Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6APB vragen

6APB vragen

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Lekker maar kan niet anders dan dat je hersenen lekker aan het frituren bent :)
Klik om te vergroten...
mag af en toe ook wel :grin:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kippenman zei:
mag af en toe ook wel :grin:
Klik om te vergroten...
met de nadruk op AF EN TOE ja maar ook dan zou ik grenzen stellen hoor. Sommige schades zijn niet meer te helen en dus ook niet in ons koppie
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
met de nadruk op AF EN TOE ja maar ook dan zou ik grenzen stellen hoor. Sommige schades zijn niet meer te helen en dus ook niet in ons koppie
Klik om te vergroten...
met mate is inderdaad de sleutel als het om drugs gaat
K
KatowiceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel beter dan mdma. Werkt ook veel langer minimaal 16 uur is mijn ervaring , je hoeft dus nooit meer bij te pakken.

met mdma space je tering hard, en kunnen mensen makkelijk je telefoon oid je zakken pakken ( ook met rits) met 6apb blijf je helder in je koppie en heb je daar geen last van. Echt chill

6apb is mdma op anabolen. Als je met mdma op je piek komt, en tering hard gaat, dat is 6apb (benzofury) alleen 16 uur lang. Echt top spul en je gaat tering lekker.

6apb is goed voor een feest als je daarna nog naar een after gaat. Meteen naar huis als je nog thuis woont bij je ouders is dat niet zo’n goed plan, of ze
Weten of je drugsgebruik. Mdma vind ik meer mensen vrienden allemaal een biertje of aan de mdma. Maar dat is mijn mening.

nou neem ik wel rond 200/300mg 6apb in capsule
:) 6apb is the shi
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Katowice zei:
Veel beter dan mdma. Werkt ook veel langer minimaal 16 uur is mijn ervaring , je hoeft dus nooit meer bij te pakken.

met mdma space je tering hard, en kunnen mensen makkelijk je telefoon oid je zakken pakken ( ook met rits) met 6apb blijf je helder in je koppie en heb je daar geen last van. Echt chill

6apb is mdma op anabolen. Als je met mdma op je piek komt, en tering hard gaat, dat is 6apb (benzofury) alleen 16 uur lang. Echt top spul en je gaat tering lekker.

6apb is goed voor een feest als je daarna nog naar een after gaat. Meteen naar huis als je nog thuis woont bij je ouders is dat niet zo’n goed plan, of ze
Weten of je drugsgebruik. Mdma vind ik meer mensen vrienden allemaal een biertje of aan de mdma. Maar dat is mijn mening.

nou neem ik wel rond 200/300mg 6apb in capsule
:) 6apb is the shi
Klik om te vergroten...
als je een gezonde(normale) hoeveelheid neemt duurt het niet 16 uur, ik denk eerder tussen de 8/10 incl afterglow, als je je hersenen wilt frituren en een flink aantal hersencellen wilt verliezen zou ik 300mg 6-apb innemen, anders zou ik het halveren. Tenzij je 150kg weegt.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kippenman zei:
300mg 6-apb innemen, tenzij je 150kG weegt.
Klik om te vergroten...
En dan nog heb je niet twee keer zoveel herseninhoud waar dat stofje zich over kan verdelen.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Katowice zei:
Veel beter dan mdma. Werkt ook veel langer minimaal 16 uur is mijn ervaring , je hoeft dus nooit meer bij te pakken.

met mdma space je tering hard, en kunnen mensen makkelijk je telefoon oid je zakken pakken ( ook met rits) met 6apb blijf je helder in je koppie en heb je daar geen last van. Echt chill

6apb is mdma op anabolen. Als je met mdma op je piek komt, en tering hard gaat, dat is 6apb (benzofury) alleen 16 uur lang. Echt top spul en je gaat tering lekker.

6apb is goed voor een feest als je daarna nog naar een after gaat. Meteen naar huis als je nog thuis woont bij je ouders is dat niet zo’n goed plan, of ze
Weten of je drugsgebruik. Mdma vind ik meer mensen vrienden allemaal een biertje of aan de mdma. Maar dat is mijn mening.

nou neem ik wel rond 200/300mg 6apb in capsule
:) 6apb is the shi
Klik om te vergroten...
Ik heb enkel ervaring met 130mg succ en ik vond het veel te mild ten opzichte van mdma. Tevens door de misselijkheid nooit vaker geprobeerd
K
KatowiceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hebbenzekezine? zei:
Ik heb enkel ervaring met 130mg succ en ik vond het veel te mild ten opzichte van mdma. Tevens door de misselijkheid nooit vaker geprobeerd
Klik om te vergroten...
Ligt denk ook aan de dosering. Ik ging iig tering lekker maarja dat was 250mg. Dat was ook op Defqon weekend, als je het op een nacht feest neemt dan ga je smorgens als het afgelopen is nog knetter hard. Fijne van 6apb vind ik dat je helder blijft in je hoofd en niet alles dubbel gaat zien ofzo. En het werkt lekker lang door dus bijpakken hoeft niet
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Katowice zei:
Ligt denk ook aan de dosering. Ik ging iig tering lekker maarja dat was 250mg. Dat was ook op Defqon weekend, als je het op een nacht feest neemt dan ga je smorgens als het afgelopen is nog knetter hard. Fijne van 6apb vind ik dat je helder blijft in je hoofd en niet alles dubbel gaat zien ofzo. En het werkt lekker lang door dus bijpakken hoeft niet
Klik om te vergroten...
Ik zocht denk ik juist dat lekker vaag zijn. Maar ik ben bang om hoger te doseren om 6apb weer een kans te geven, het was echt extreem ongemakkelijk op t randje van kotsen, dat wil je niet op een feest
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
qwertysafgo zei:
Hoihoi,

Ben eigenlijk wel benieuwd om een keertje 6-apb te gebruiken op een festival, maar had wat vraagjes hierover:
-Werkt dit op je serotonine, dus moet je een pauze nemen van 2 a 3 maanden?
Klik om te vergroten...
Ja, hoewel zo'n pauze ook verstandig zou zijn bij andere stimulerende middelen die voornamelijk op dopamine werken (zoals speed of coke)
qwertysafgo zei:
-Had gelezen dat het nog legaal is, kan je dit gewoon bij de smartshop halen en is dit slim?
Klik om te vergroten...
Bij smartshops is het altijd de vraag in welke vorm ze nou precies 6-APB op voorraad hebben. Lang niet alle smartshops verkopen research chemicals. Maar als ze het verkopen dan is het soms in vage verpakkingen waarvan je niet echt weet wat erin zit. Als je 6-APB gaat kopen dan kan je het beste poeder kiezen, en je moet er even voor zorgen dat je weet welke zoutvorm het is (HCl of Succinaat) want dat maakt uit voor hoe sterk de 6-APB is. Daarnaast is het altijd een goed idee om je drugs te laten testen bij een erkend testpunt.
qwertysafgo zei:
-Wat is een goede eerste dosis?
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring komt de dosis van 6-APB best nauw. De eerste keer had ik veilig aan gedaan en 100 milligram (succinaat) genomen. Toen voelde ik haast niks. Later ben ik voor de 150 milligram gegaan, wat voor mij uiteindelijk de sweet spot leek. Ik heb ook wel eens 180 milligram geprobeerd maar toen werd ik een beetje misselijk een paar uur lang, dus daarna ben ik weer op een lagere dosis overgestapt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Katowice zei:
met mdma space je tering hard, en kunnen mensen makkelijk je telefoon oid je zakken pakken ( ook met rits) met 6apb blijf je helder in je koppie en heb je daar geen last van. Echt chill
Klik om te vergroten...
Gast met wat voor nagemaakt volk ga jij om, ik doe geen mdma tussen mensen die je telefoon zouden jatten omdat je her toch niet merkt. Ben daar niet van
K
KatowiceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Gast met wat voor nagemaakt volk ga jij om, ik doe geen mdma tussen mensen die je telefoon zouden jatten omdat je her toch niet merkt. Ben daar niet van
Klik om te vergroten...
Ja nou vaak genoeg gehad op feesten met maten die lekker aan het spacen waren op mdma, en ze gewoon gezakrold of hoe je dat ook typt werden. Zelfs met rits.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Katowice zei:
Ja nou vaak genoeg gehad op feesten met maten die lekker aan het spacen waren op mdma, en ze gewoon gezakrold of hoe je dat ook typt werden. Zelfs met rits.
Klik om te vergroten...
Hebben ze tasjes om hun nek ipv gewoon telefoon in broekzak?😝
S
Snuifduif00Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Ja, hoewel zo'n pauze ook verstandig zou zijn bij andere stimulerende middelen die voornamelijk op dopamine werken (zoals speed of coke)

Bij smartshops is het altijd de vraag in welke vorm ze nou precies 6-APB op voorraad hebben. Lang niet alle smartshops verkopen research chemicals. Maar als ze het verkopen dan is het soms in vage verpakkingen waarvan je niet echt weet wat erin zit. Als je 6-APB gaat kopen dan kan je het beste poeder kiezen, en je moet er even voor zorgen dat je weet welke zoutvorm het is (HCl of Succinaat) want dat maakt uit voor hoe sterk de 6-APB is. Daarnaast is het altijd een goed idee om je drugs te laten testen bij een erkend testpunt.

In mijn ervaring komt de dosis van 6-APB best nauw. De eerste keer had ik veilig aan gedaan en 100 milligram (succinaat) genomen. Toen voelde ik haast niks. Later ben ik voor de 150 milligram gegaan, wat voor mij uiteindelijk de sweet spot leek. Ik heb ook wel eens 180 milligram geprobeerd maar toen werd ik een beetje misselijk een paar uur lang, dus daarna ben ik weer op een lagere dosis overgestapt.
Klik om te vergroten...
Je hebt het over 180mg 6-apb wat voor jou teveel bleek te zijn, hoeveel kg weeg je dan ?. Ik weeg namelijk 91kg en zat te denken aan 180mg succinaat maar twijfel of gewicht een goede graadmeter is voor de dosis die ik ga nemen. Heb het zelf ook nog nooit gebruikt btw.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuifduif00 zei:
Je hebt het over 180mg 6-apb wat voor jou teveel bleek te zijn, hoeveel kg weeg je dan ?. Ik weeg namelijk 91kg en zat te denken aan 180mg succinaat maar twijfel of gewicht een goede graadmeter is voor de dosis die ik ga nemen. Heb het zelf ook nog nooit gebruikt btw.
Klik om te vergroten...
Eerste keer zou ik sowieso op 150mg beginnen (succinaat) en dan kan je je altijd omhoog werken de volgende keer Gewicht is niet een alleszeggende graadmeter. Op 150mg zat ik al goed te kaakschaatsen.
S
Snuifduif00Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Geneesmiddel zei:
Eerste keer zou ik sowieso op 150mg beginnen (succinaat) en dan kan je je altijd omhoog werken de volgende keer Gewicht is niet een alleszeggende graadmeter. Op 150mg zat ik al goed te kaakschaatsen.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je advies , verhogen kan natuurlijk altijd nog dus ik denk ook dat ik het gewoon op 150 houd. Ben alleen bang dat het misschien wat te weinig blijkt te zijn. Waarom ik hier wellicht bang voor ben is omdat ik anabolen gebruik en daardoor een flink postuur heb, daarbij moet ik toch ook wel bekennen dat het een merkbare impact heeft op het effect van verschillende soorten drugs. Ook dacht ik ooit gelezen te hebben dat de richtlijn voor succinaat rond de 2,2mg per kg lichaamsgewicht ligt, of dit een juiste richtlijn is weet ik dan niet zeker.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuifduif00 zei:
Bedankt voor je advies , verhogen kan natuurlijk altijd nog dus ik denk ook dat ik het gewoon op 150 houd. Ben alleen bang dat het misschien wat te weinig blijkt te zijn. Waarom ik hier wellicht bang voor ben is omdat ik anabolen gebruik en daardoor een flink postuur heb, daarbij moet ik toch ook wel bekennen dat het een merkbare impact heeft op het effect van verschillende soorten drugs. Ook dacht ik ooit gelezen te hebben dat de richtlijn voor succinaat rond de 2,2mg per kg lichaamsgewicht ligt, of dit een juiste richtlijn is weet ik dan niet zeker.
Klik om te vergroten...
Ik ken het hoor. Ben ook eerder bang te weinig te pakken dan teveel. Maar desnoods neem je 150mg, wacht je 2 uur en als het dan tegenvalt neem je nog 30mg bij. Dan duurt de ervaring wel wat langer maar ja
S
Snuifduif00Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Geneesmiddel zei:
Ik ken het hoor. Ben ook eerder bang te weinig te pakken dan teveel. Maar desnoods neem je 150mg, wacht je 2 uur en als het dan tegenvalt neem je nog 30mg bij. Dan duurt de ervaring wel wat langer maar ja
Klik om te vergroten...
Ik snap je punt 😂. Komt goed ik begin gewoon lager, volgende feest kan ik het altijd verhogen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuifduif00 zei:
Bedankt voor je advies , verhogen kan natuurlijk altijd nog dus ik denk ook dat ik het gewoon op 150 houd. Ben alleen bang dat het misschien wat te weinig blijkt te zijn. Waarom ik hier wellicht bang voor ben is omdat ik anabolen gebruik en daardoor een flink postuur heb, daarbij moet ik toch ook wel bekennen dat het een merkbare impact heeft op het effect van verschillende soorten drugs. Ook dacht ik ooit gelezen te hebben dat de richtlijn voor succinaat rond de 2,2mg per kg lichaamsgewicht ligt, of dit een juiste richtlijn is weet ik dan niet zeker.
Klik om te vergroten...
Het metabolisme kan een grotere invloed hebben. Sommige mensen hebben meer enzymen van een bepaalde soort waardoor drugs sneller zijn uitgewerkt. In het geval van 6-APB hebben we geen flauw benul hoe het lichaam die stof verwerkt. Dus er spelen allerlei onbekende factoren een rol. Lichaamsgewicht is wat dat betreft een van de minder bepalende factoren. Met rc's moet je gewoon altijd voorzichtig beginnen. Zeker met iets als 6-APB waarbij bijpakken gewoon niet zo goed werkt en waarbij de dosis ook nogal nauw lijkt te komen. Je hebt ook geen zin om 8 uur lang misselijk te zijn lijkt me.
S
Snuifduif00Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Het metabolisme kan een grotere invloed hebben. Sommige mensen hebben meer enzymen van een bepaalde soort waardoor drugs sneller zijn uitgewerkt. In het geval van 6-APB hebben we geen flauw benul hoe het lichaam die stof verwerkt. Dus er spelen allerlei onbekende factoren een rol. Lichaamsgewicht is wat dat betreft een van de minder bepalende factoren. Met rc's moet je gewoon altijd voorzichtig beginnen. Zeker met iets als 6-APB waarbij bijpakken gewoon niet zo goed werkt en waarbij de dosis ook nogal nauw lijkt te komen. Je hebt ook geen zin om 8 uur lang misselijk te zijn lijkt me.
Klik om te vergroten...
Wel interessant dat je metabolisme aankaart die een grotere invloed kan hebben. Mijn metabolisme ligt namelijk torenhoog, ik eet 4000 kcals en mijn lichaamsvet neemt af (komt door de AAS). Vorige week heb ik 4-fa geprobeerd met een halve xtc (geen slimme combi ik weet het 😅) en dat was me echt snel uitgewerkt. Ik ga het ook gewoon rustig doen want verhogen kan natuurlijk altijd nog, idd geen zin om misselijk te worden. Haat dat altijd zo als ik op een feest een paar uur afwezig ben omdat ik alleen maar bezig ben met bijkomen 🤣Ik neem dit iniedergeval wel mee dus bedankt voor je nuttige inbreng.

even iets anders. Het lukt me normaal bijna altijd de 3 maanden regel in acht te nemen voor sero slurpers. Nu heb ik 1,5 week geleden nog de laatstgenoemde combi genomen en heb over 3,5 week weer een feestje. Ik weet dat je met xtc echt het meeste uit je ervaring haalt om gewoon voldoende tijd tussen de keren van gebruik te laten. Gaat dit ook ongeveer hetzelfde op voor 6-apb qua intensiteit van de trip en de werking. Wilde het graag proberen op het volgend feestje over 3,5 week.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."