#1
Ondertussen ca anderhalve maand zonder stims. Middelen als 2fdck, 3MeO en zelfs LSD, nam ik al langer niet meer, terwijl deze 3, me allesbehalve belaste en waar enkel 2fdck frequent gebruikt werd, dus voor dergelijke stofjes sta ik ergens nog wel voor open. Maar 2fdck vind ik vrij kostelijk, zeker doordat hoger doseren en stapelen een standaard was. Het was hier dus eerder, sech hier geef ik geen money meer aan uit. En daarna speelde er al enige tijd in mn hoofd, om zeker de halt toe te roepen tov stims, want dat ging echt de destructieve kant op, tov mn lichaam en geest, ook ervaarde ik minder en minder het ΓΌber fijne.
En ik merk nu al wereld van verschil en dat ik niks drang voel, integendeel, dat geeft een echt oef en fijn gevoel.
Misschien dat dit een inspiratie en ruggensteuntje kan zijn, voor anderen.
Bon weekend.
En ik merk nu al wereld van verschil en dat ik niks drang voel, integendeel, dat geeft een echt oef en fijn gevoel.
Misschien dat dit een inspiratie en ruggensteuntje kan zijn, voor anderen.
Bon weekend.