moet doen, anders voel je nix.

Omdat THC zich aan vet hecht ofzo...

Is dit waar of maakt het niet zoveel uit?
Klik om te vergroten...
Heb ik ook gehoord en dan ook nog echte boter die niet plantaardig is.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik gebruik roomboter om te binden, becel zou niet werken..

gister na die overkill aan hasj in mn halve choco-beker ben ik na ongeveer 50min mn best doen wakker te blijven toch in slaap gevallen. was wel heerlijk space zolang het duurde :stoned:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
als je wiet gebruikt heeft hij gelijk
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
net hasj-kaneel-thee gemaakt met heel veel citroen en honing, niet echt vies maar zeker niet lekker.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re:

SpacingBen zei:
ik heb er nooit veel van gemerkt en het is idd ontzettend vies...

Daarom zou ik je willen adviseren gewoon een spacecake te bakken en die hasj lekker op te roken :) dan smaakt hasj namelijk wel lekker niet waar?

En je kan zeggen wat je wil, maar het gebruik er van moet ook lekker zijn!
Klik om te vergroten...


Ik merk nooit iets van spacecake.. Weet niet waarom, maar heb het al een paar keer gehad, van andere mensen, andere dosisen, waar anderen ook echt van gingen spacen.. Ik merkte der NIKS van. Zelfs niet een hele lichte stonedheid, als na een hijs.

Heb een keer 4 plakjes van hele sterke genomen. Nog steeds niks. :( :( :(
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had toen gewoon de melk met wat echte boter opgewarmt. Toen de melk kookte het vuur uitgezet en de stuff er ingegooit. Toen goed geroerd en klaar. In een paar minuutjes klaar en er goed stoned van worden. Maar ik vind een joint heerlijk en beter beheersbaar.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Re:

hodgepodge zei:
Formshift zei:
Iemand op een ander forum zegt ook dat je bij hasj(choco)melk een klontje boter erin moet doen, anders voel je nix.

Omdat THC zich aan vet hecht ofzo...

Is dit waar of maakt het niet zoveel uit?
Klik om te vergroten...
Heb ik ook gehoord en dan ook nog echte boter die niet plantaardig is.
Klik om te vergroten...

Klopt. THC hecht zich aan dierlijk vet. Dus overal waar dierlijk vet inzit, kan je hasj of wiet in verwerken. heb wel is recepten gezien van wiet kipfilet, toetsen, pasta's noem maar op. Alles. Als het maar dierlijk vet heeft of als je toevoegt.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Re:

Angramar Temenos zei:
SpacingBen zei:
ik heb er nooit veel van gemerkt en het is idd ontzettend vies...

Daarom zou ik je willen adviseren gewoon een spacecake te bakken en die hasj lekker op te roken :) dan smaakt hasj namelijk wel lekker niet waar?

En je kan zeggen wat je wil, maar het gebruik er van moet ook lekker zijn!
Klik om te vergroten...


Ik merk nooit iets van spacecake.. Weet niet waarom, maar heb het al een paar keer gehad, van andere mensen, andere dosisen, waar anderen ook echt van gingen spacen.. Ik merkte der NIKS van. Zelfs niet een hele lichte stonedheid, als na een hijs.

Heb een keer 4 plakjes van hele sterke genomen. Nog steeds niks. :( :( :(
Klik om te vergroten...

Onlangs heb ik een heerlijke reputatie van spacebakker opgelopen :wink:
IK heb een spacecake :hearteyes: gebakt met 4 g weed, daarvan zelf 0,750 gr geconsumeerd.
resultaat: dat was zowat mijn grens, ben 10u high geweest :confused: ('snachts k.o. gegaan bij het te rap rechtstaan)
Van de spacecake een stuk met ongeveer 2 g weggegeven aan 3 vrienden die dagelijks :stoned: (minstens 1 g) en zij zijn ongeveer 4u zwaar stonedhigh geweest...
Achteraf veel complimenten gekregen /stoef/stoef

Misschien moet je eens langs komen :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo maak ik m

volle melk(net van de kook) met een eetlepel boter en verpoederde hasj in de thermoscan doen, deze sluiten, en om de tien munuten even schudden
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

Psychedelic_Fairytale zei:
ja heb je toch wel gelijk in, paddos zijn geweldig maar niets zo vies als paddos :(
xct is ook geweldig, maar xtc pil in je mond is echt ranzig...
Klik om te vergroten...


Hahahaha blijf jij maar eens sabbelen op een Pilletje ^^,
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
K vind mdmakristallen nog wel meevallen bijv, maar paddo's.. gatverdamme...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."