#1




acidboy zei:Naar aanleiding van het alcohol in de ochtend poll. Een wiet in de ochtend poll... beetje lomp misschien.. maar ik verveel me en vroeg me af hoeveel mensen hier opstaan met een jointje. Bij wijze van 'goed' begin.
Ik heb het zelf 1 keertje gedaan in een vakantie, en ik vind het maar kut.
Dus nouja ik blow eigenlijk alleen 's avonds laat, of 's nachts, en het liefst alleen.

Skippy zei:een joint in de morgen is een dag zonder zorgen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."