#1
Welke bijwerkingen heb je dan? Ik heb er geen last van gehad, behalve een keer die rare dmxe die eigenlijk een upper was denk ik. Dus ik ben wel benieuwd. Meestal bestel ik van 19 euro vendor met kleuren of deze waar je veel lol kan krijgen soms.
thanks hier heb ik echt wat aan, ik laat het voorlopig nog maar even links liggen dan.Ik heb hier ervaring mee en vind het niet een hele fijne stof eerlijkgezegd. Krijg er best wat bijwerkingen van: duizelig, niet lekker in slaap vallen, beetje irritant gestimuleerd erna en gewoon lange na-effecten. Met andere disso's voel ik me de volgende dag chill en hier soort van kater.
Moet het ook niet helemaal afkraken, je wordt er wel gewoon flink space van dus het is niet dat het niet werkt.
HXE vond ik opzich wel grappig maar is het ook niet helemaal. Duurt heel lang voordat je op je piek zit dus lastig timen als je wil stapelen. Wel minder negatieve bijwerkingen als ik me goed herinner.
Dit komt door de zwaar vervuilde batches in omgang. Niet door de DMXE zelf.Ik heb hier ervaring mee en vind het niet een hele fijne stof eerlijkgezegd. Krijg er best wat bijwerkingen van: duizelig, niet lekker in slaap vallen, beetje irritant gestimuleerd erna en gewoon lange na-effecten. Met andere disso's voel ik me de volgende dag chill en hier soort van kater.
Moet het ook niet helemaal afkraken, je wordt er wel gewoon flink space van dus het is niet dat het niet werkt.
HXE vond ik opzich wel grappig maar is het ook niet helemaal. Duurt heel lang voordat je op je piek zit dus lastig timen als je wil stapelen. Wel minder negatieve bijwerkingen als ik me goed herinner.
DMXE die ruikt naar nieuwe Pokemon kaarten en wit is. Hier gaat iets mis 😂Het ruikt niets voor niets naar plastic / nieuwe pokemon kaarten.
Het is ook echt niet te snuiven zo vies, die witte batches.
Voor mij was het niet gek om 200-300mg te pluggen. Maar ik had behoorlijk tolerantie. En voor de meesten zijn dit hole doseringen denk ik.Maar wat is laag en wat is hoog? Dat is allemaal subjectief. Ik wil het wel proberen maar ik ga niet gokken qua dosering. Ik weet niet eens hoe potent DMXE is.
Die pokemon kaarten geur is helaas bij MXPr, MXiPr en DMXE. De staat van dissos en de RC market is algeheel nogal achteruit gegaan afgelopen jaar.DMXE die ruikt naar nieuwe Pokemon kaarten en wit is. Hier gaat iets mis 😂
Ik dacht dat de Pokemon kaarten geur de trademark was van MXiPR. Wel in mijn ervaring in elk geval.
De batches DMXE waren in het begin al niet zuiver waardoor er wel wat bijwerkingen aan zaten. Is dat nog zoveel achteruit gegaan dan?
Voor mij was het niet gek om 200-300mg te pluggen. Maar ik had behoorlijk tolerantie. En voor de meesten zijn dit hole doseringen denk ik.
Ik zou ervan uitgaan dat de potentie iets hoger is dan die van ket. Dus als je zou beginnen met 50-70mg oraal of snuivend, dan zit je wel goed denk ik.
Geen idee hoe bekend je bent met disso's.
Als je plugt, zou ik eens starten met 50mg. Even 10-15 minuten aankijken en dan kan je altijd herdoseren.
Het was mijn favoriete disso. Heb er echt bizarre ervaringen mee gehad.
Overigens niet combineren met sterke cathinonen. Daar heb ik hele rare (en gevaarlijke) fysieke reacties op gehad.
Hmm bij DMXE heb ik dat nooit gehad. Maar het is ook meer dan een jaar geleden dat ik dat in mn handen heb gehad.Die pokemon kaarten geur is helaas bij MXPr, MXiPr en DMXE. De staat van dissos en de RC market is algeheel nogal achteruit gegaan afgelopen jaar.
Die ervaring had ik de jaren hiervoor met een niet nader te noemen specifieke vendor hahaNiet alleen worden steeds vaker (bij mij in half jaar al 4 keer) compleet random verkeerde drugs opgestuurd.. ook de kwali gaat erg naar beneden.
Een halve gram DCK op een avond is anders ook behoorlijk...200-300mg DMXE is vrij absurt trouwens, holy shit. Ik gebruik zo een halve gram DCK op een avond, maar 30 tot 50mg DMXE vind ik al behoorlijk
Hmm ben wel benieuwd, ervaar jij withdrawal of schade na dissos?Tja.. ik heb mn NMDA receptoren behoorlijk gefrituurd. En ik kan je vertellen dat dat heel lastig hersteld
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."