#1
makkermaatmanbroMaatmanbro
makkermaatmanbroMaatmanbro
Nogmaals, heel knap van je. Maar nu heb ik een vraag:Eindresultaat : Van de coke af!
Kom ik weer ongemerkt in de zelfde neerwaartse spiraal door eens wat RC's uit te proberen?
Ik verwacht eerlijk gezegd van niet. Ik heb namelijk echt een wijze les geleerd.
Stel grenzen en negeer de aandrang. Sterker nog, na het succesvol negeren voel ik me zelfs nog beter dan ervoor!
Stuurt de dealer eens een aanbieding, hup niet aarzelen weg met het appje en het archief wissen.
Doet ff zeer maar voelt oh zo goed.
Maatmanbromanbro
Volgens mij heeft 'ie diesel gepakt en net mazzel gehad dat het vuur niet warm genoeg was om het te laten ontbrandenDit is een beetje alsof je een brand probeert te doven met benzine.
Je blijft een van mijn favoriete dfers hier en ik schaam me nog dat ik ooit een hele lame disrespectfull woordgrap op je naam heb gemaaktVolgens mij heeft 'ie diesel gepakt en net mazzel gehad dat het vuur niet warm genoeg was om het te laten ontbranden![]()
Nee, ik bedoel of je ook zonder stimulantia (zoals bijvoorbeeld coke of 4-fma, 3m e.d.) ook nog gewoon lol kan hebben.Bedoel je wegrennen omdat ik er voor koos om toch nog even een 4-FMA te proberen?
Dat is hartstikke mooi dat je er zo naar kijkt, maar je schreef ook...In dat geval is het antwoord : Ik zie het niet als het ontduiken/wegrennen van iets.
Meer op zoek naar een leuk, en daar komt ie weer.... stimfap avondje voor als bijvoorbeeld mijn vrouw de hort op is.
Even (andere) tijd voor mezelf en ongeremd rukken. Porno kijken, en mezelf op dat vlak eens kietelen.
Waarbij ik meteen wil aanvullen dat mijn huwelijk hartstikke goed is op alle vlakken.
Alleen zie ik zo'n geile uitspatting als een verwennerijtje voor mezelf.
Yes, dit kan ook zonder stimulerende middelen, maar da's niet hetzelfde.
Heb ik er vaak behoefte aan? Neen, twee keer per jaar ben ik al meer dan tevreden mee. De rest is voor als ik samen met mijn vrouw ben.
Ook super van je dat je daar zo mee kan inhouden, maar het lijkt erop dat je alleen niet meer gebruikt om het verbod en hierom, wederom naar een alternatief zoekt. Zoals 4-fma bijvoorbeeld.Nee. De kick die ik van dit spul krijg is toch echt niet hetzelfde.
Uiteindelijk ben ik van 2 gram coke per weekend overgestapt naar 0,5 gram 3-mmc om het weekend.
Om het weekend werd elke maand.
En toen ineens.... Stofje verboden...
Gelukkig heb ik zitten slapen en niet doorgehad dat ik een kans kreeg om nog net voor het verbod 30 gram te bestellen.
Door het verbod heb ik eigenlijk mijn gebruik teruggebracht naar nul en het bevalt me nog ook.
EDIT: Sinds oktober 2021 niets meer gebruikt.
Geloof mij, als je niet van coke af kan blijven, dan is 3mmc al helemaal een afrader. Ik ben zelf een tijd lang verslaafd geweest aan dit goedje. Je moet je tevens bedenken dat 3m, in vergelijking met coke, net zo, zo niet, verslavender is en op lange termijn ook nog een stuk schadelijker voor je lichaam en geest door de activiteit op serotonine. Bovendien heeft 3m ook een tot wel 4 keer sterker negatief effect op hart-en bloedvaten dan dat coke heeft!En je hebt gelijk hoor. Ik bemerkte bij het gebruiken van 3mmc een tegenvallend effect, maar ook een prettig effect.
De pret die het gaf had zo zijn eigen schoonheid. Maar het werd geen coke. En die is nog steeds mijn all-time favorite.
Toegegeven, zou er nu nog 3mmc zijn dan zou ik dat wellicht opzoeken om weer eens te gebruiken voor die zgn stimfap sessie.
Jij hebt evenveel hersencellen als dat er noten zitten in een didgeridooMet 3mmc hou je wat geld over. Wel minder hersenen 🤷🏼♂️
Het was een Joke hè ouwe dibbesDankje! Complimentjes van onbekenden online altijd leuk.
Waren mijn ouders maar zo positief over mijn uiterlijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."