Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschil in Mdma

Verschil in Mdma

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had gisteravond van die kleine witte mustangs genomen. Nu staat er op pillreports dat er 143 mg MDMA in zit. (labtest) http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=7719 Nu voel ik wel dat er een vrij groot verschil is tussen bij voorbeeld de mustangs en de blauwe mitsibutsi of een AP (170mg MDMA). http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=13234 Bij de mustangs krijg je wel het MDMA gevoel...en tanden bijten alles maar gewoon veel stukken minder dan bij die Ap bijvoorbeeld. Net of die MDMA veel slaper is dan bij die andere pillen. Wie kan mij er wat over vertellen. (misschien dat die mustang veel schooner is, dat het daarom veel minder heftig gevoel geeft.?)

Alvast bedankt

(Ik had er trouwens 6 genomen van die mustang, terwijl als ik 2 of 2 en halve Ap of blauwe driehoek
op heb ik niet eens meer wil nemen.

J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jij gaat ervan uit dat jou pillen precies dezelfde zijn als die op pillreports?

Alle MDMA is PRECIES hetzelfde. Het gaat dus puur om de hoeveelheid, jou lichamelijke conditie (vooral je serotonine niveau's) en of er nog andere werkzame stoffen in zitten.

Je hebt dus maar 1 manier om erachter te komen... laat ze testen
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.

Het verschil zit hoogst waarschijnlijk in jezelf ipv in de drugs.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chappie's...

Bijna in elke schijf zit speed/caffeine
Denken jullie niet dat dat verschil maakt :tongueout:
Jawel dat doet het :tongueout:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Worstenjongen zei:
Chappie's...

Bijna in elke schijf zit speed/caffeine
Denken jullie niet dat dat verschil maakt :tongueout:
Jawel dat doet het :tongueout:
Klik om te vergroten...

Lul niet, in bijna niet een pil zit speed/caffeine. (rapportage resultaten testcentra)
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
inderdaad dat is bijgelovige onzin
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Worstenjongen zei:
Chappie's...

Bijna in elke schijf zit speed/caffeine
Denken jullie niet dat dat verschil maakt :tongueout:
Jawel dat doet het :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jij blijft ook een ontzettende kneus hè. In bijna geen enkele pil zit cafeïne of speed. Ongeveer 5% van de geteste pillen bevatten een amfetamine achtige stof. En dan anderen hier 'Chappies' noemen, terwijl je zelf geen kant noch wal van mdma/xtc snapt. Op partyflock ben je ook al eens gigantisch op je plek (voor lul) gezet, t wordt tijd dat dat hier ook eens gebeurt.

Gewoon dom blijven joh.

@topicstarter: laat je pillen testen, want pillreports moet je NOOIT maar dan ook NOOIT geloven. Die site zit vol met kneuzige dealertjes die hun rotzooi kwijt willen. Ga er maar niet vanuit dat er 130mg in je pillen heeft gezeten. (zeker in deze tijden niet)

Verder staat er ook: State/Province: Lausanne
Dat is dus ZWITSERLAND... jij denkt dat jouw pillen PRECIES hetzelfde MOETEN zijn?

Date Submitted: August 13, 2007, 4:00 pm GMT
ANDERHALF jaar geleden op pillreports gezet... jij denkt dat jouw pillen PRECIES hetzelfde MOETEN zijn?

LAAT JE PILLEN TESTEN VOOR JE GEBRUIKT, DAN WEET JE WAT ERIN ZIT, WAT JE KAN VERWACHTEN EN HOEVEEL JE ONGEVEER NODIG HEBT
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah thnx voor de reacties ik ga ze cker laten testen. Volgende week als ik tijd heb. (helaas lukt dat niet meer voor reverze)
Ik ging er inderdaad vanuit dat het de zelfde waren, dat zijn ze denk ik ook, maar wat jullie zeggen dat er net zo goed bullshit op pillreports staat begin ik steeds meer te geloven.
Dus zodra ik die test resultaten heb zal ik het wel in dit topic vermelden. :sunglasses:
Gelukkig heb ik nog 2 gramm mdma poeder kunnen regelen dan neem ik wel een beetje van dat in vloeitjes mee :mrgreen:
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
de AP tjes die ik nu regelmatig koop zijn 155mg.
super knallers, wel duur
maar kan goed zijn dat er meerdere versies in omloop zijn zoals met de meeste.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
anon22 zei:
de AP tjes die ik nu regelmatig koop zijn 155mg.
super knallers, wel duur
maar kan goed zijn dat er meerdere versies in omloop zijn zoals met de meeste.
Klik om te vergroten...
hoe duur als ik vragen mag?
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.

Het verschil zit hoogst waarschijnlijk in jezelf ipv in de drugs.
Klik om te vergroten...
Idd, gewoon een kwestie van setting.
A
Alex36Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vraagje, ik heb wel ervaring met xtc, maar dat is enkele jaren geleden, toen was ferrari en mitsubishi nog het meest gangbaar.

Als ik jullie berichten zo lees, is er nu wel heel veel verschil, nu weet ik dat de verschillende soorten, verschillende stemming opleveren.

Wat zijn volgens jullie, leuke om mee te beginnen, en vooral het sensuele boven te laten komen, en luisten naar muziek, lekker chillen dus.

Alex
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#13
plantenbak zei:
anon22 zei:
de AP tjes die ik nu regelmatig koop zijn 155mg.
super knallers, wel duur
maar kan goed zijn dat er meerdere versies in omloop zijn zoals met de meeste.
Klik om te vergroten...
hoe duur als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...

afhankelijk van afname maar uitgegaan van 1 - 5 stuks 4 euro per stuk
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
ah valt nog wel mee.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Provenzano zei:
Wacky zei:
Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.

Het verschil zit hoogst waarschijnlijk in jezelf ipv in de drugs.
Klik om te vergroten...
Idd, gewoon een kwestie van setting.
Klik om te vergroten...

De drugs kan toch ook verschillen in zuiverheid..
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Alex36 zei:
Vraagje, ik heb wel ervaring met xtc, maar dat is enkele jaren geleden, toen was ferrari en mitsubishi nog het meest gangbaar.

Als ik jullie berichten zo lees, is er nu wel heel veel verschil, nu weet ik dat de verschillende soorten, verschillende stemming opleveren.

Wat zijn volgens jullie, leuke om mee te beginnen, en vooral het sensuele boven te laten komen, en luisten naar muziek, lekker chillen dus.

Alex
Klik om te vergroten...

gast... ten eerste zit je iemand anders z'n topic te kapen

ten tweede zeggen kleur en logo helemaal NIIIKSSS over wat er in de pil zit.
A
Alex36Lid
01-01-2024, 00:00
#17
J86 zei:
Alex36 zei:
Vraagje, ik heb wel ervaring met xtc, maar dat is enkele jaren geleden, toen was ferrari en mitsubishi nog het meest gangbaar.

Als ik jullie berichten zo lees, is er nu wel heel veel verschil, nu weet ik dat de verschillende soorten, verschillende stemming opleveren.

Wat zijn volgens jullie, leuke om mee te beginnen, en vooral het sensuele boven te laten komen, en luisten naar muziek, lekker chillen dus.

Alex
Klik om te vergroten...

gast... ten eerste zit je iemand anders z'n topic te kapen

ten tweede zeggen kleur en logo helemaal NIIIKSSS over wat er in de pil zit.
Klik om te vergroten...

Dat kleur en logo niets zeggen over wat er in zit is duidelijk, daarom vraag ik juist aan jullie wat er in moet zitten ( wat voor testuitslag ) een goede rit geeft voor eeen bepaalde setting.

In dit geval dus thuis op de bank met je partner, rustig muziek luisteren en mischien meer.

Is dus niet de bedoeling iets te kapen,
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alex36 zei:
J86 zei:
Alex36 zei:
Vraagje, ik heb wel ervaring met xtc, maar dat is enkele jaren geleden, toen was ferrari en mitsubishi nog het meest gangbaar.

Als ik jullie berichten zo lees, is er nu wel heel veel verschil, nu weet ik dat de verschillende soorten, verschillende stemming opleveren.

Wat zijn volgens jullie, leuke om mee te beginnen, en vooral het sensuele boven te laten komen, en luisten naar muziek, lekker chillen dus.

Alex
Klik om te vergroten...

gast... ten eerste zit je iemand anders z'n topic te kapen

ten tweede zeggen kleur en logo helemaal NIIIKSSS over wat er in de pil zit.
Klik om te vergroten...

Dat kleur en logo niets zeggen over wat er in zit is duidelijk, daarom vraag ik juist aan jullie wat er in moet zitten ( wat voor testuitslag ) een goede rit geeft voor een bepaalde setting.

In dit geval dus thuis op de bank met je partner, rustig muziek luisteren en misschien meer.

Is dus niet de bedoeling iets te kapen,
Klik om te vergroten...

MDMA moet je hebben. Beter score je dat dan pillen waar op dit moment een hoop troep van in omloop is. De percentage van het MDMA is per pil erg verschillend of soms zelfs nihil maar dan nog; de een heeft een hogere tolerantie dan de ander. 2 Dezelfde pillen, jij en ik nemen ze tegelijk in, jij word energiek en blij, ik word flauw en mellow. Er is gewoon echt geen pijl op te trekken.
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Provenzano zei:
Wacky zei:
Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.

Het verschil zit hoogst waarschijnlijk in jezelf ipv in de drugs.
Klik om te vergroten...
Idd, gewoon een kwestie van setting.
Klik om te vergroten...

Er is een zeer kleine kans dat de chemist 2 verschillende percentages van isomeren bij elkaar heeft gemixt. Bij een normale batch MDMA is het altijd 50%-50% r-MDMA en s-MDMA (racemisch). De chemist kan echter ook eerst een batch maken met alleen r-mdma, en daarna een van s-mdma, om ze vervolgens in een bepaalde verhouding de mengen.

Je snapt dat dit echt heel zelden gebeurt, aangezien de chemist dan twee verschillende batches moet maken en dit VEEL meer tijd/geld/moeite kost.

Dus het klopt idd dat het meestal aan de setting ligt :grin: :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Limer zei:
Provenzano zei:
Wacky zei:
Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.

Het verschil zit hoogst waarschijnlijk in jezelf ipv in de drugs.
Klik om te vergroten...
Idd, gewoon een kwestie van setting.
Klik om te vergroten...

Er is een zeer kleine kans dat de chemist 2 verschillende percentages van isomeren bij elkaar heeft gemixt. Bij een normale batch MDMA is het altijd 50%-50% r-MDMA en s-MDMA (racemisch). De chemist kan echter ook eerst een batch maken met alleen r-mdma, en daarna een van s-mdma, om ze vervolgens in een bepaalde verhouding de mengen.

Je snapt dat dit echt heel zelden gebeurt, aangezien de chemist dan twee verschillende batches moet maken en dit VEEL meer tijd/geld/moeite kost.

Dus het klopt idd dat het meestal aan de setting ligt :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
Zou je me eens in kindertaal ( :grin: ) Uit kunnen leggen wat s-MDMA en r-MDMA is? Ik heb die termen echt nog nooit gehoord namelijk.

Alvast bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."