Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdmxe

dmxe

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welke bijwerkingen heb je dan? Ik heb er geen last van gehad, behalve een keer die rare dmxe die eigenlijk een upper was denk ik. Dus ik ben wel benieuwd. Meestal bestel ik van 19 euro vendor met kleuren of deze waar je veel lol kan krijgen soms.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal, ik vroeg mij af of er mensen zijn die recentelijk dmxe hebben gedaan en het aanraden?
ik heb hier namelijk wel wat tripreports over gelezen en weet nou niet precies wat ik hier van moet vinden.
kan iemand me uit de brand helpen.
gr kippenman
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb hier ervaring mee en vind het niet een hele fijne stof eerlijkgezegd. Krijg er best wat bijwerkingen van: duizelig, niet lekker in slaap vallen, beetje irritant gestimuleerd erna en gewoon lange na-effecten. Met andere disso's voel ik me de volgende dag chill en hier soort van kater.

Moet het ook niet helemaal afkraken, je wordt er wel gewoon flink space van dus het is niet dat het niet werkt.

HXE vond ik opzich wel grappig maar is het ook niet helemaal. Duurt heel lang voordat je op je piek zit dus lastig timen als je wil stapelen. Wel minder negatieve bijwerkingen als ik me goed herinner.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Ik heb hier ervaring mee en vind het niet een hele fijne stof eerlijkgezegd. Krijg er best wat bijwerkingen van: duizelig, niet lekker in slaap vallen, beetje irritant gestimuleerd erna en gewoon lange na-effecten. Met andere disso's voel ik me de volgende dag chill en hier soort van kater.

Moet het ook niet helemaal afkraken, je wordt er wel gewoon flink space van dus het is niet dat het niet werkt.

HXE vond ik opzich wel grappig maar is het ook niet helemaal. Duurt heel lang voordat je op je piek zit dus lastig timen als je wil stapelen. Wel minder negatieve bijwerkingen als ik me goed herinner.
Klik om te vergroten...
thanks hier heb ik echt wat aan, ik laat het voorlopig nog maar even links liggen dan.
S
Star spacerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb hier veel ervaring mee en de vetste space ooit aan over gehouden. Voelde meer superieur door en leek compleet gewichtloos muziek klonk ook geweldig. Doses was iets van 120mg. Ook een ego dood gehad maar dat was in combinatie met 2cb. Je bouwt wel snel tolerantie er mee op na een paar keer had ik nauwelijks meer effect en had ik meer nodig en resultaat was alsnog minder dus laat het nu een tijdje staan. Gr
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook positieve ervaring met DMXE. Ik heb hier zelfs twee keer mijn ervaring geschreven:

Ervaring 1
Ervaring 2
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het liggen en wil het proberen maar krijg nog geen psychonaut wiki of tripsit.me pagina gevonden over deze stof. Zoek ik verkeerd of is er gewoon zo weinig over bekend?
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat klopt. De stof heeft redelijk hoge dosering, uit mijn ervaring. Maar de ervaring is zeker leuk, vooral in hoge dosisen.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar wat is laag en wat is hoog? Dat is allemaal subjectief. Ik wil het wel proberen maar ik ga niet gokken qua dosering. Ik weet niet eens hoe potent DMXE is. Al kun je wel opbouwen en rustig beginnen natuurlijk. Maar snap gewoon niet dat er zo weinig over bekend is. Is het dan echt zo nieuw nog? Als in dat je zo ongeveer een van de eerste bent die het gebruikt? Voel mij dan toch iets te veel proefkonijn dan waar ik mij prettig bij voel.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb geen weegschaal gebruikt maar je hebt best wel lange lijnen van die stof nodig en toen ik dat gebruikte was mijn tolerantie niet hoog. Ik heb juist rustig opgebouwd van mini lijntjes naar hele grote. Ik was vm een van die eerste die dat getest heeft maar het is al een jaar ongeveer op het markt denk ik. Dus zo nieuw is dat ook niet.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is echt een kwestie van uitproberen.
Ik had de eerste paar keer maar een paar kleine puntjes nodig om in space te zijn.
Heb ook lang gedaan met die gram.
Nu merk ik dat ik wat meer kan nemen , en ik waardeer het effect nu ook steeds beter.
Ik vind het lekkerder dan keta . Is ook een beetje stimulerend, dus je valt iets minder goed in slaap en dat is voor mij het enige nadeel van dmxe.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja zo is dat. Het ligt er ook aan wat je zoekt. Als je een hole zoekt (net als ik) dan heb je best veel nodig. Maar de hole op dmxe is geweldig. Een van de beste holes is echt filosofisch, spiritueel en kleurrijk. Hier ben ik meestal in een spirituele wereld. Ik vind deze even goed als O-PCE-hole. Die is wat donkerder en hier ben ik meestal als een avatar dat in andere personen kan gaan. Beide supper lekker en beter dan keta (die heb ik twee keer geprobeerd). DMXE lijkt heel erg op MXE.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geneesmiddel zei:
Ik heb hier ervaring mee en vind het niet een hele fijne stof eerlijkgezegd. Krijg er best wat bijwerkingen van: duizelig, niet lekker in slaap vallen, beetje irritant gestimuleerd erna en gewoon lange na-effecten. Met andere disso's voel ik me de volgende dag chill en hier soort van kater.

Moet het ook niet helemaal afkraken, je wordt er wel gewoon flink space van dus het is niet dat het niet werkt.

HXE vond ik opzich wel grappig maar is het ook niet helemaal. Duurt heel lang voordat je op je piek zit dus lastig timen als je wil stapelen. Wel minder negatieve bijwerkingen als ik me goed herinner.
Klik om te vergroten...
Dit komt door de zwaar vervuilde batches in omgang. Niet door de DMXE zelf.

DMXE is mijn favoriete drug, boven heroine en GHB, maar helaas geven de nieuwe batches in omloop vrij extreme bijwerkingen.

Extreem aangespannen gevoel in de avond, zo erg dat zelfs zware downers het niet kunnen blokkeren (wat mij heel veel zorgen baat).

Het ruikt niets voor niets naar plastic / nieuwe pokemon kaarten.

Het is ook echt niet te snuiven zo vies, die witte batches.

Zo zonde, ik vind het leuker dan echte MXE (recentelijk echte 12 jaar oude RC MXE mogen proberen:grin:)
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stonologie zei:
Het ruikt niets voor niets naar plastic / nieuwe pokemon kaarten.

Het is ook echt niet te snuiven zo vies, die witte batches.
Klik om te vergroten...
DMXE die ruikt naar nieuwe Pokemon kaarten en wit is. Hier gaat iets mis 😂

Ik dacht dat de Pokemon kaarten geur de trademark was van MXiPR. Wel in mijn ervaring in elk geval.

De batches DMXE waren in het begin al niet zuiver waardoor er wel wat bijwerkingen aan zaten. Is dat nog zoveel achteruit gegaan dan?

TheRealKoekert zei:
Maar wat is laag en wat is hoog? Dat is allemaal subjectief. Ik wil het wel proberen maar ik ga niet gokken qua dosering. Ik weet niet eens hoe potent DMXE is.
Klik om te vergroten...
Voor mij was het niet gek om 200-300mg te pluggen. Maar ik had behoorlijk tolerantie. En voor de meesten zijn dit hole doseringen denk ik.

Ik zou ervan uitgaan dat de potentie iets hoger is dan die van ket. Dus als je zou beginnen met 50-70mg oraal of snuivend, dan zit je wel goed denk ik.
Geen idee hoe bekend je bent met disso's.

Als je plugt, zou ik eens starten met 50mg. Even 10-15 minuten aankijken en dan kan je altijd herdoseren.

Het was mijn favoriete disso. Heb er echt bizarre ervaringen mee gehad.
Overigens niet combineren met sterke cathinonen. Daar heb ik hele rare (en gevaarlijke) fysieke reacties op gehad.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vond het echt vies omte snuiven.. Dat is wel jammer.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben dmxe voorraad aan het maken en heb klein allergisch test gemaakt en die was ook vies maar had wel die specifieke arylcykloheksamine smaak. Vies om te snuiven maar geen bijwerkingen. Was die zand batch. Vorig keer had ik die witte batch waarna moest ik heel erg zweten en gaf mij eerder een stimulatie dan lichte dissociatie na een allergisch test. Dus ik heb dat weggegooid omdat ik die batch niet vertrouw. Bij de zand batch moest ik ook zweten maar beetje normaal als bij harddrugs bij mij.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
DMXE die ruikt naar nieuwe Pokemon kaarten en wit is. Hier gaat iets mis 😂

Ik dacht dat de Pokemon kaarten geur de trademark was van MXiPR. Wel in mijn ervaring in elk geval.

De batches DMXE waren in het begin al niet zuiver waardoor er wel wat bijwerkingen aan zaten. Is dat nog zoveel achteruit gegaan dan?


Voor mij was het niet gek om 200-300mg te pluggen. Maar ik had behoorlijk tolerantie. En voor de meesten zijn dit hole doseringen denk ik.

Ik zou ervan uitgaan dat de potentie iets hoger is dan die van ket. Dus als je zou beginnen met 50-70mg oraal of snuivend, dan zit je wel goed denk ik.
Geen idee hoe bekend je bent met disso's.

Als je plugt, zou ik eens starten met 50mg. Even 10-15 minuten aankijken en dan kan je altijd herdoseren.

Het was mijn favoriete disso. Heb er echt bizarre ervaringen mee gehad.
Overigens niet combineren met sterke cathinonen. Daar heb ik hele rare (en gevaarlijke) fysieke reacties op gehad.
Klik om te vergroten...
Die pokemon kaarten geur is helaas bij MXPr, MXiPr en DMXE. De staat van dissos en de RC market is algeheel nogal achteruit gegaan afgelopen jaar.

Niet alleen worden steeds vaker (bij mij in half jaar al 4 keer) compleet random verkeerde drugs opgestuurd.. ook de kwali gaat erg naar beneden.

Ja helaas is de kwali van DMXE nog verder gezakt. In het begin was het al super erg.

Ik heb nog een gram liggen, maar gebruik dit niet wegens de flinke bijwerkingen. Zonde..

200-300mg DMXE is vrij absurt trouwens, holy shit. Ik gebruik zo een halve gram DCK op een avond, maar 30 tot 50mg DMXE vind ik al behoorlijk
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb vandaag een nieuwe bestelling binnen gekregen.
Zit ook dmxe bij.
Aan de hand van dit topic dus een goed excuus om het meteen uit te proberen haha.
Het is net zoals de drie eerdere dmxe bestellingen.
Beetje beige, zandachtige kleur.
Hetzelfde gevoel als anders.
Twee kleine lijntjes en meteen in space.
Het stimulerende effect ervaar ik nu weer.
Verder hier ook geen bijwerkingen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stonologie zei:
Die pokemon kaarten geur is helaas bij MXPr, MXiPr en DMXE. De staat van dissos en de RC market is algeheel nogal achteruit gegaan afgelopen jaar.
Klik om te vergroten...
Hmm bij DMXE heb ik dat nooit gehad. Maar het is ook meer dan een jaar geleden dat ik dat in mn handen heb gehad.

Stonologie zei:
Niet alleen worden steeds vaker (bij mij in half jaar al 4 keer) compleet random verkeerde drugs opgestuurd.. ook de kwali gaat erg naar beneden.
Klik om te vergroten...
Die ervaring had ik de jaren hiervoor met een niet nader te noemen specifieke vendor haha
Zoveel gezeur gehad. Echt elke bestelling was wel iets mis mee en ook stoffen gehad die minder potent waren dan poedersuiker 😂

Stonologie zei:
200-300mg DMXE is vrij absurt trouwens, holy shit. Ik gebruik zo een halve gram DCK op een avond, maar 30 tot 50mg DMXE vind ik al behoorlijk
Klik om te vergroten...
Een halve gram DCK op een avond is anders ook behoorlijk...

Tja.. ik heb mn NMDA receptoren behoorlijk gefrituurd. En ik kan je vertellen dat dat heel lastig hersteld. 😅
Bij mn terugvallen heb ik dat nog wel gemerkt.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Tja.. ik heb mn NMDA receptoren behoorlijk gefrituurd. En ik kan je vertellen dat dat heel lastig hersteld
Klik om te vergroten...
Hmm ben wel benieuwd, ervaar jij withdrawal of schade na dissos?

Ik heb een behoorlijke tolerantie. Lang 3-HO-PCP dagelijks gebruikt. Raar genoeg krijg je daar weinig tolerantie van. Ook geen enkele withdrawal ervaren.

DCK deed ik afgelopen 2 maanden veel. Tot 3 weken geleden. Dit hielp bij opiaat withdrawal maar gaf vervolgens na het stoppen met DCK dezelfde withdrawal. Erg koud, dan warm, verkouden etc.

Bizarre is hoe snel tolerantie opbouwt voor DCK. Echt bijna verdubbeld per week. En dan doe ik 3 a 4 lijntjes per dag tot 5 uur smiddags ofzo om te kunnen slapen in de avond.

Ik gebruik ook alleen lage dosissen. Niet letterlijk maar wel qua high. Bijvoorbeeld nooit moeite met praten of lopen enzo. Altijd heldere dosissen.

Toch na enkele weken die hoeveelheden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."