Idd, gewoon een kwestie van setting.Wacky zei:Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.
Het verschil zit hoogst waarschijnlijk in jezelf ipv in de drugs.
Idd, gewoon een kwestie van setting.Wacky zei:Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.
plantenbak zei:hoe duur als ik vragen mag?anon22 zei:de AP tjes die ik nu regelmatig koop zijn 155mg.
super knallers, wel duur
maar kan goed zijn dat er meerdere versies in omloop zijn zoals met de meeste.
Provenzano zei:Idd, gewoon een kwestie van setting.Wacky zei:Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.
Alex36 zei:Vraagje, ik heb wel ervaring met xtc, maar dat is enkele jaren geleden, toen was ferrari en mitsubishi nog het meest gangbaar.
Als ik jullie berichten zo lees, is er nu wel heel veel verschil, nu weet ik dat de verschillende soorten, verschillende stemming opleveren.
Wat zijn volgens jullie, leuke om mee te beginnen, en vooral het sensuele boven te laten komen, en luisten naar muziek, lekker chillen dus.
Alex
J86 zei:Alex36 zei:Vraagje, ik heb wel ervaring met xtc, maar dat is enkele jaren geleden, toen was ferrari en mitsubishi nog het meest gangbaar.
Als ik jullie berichten zo lees, is er nu wel heel veel verschil, nu weet ik dat de verschillende soorten, verschillende stemming opleveren.
Wat zijn volgens jullie, leuke om mee te beginnen, en vooral het sensuele boven te laten komen, en luisten naar muziek, lekker chillen dus.
Alex
gast... ten eerste zit je iemand anders z'n topic te kapen
ten tweede zeggen kleur en logo helemaal NIIIKSSS over wat er in de pil zit.
Alex36 zei:J86 zei:Alex36 zei:Vraagje, ik heb wel ervaring met xtc, maar dat is enkele jaren geleden, toen was ferrari en mitsubishi nog het meest gangbaar.
Alex
gast... ten eerste zit je iemand anders z'n topic te kapen
ten tweede zeggen kleur en logo helemaal NIIIKSSS over wat er in de pil zit.
Dat kleur en logo niets zeggen over wat er in zit is duidelijk, daarom vraag ik juist aan jullie wat er in moet zitten ( wat voor testuitslag ) een goede rit geeft voor een bepaalde setting.
In dit geval dus thuis op de bank met je partner, rustig muziek luisteren en misschien meer.
Is dus niet de bedoeling iets te kapen,
Provenzano zei:Idd, gewoon een kwestie van setting.Wacky zei:Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.
Zou je me eens in kindertaal (Limer zei:Provenzano zei:Idd, gewoon een kwestie van setting.Wacky zei:Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.
Er is een zeer kleine kans dat de chemist 2 verschillende percentages van isomeren bij elkaar heeft gemixt. Bij een normale batch MDMA is het altijd 50%-50% r-MDMA en s-MDMA (racemisch). De chemist kan echter ook eerst een batch maken met alleen r-mdma, en daarna een van s-mdma, om ze vervolgens in een bepaalde verhouding de mengen.
Je snapt dat dit echt heel zelden gebeurt, aangezien de chemist dan twee verschillende batches moet maken en dit VEEL meer tijd/geld/moeite kost.
Dus het klopt idd dat het meestal aan de setting ligt![]()
![]()
Zou je me eens in kindertaal (Limer zei:Provenzano zei:Idd, gewoon een kwestie van setting.Wacky zei:Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.
Er is een zeer kleine kans dat de chemist 2 verschillende percentages van isomeren bij elkaar heeft gemixt. Bij een normale batch MDMA is het altijd 50%-50% r-MDMA en s-MDMA (racemisch). De chemist kan echter ook eerst een batch maken met alleen r-mdma, en daarna een van s-mdma, om ze vervolgens in een bepaalde verhouding de mengen.
Je snapt dat dit echt heel zelden gebeurt, aangezien de chemist dan twee verschillende batches moet maken en dit VEEL meer tijd/geld/moeite kost.
Dus het klopt idd dat het meestal aan de setting ligt![]()
![]()

kiekert zei:Zou je me eens in kindertaal () Uit kunnen leggen wat s-MDMA en r-MDMA is? Ik heb die termen echt nog nooit gehoord namelijk.
Alvast bedankt!
Kijk, duidelijk! Bedankt.tomz0r zei:kiekert zei:Zou je me eens in kindertaal () Uit kunnen leggen wat s-MDMA en r-MDMA is? Ik heb die termen echt nog nooit gehoord namelijk.
Alvast bedankt!
Dat zijn twee verschillende isomeren van MDMA. Isomeren zijn moleculen met dezelfde molecuulformule, maar met een andere structuurformule. Er zitten dus dezelfde atomen in, maar ze zitten op een andere plek.
s-MDMA is rechtsdraaiend en werkt heftiger dan r-MDMA. r-MDMA werkt daarentegen weer langer.
In de praktijk zin in pillen van beide soorten MDMA ongeveer even veel.
Dit is wat ik gelezen heb in ieder geval :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."