Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkjan zei: 3-CMC x 6APBIn de wiskunde is X een variabele (en niet “keer” stelletje apen) maar sinds deze variabele nog niet is gedefinieerd is deze vergelijking nog niet op te lossen. Daarbij staan er geen andere berekeningen bij. Klik om te vergroten... 3-CMC + 6-APB of is het 3-CMC • 6-APB? Dirkjan mag het weten"
"Dirkjan zei: Dit heb je er later in ge-edit vuile sneaky SOB Klik om te vergroten... 😭😭😭 2 seconde, 2 SECONDE LATER!!!😭😭"
"Dirkjan zei: "Maal" is altijd • en nooit X, dat doen ze in groep 4. Klik om te vergroten... Dat begrijp, ik zit zelf ook niet in groep 4, maar 3-cmc • 6-apb krijgt een andere uitkomst dan 3-cmc + 6-apb, dus ik vraag mij nou af wat überhaupt de juiste formulering is bij een samenkomst van 2 stoffen. wederom: Dirkjan mag het weten"
"0,5mg en 0,2mg lijkt me een beetje weinig, als je gram bedoelt vind ik het weer aardig wat, gesnoven, oraal, anaal, IV? We willen meer info"
"Dirkjan zei: Als je het optelt is het inderdaad +. Maar hoe kom je bij +? Waar staat +? Doe maar eens een ctrl-f'je (zoeken) op + en de enige + is die waar jij en ik over aan het discussiëren zijn. + is helemaal niet aan de orde geweest. En een "en" is helemaal niet hetzelfde als "plus". Klik om te vergroten... Heb ook nooit beweert dat een “en” en “+” hetzelfde zijn. Wat ik mij afvraag is of de ts z’n titel fout genoteerd heeft, in welke situatie gebruik je + bij twee stoffen en in welke situatie •."
"Zeehond zei: Ja we hebben het heel heel erg naar onze zin gehad, is een aanrader dit. Denk dat ik na zo’n 1-1,5 uur op piek zat. Die piek duurde bij mij wel 4,5 uur en toen nog wat bijgenomen en dat verlengde het volgens mij met nog eens zeker 4 uur. Echt bizar lang. Maar als het minder wordt gaat het heel heel geleidelijk, dat is ook erg prettig. Klik om te vergroten... Dankje voor de info, ik ga dit ook maar eens bestellen😊😊"
"Danny46 zei: Vroeger maakte ik bommetjes van speed dus dit is volgens jou een aanrader? FF wat in een vloedje proppen.of capsules . Klik om te vergroten... Ja als je in een khole wil komen(wat ik echt geweldig vind) inderdaad bommen"
"Zeehond zei: Goed idee en ik lees graag hoe jij het hebt ervaren. Klik om te vergroten... komt goed, kom over 2 weekjes thuis van vakantie en ga het dan maar eens uitproberen."
"Thunderdome zei: Lekker maat mooi report! 6-APB is echt prachtig spul. Zodra het bij een van de vele vendors in de aanbieding is ga ik het inslaan. Denk dat ik het wat ga afwisselen met XTC/MDMA (dus af en toe 6-APB en af en toe XTC/MDMA, met (bijna altijd) 3 maanden minimaal er tussen natuurlijk). Klik om te vergroten... Vind je 6apb gelijkwaardig/beter dan XTC/MDMA of dat niet?"
"Tipsy Chicken zei: Merk nog steeds geen risico's. Sowieso zijn RC's vrij onbekend om hier over risico's te spreken. Maar goed, we leven maar een keer, toch? Dan kan het maar beter één goed leven zijn dan een saaie 😜 Klik om te vergroten... het risico is dat je niet weet wat het met je lichaam doet, dat is het risico."