Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUpdate stop stims en rc's tout court.

Update stop stims en rc's tout court.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ondertussen ca anderhalve maand zonder stims. Middelen als 2fdck, 3MeO en zelfs LSD, nam ik al langer niet meer, terwijl deze 3, me allesbehalve belaste en waar enkel 2fdck frequent gebruikt werd, dus voor dergelijke stofjes sta ik ergens nog wel voor open. Maar 2fdck vind ik vrij kostelijk, zeker doordat hoger doseren en stapelen een standaard was. Het was hier dus eerder, sech hier geef ik geen money meer aan uit. En daarna speelde er al enige tijd in mn hoofd, om zeker de halt toe te roepen tov stims, want dat ging echt de destructieve kant op, tov mn lichaam en geest, ook ervaarde ik minder en minder het ΓΌber fijne.
En ik merk nu al wereld van verschil en dat ik niks drang voel, integendeel, dat geeft een echt oef en fijn gevoel.
Misschien dat dit een inspiratie en ruggensteuntje kan zijn, voor anderen.
Bon weekend.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Update:
Ondertussen weer klein maandje verder en eigenlijk is het niet alleen stop vd stims, maar gewoon heel drugs-free πŸ˜„ En eigenlijk geen moment geweest, dat ik er terug naar verlangde fzo, lijkt wel gewist van m'n harde schijf πŸ˜› Ik had eerlijk gezegd gedacht, dat het toch wat moeilijker ging zijn, zeker omdat ik zo goed als wekelijks wel iets van drugs nam, voornamelijk potente stims en regelmatig eens goed roezen/trippen op 2fdck of me liet gaan met lachgas+alcohol. Dus zeer tevreden over de voortgang. Ook merk ik de positieve ommekeer over de ganse lijn, vb, ik zat vorig weekend en deze week met volledig vaste onderrug en geregeld enorme pijnscheuten, nog nooit zo erg gehad, dokter schreef medicatie voor, paracetamol + Ibuprofen of Diclofenac (dat ik nog had liggen) en Tramadol voor de ergste pijnscheuten en om toch wat te kunnen slapen, maar ik wou die Tramadol niet en dat was nog niet zo lang geleden wel helemaal anders, deed ik er alles voor om extra voorschrift te krijgen, dus dat geeft extra goed gevoel.

Cheerz en goe weekend πŸ˜‰
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe sta je nu mentaal in het leven? sterker dan eerst?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kippenman zei:
hoe sta je nu mentaal in het leven? sterker dan eerst?
Klik om te vergroten...
Toch wel, ook al heb ik logischerwijs nog steeds mijn mentale en persoonlijkheid issues, maar 1. ik ben zeer geholpen met Rilatine, 2. het gevoel dat je helemaal niet meer afhankelijk bent van hele hoop drugs/rc's op eigen houtje, is zeer fijn, 3. Lichamelijk is het gewoon ook merkbaar en daardoor ook mentaal, 4. Met de fiets nr het werk, ligt allemaal in het verlengde vd stop met die rc's nzo.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Toch wel, ook al heb ik logischerwijs nog steeds mijn mentale en persoonlijkheid issues, maar 1. ik ben zeer geholpen met Rilatine, 2. het gevoel dat je helemaal niet meer afhankelijk bent van hele hoop drugs/rc's op eigen houtje, is zeer fijn, 3. Lichamelijk is het gewoon ook merkbaar en daardoor ook mentaal, 4. Met de fiets nr het werk, ligt allemaal in het verlengde vd stop met die rc's nzo.
Klik om te vergroten...
ik ben blij voor je:thumbsup:
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kippenman zei:
ik ben blij voor je:thumbsup:
Klik om te vergroten...
MerciπŸ˜‰ Het is gewoon een enorm krachtig en fijn gevoel, wetende dat je op eigen kracht en vrij eenvoudig, uit die neerwaartse spiraal van drugs bent kunnen stappen.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nihilist88 zei:
Update:
Ondertussen weer klein maandje verder en eigenlijk is het niet alleen stop vd stims, maar gewoon heel drugs-free πŸ˜„ En eigenlijk geen moment geweest, dat ik er terug naar verlangde fzo, lijkt wel gewist van m'n harde schijf πŸ˜› Ik had eerlijk gezegd gedacht, dat het toch wat moeilijker ging zijn, zeker omdat ik zo goed als wekelijks wel iets van drugs nam, voornamelijk potente stims en regelmatig eens goed roezen/trippen op 2fdck of me liet gaan met lachgas+alcohol. Dus zeer tevreden over de voortgang. Ook merk ik de positieve ommekeer over de ganse lijn, vb, ik zat vorig weekend en deze week met volledig vaste onderrug en geregeld enorme pijnscheuten, nog nooit zo erg gehad, dokter schreef medicatie voor, paracetamol + Ibuprofen of Diclofenac (dat ik nog had liggen) en Tramadol voor de ergste pijnscheuten en om toch wat te kunnen slapen, maar ik wou die Tramadol niet en dat was nog niet zo lang geleden wel helemaal anders, deed ik er alles voor om extra voorschrift te krijgen, dus dat geeft extra goed gevoel.

Cheerz en goe weekend πŸ˜‰
Klik om te vergroten...
Knap hoor, hier moet je sterk in je schoenen voor staan en 200% mindset.
Respect πŸ‘ŒπŸ™Œ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."