Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"seymourebutes zei: Op school? Klik om te vergroten... ik begrijp niet hoe mensen het chill vinden om op school mdma of xtc te doen ik vind het thuis chill en op een feest ook, meestal wat ik doe is uitgaan met vrienden en daarna met zn allen nog thuis chillen en jointjes roken."
"Alex36 schreef: Wat zijn volgens jullie, leuke om mee te beginnen, en vooral het sensuele boven te laten komen, en luisten naar muziek, lekker chillen dus. Ik zou in dat geval wel MDMA nemen, xtc is ook leuk maar doordat er wel vaak speed of andere stoffen in zitten kan het meer en opgepept gevoel geven wat leuker op een feest is ( niet dat mdma niet leuk is op een feest ). Bovendien zin de pillen tegenwoordig niet zo sterk (meeste rond de 90/100 mg) wat nog wel oke is. Ik zou als je xtc gaat doen ze wel ff laten testen."
"Re: Mdma innemen voor een feest Nieuw berichtdoor Angramar Temenos op 07 feb 2009 22:43 Uhm, schat, je lichaam maakt de stoffen aan van 5-HTP, die weer gemaakt wordt van L-Tryptofaan, wat van nature in je eten zit. Wat ik doe kan ik evengoed bereiken door heel veel noten te eten. Dan krijg ik ook heel veel L-Tryptofaan binnen, waar 5-HTP van wordt gemaakt, waar weer serotonine van wordt gemaakt. Of ga je me vertellen dat ik niet meer zo vaak m'n oma's walnotentaart mag eten, omdat daar m'n receptoren lui van worden? De topic openaar vraagt hoelang hij ongeveer van 200mg mdma(poeder) stak zal staan en niet wat voor antidepresivas of wat dan ook voor walnotentaarten jij slikt en wat de effecten daarvan zijn. Ik zou zeggen dat je van 200 mg ongeveer 4/5 uurtjes trip, het licht er wel aan hoe goed het spul is, soms kan het iets minder zijn of iets meer. veel plezier op het feest!"
"kut politie ga iets beters doen ofzo"
"Peertje zei: lespaul zei: moeilijk aan te komen op het moment. maar nu heb ik 10 gram dus moet daar de aankomende 5 maand wel mee door komen. :P Klik om te vergroten... Mag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt? (PM mag ook) want de dealer hier weet de gangbare prijzen niet en ruilt het tegen alles wat hijzelf aantrekkelijk vind, maar ik wil natuurlijk niet een gram coke voor een gram Keta ruilen als keta veel goedkoper is... Klik om te vergroten... De prijs van grammetje keta licht tussen de 25 en 35 euro licht eraan wat voor kwaliteit het is, 2 grammetjes keta voor een gram cocaine is redelijk, met 2 gram keta doe je veel langer mee als het goed spul is dan 1 gram coca( dat is meestal na 1 avond weg) . veel plezier"
".... dan ken je het middel toch maar heel eendimentionaal, maar ik ga er dus wel achter komen of het iets voor mij is en de eerste keer zit er deze week wel echt aan te komen [/quote] Ik heb zelf nog noiit keta gedaan maar volgen mij is het stofje toltaal niet eendimentionaal, waar je het ook doet Verder veel plezier ermee verderr :P"
"heb zelf nooit coke gedaan maar voor 50 euris kan je ook 20 pillen halen en 10 leuke avondjes hebben ipm 1 avond... keuze lijkt me snel gemaakt"
"Provenzano zei: Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is. Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen Klik om te vergroten... Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo in welke vorm was de mdma kristallen of poeder? lateer"
"Vrouwtje_Amsterdam zei: Hej jongens, 1. Ik heb hier pillen liggen van rond de 120 mg per pil. Nou had een huisgenootje van me vorige keer een halve pil genomen en hij ging flink hard zei die. Nu ben ik 2 koppen kleiner en weeg ook 20 kilo minder. Is het verstandiger om dan met 1/4 pil te beginnen? Ik dacht er zelf aan om de pil te vergruisen en dan 3 bommetjes er van te maken. Want dat gekloot met breken op feesten is nogal gaar en je verliest meestal ook nog wat tijdens het breken. 2. Zal het weer voelen als de eerste keer denk je? Klik om te vergroten... 1. Ik zou zelf was eerst 1/2 pil nemen en dan zie je wel hoe je spaced, als het niet genoeg is kan je die andere halve erbij droppen. Om een pil in 1/4 te breken is vrij moeilijk en 120mg:4= 30mg en ik denk dat je daar niet zo hard van gaat. Heb je de pillen eigelijk zelf getest of zij de bron dat? 2. Ik weet niet hoe vaak je xtc gebruikt hebt, maar na 1,5 jaar zal je wel hard gaan (licht ook aan de dosis). Trouens nog veel plezier op het feest!!"
"85% van de max chemisch mogelijk pure. Dwz, 85% 84,1% pure MDMA, en 15% versnijdmiddel (bakmeel). Om nou 85% van 84,1% uit te gaan rekenen heb ik echt geen zin in.[/quote Oké, prima, ik lieg, ik heb echt geen zin meer in deze stomme, nutteloze onzin. Je hebt gelijk, je hebt altijd gelijk, moet je een schriftelijke verklaring? Laat me gewoon met rust. Tomzor heeft gelijk weetje AM komt altijd opscheppen met zijn shit en hoeveel HIJ doet en dit en dat. AM als jij onverantwoord met drugs wilt omgaan en daardoor(mesgien ook andere redenen) een psychose krijgt dat is jouw probleem maar kom mensen die echt iets willen leren van dit forum niet lastigvallen met je langdradige bullshit. Dit moest ik ff kwijt ouwe. Voorde rest nog fijn weekend iedereen!!"