#1
Hej jongens,
Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar geen xtc meer aangeraakt sinds ik pep heb ontdekt. Nu zaterdag ga ik naar Trance Energy, dus dan is pep niet echt geschikt met al die zweverige muziek. Dan moet ik zelf ook zweven dus ik ga weer eens een pilletje nemen.
Dit zijn mijn vraagjes:
1. Ik heb hier pillen liggen van rond de 120 mg per pil. Nou had een huisgenootje van me vorige keer een halve pil genomen en hij ging flink hard zei die. Nu ben ik 2 koppen kleiner en weeg ook 20 kilo minder. Is het verstandiger om dan met 1/4 pil te beginnen? Ik dacht er zelf aan om de pil te vergruisen en dan 3 bommetjes er van te maken. Want dat gekloot met breken op feesten is nogal gaar en je verliest meestal ook nog wat tijdens het breken.
2. Zal het weer voelen als de eerste keer denk je?

Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar geen xtc meer aangeraakt sinds ik pep heb ontdekt. Nu zaterdag ga ik naar Trance Energy, dus dan is pep niet echt geschikt met al die zweverige muziek. Dan moet ik zelf ook zweven dus ik ga weer eens een pilletje nemen.
Dit zijn mijn vraagjes:
1. Ik heb hier pillen liggen van rond de 120 mg per pil. Nou had een huisgenootje van me vorige keer een halve pil genomen en hij ging flink hard zei die. Nu ben ik 2 koppen kleiner en weeg ook 20 kilo minder. Is het verstandiger om dan met 1/4 pil te beginnen? Ik dacht er zelf aan om de pil te vergruisen en dan 3 bommetjes er van te maken. Want dat gekloot met breken op feesten is nogal gaar en je verliest meestal ook nog wat tijdens het breken.
2. Zal het weer voelen als de eerste keer denk je?
