Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-mmc stapelen

3-mmc stapelen

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tip voor lekkerdere rush is ipv de dosis die je zou stapelen, in 1 dosis nemen, werkt veel fijner en beter. Ik had voorheen ook enkele keren 3mmc pillen 150mg en later capsules 180mg gestapeld. Hoogste dosis was 3 x 180mg met uur à anderhalf uur tussen innames. Voorlaatste keer en gisteravond 360mg (2 x 180mg) oraal in 1 keer en dat geeft vr mij beste werking en effect. Zoals mn voorganger zé, de 3mmc rush is al vrij braafjes.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,

heb hier geen topic over kunnen vinden. Maar even direct ter zaken; kun je 3-mmc stapelen. Wat ik hiermee bedoel is als volgt:

stel je neemt een bommetje 3-mmc, na een 30/60 minuten voel je wel wat maar niet het gevoel dat je zoekt, je wilt nog een bommetje nemen, stapelt dit zich( dus wordt de werking versterkt) of begint het weer vanaf het nulpunt. En wat als je in de opkomst van je bommetje(dus na een minuut of 40) een snuif neemt?

alvast bedankt voor de antwoorden

ps: heb dit geschreven onder invloed van 3-mmc dus spelling kan beetje gebrekkig zijn XD.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het stapelt op. Zoals de meeste drugs doet, als het nog in je bloed zit.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Tip voor lekkerdere rush is ipv de dosis die je zou stapelen, in 1 dosis nemen, werkt veel fijner en beter. Ik had voorheen ook enkele keren 3mmc pillen 150mg en later capsules 180mg gestapeld. Hoogste dosis was 3 x 180mg met uur à anderhalf uur tussen innames. Voorlaatste keer en gisteravond 360mg (2 x 180mg) oraal in 1 keer en dat geeft vr mij beste werking en effect. Zoals mn voorganger zé, de 3mmc rush is al vrij braafjes.
Klik om te vergroten...
Ja heb zelf redelijk veel ervaring met 3-mmc, en vind bommetjes zelf ook het lekkerst
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Tip voor lekkerdere rush is ipv de dosis die je zou stapelen, in 1 dosis nemen, werkt veel fijner en beter. Ik had voorheen ook enkele keren 3mmc pillen 150mg en later capsules 180mg gestapeld. Hoogste dosis was 3 x 180mg met uur à anderhalf uur tussen innames. Voorlaatste keer en gisteravond 360mg (2 x 180mg) oraal in 1 keer en dat geeft vr mij beste werking en effect. Zoals mn voorganger zé, de 3mmc rush is al vrij braafjes.
Klik om te vergroten...
Ik ga deze tip vandaag uitproberen !

normaal neem ik 90 mg en dan in de paar uur daarna nog 1 of 2x 90 mg maar merk toch dat er dan niet echt effect ‘bij’ komt maar meer verlengen.

ik heb 3-4 jaar terug wel een keer een capsule van 160 gedaan en toen was het effect wel anders.

dus voor TS: mijn ervaring is dat het qua effect niet echt stapelt in de zin dat het effect meer wordt wanneer je bijneemt.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja het stapelt, de concentratie 3-MMC in je bloedbaan wordt niet plotseling naar nul gebracht bij inname van een nieuwe dosis.

Dat de doseringen spreiden zoals je uitlegt wat minder intens zal zijn t.o.v. die hoeveelheid in één keer, lijkt me waarschijnlijk. 3-MMC werkt al vrij kort, en die tweede dosis duurt ook weer 30-60 minuten om in te werken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."