Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagjes aan de doorgewinterde gebruikers van XTC forum

Vraagjes aan de doorgewinterde gebruikers van XTC forum

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej jongens,

Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar geen xtc meer aangeraakt sinds ik pep heb ontdekt. Nu zaterdag ga ik naar Trance Energy, dus dan is pep niet echt geschikt met al die zweverige muziek. Dan moet ik zelf ook zweven dus ik ga weer eens een pilletje nemen.
Dit zijn mijn vraagjes:
1. Ik heb hier pillen liggen van rond de 120 mg per pil. Nou had een huisgenootje van me vorige keer een halve pil genomen en hij ging flink hard zei die. Nu ben ik 2 koppen kleiner en weeg ook 20 kilo minder. Is het verstandiger om dan met 1/4 pil te beginnen? Ik dacht er zelf aan om de pil te vergruisen en dan 3 bommetjes er van te maken. Want dat gekloot met breken op feesten is nogal gaar en je verliest meestal ook nog wat tijdens het breken.
2. Zal het weer voelen als de eerste keer denk je?

:wave:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is een goeie tip, over die inslag!! Thanks!
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hej jongens,

1. Ik heb hier pillen liggen van rond de 120 mg per pil. Nou had een huisgenootje van me vorige keer een halve pil genomen en hij ging flink hard zei die. Nu ben ik 2 koppen kleiner en weeg ook 20 kilo minder. Is het verstandiger om dan met 1/4 pil te beginnen? Ik dacht er zelf aan om de pil te vergruisen en dan 3 bommetjes er van te maken. Want dat gekloot met breken op feesten is nogal gaar en je verliest meestal ook nog wat tijdens het breken.
2. Zal het weer voelen als de eerste keer denk je?

:wave:
Klik om te vergroten...


1. Ik zou zelf was eerst 1/2 pil nemen en dan zie je wel hoe je spaced,
als het niet genoeg is kan je die andere halve erbij droppen. Om een pil in 1/4 te breken is vrij moeilijk en 120mg:4= 30mg en ik denk dat je daar niet zo hard van gaat. Heb je de pillen eigelijk zelf getest of zij de bron dat?
2. Ik weet niet hoe vaak je xtc :hearteyes: gebruikt hebt, maar na 1,5 jaar zal je wel hard gaan (licht ook aan de dosis).
Trouens nog veel plezier op het feest!! :wave:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
keihard gaan op 60mg ... ? :openmouth:
hoe oud was dat huisgenootje? 12?

Ik zou sowieso een halve nemen.
Je hebt kans dat 1/4 niet eens inslaat omdat de drempel te laag is.

2.

Nee, 1e keer weet je niet wat je kan verwachten, nu wel.
Maar je kan waarsch wel heel dicht in de buurt komen :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou gaan voor de hele, 120 is een sterke, maar niet overdreven dosis.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
321123 zei:
1. Ik zou zelf was eerst 1/2 pil nemen en dan zie je wel hoe je spaced,
als het niet genoeg is kan je die andere halve erbij droppen. Om een pil in 1/4 te breken is vrij moeilijk en 120mg:4= 30mg en ik denk dat je daar niet zo hard van gaat. Heb je de pillen eigelijk zelf getest of zij de bron dat?
2. Ik weet niet hoe vaak je xtc :hearteyes: gebruikt hebt, maar na 1,5 jaar zal je wel hard gaan (licht ook aan de dosis).
Trouens nog veel plezier op het feest!! :wave:
Klik om te vergroten...

Nou 'vroegah' ging ik ook altijd al hard op 1/4. Ben er heel gevoelig voor. Als ik 1 drankje drink ben ik ook al zwaar aangeschoten. Met 1 bommetje pep ga ik gruwelijk hard heel de avond. Ben beetje bang dat ik te hard ga op 1/2. Ja, ze zijn getest.

J86 zei:
eihard gaan op 60mg ... ? :openmouth:
hoe oud was dat huisgenootje? 12?
Klik om te vergroten...

Nee is een beer van een vent van 1.90 en en rond de 90 kilo.
Angramar Temenos zei:
Ik zou gaan voor de hele, 120 is een sterke, maar niet overdreven dosis.
Klik om te vergroten...
Ik ben een klein meisje van 1.65 en weeg rond 65 kilo. Een hele is echt teveel gast. Ik heb een keer 3/4 in een keer genomen toen ging ik bijna out...was echt niet chill...dat wil ik niet nog eens meemaken.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Ik ben een klein meisje van 1.65 en weeg rond 65 kilo. Een hele is echt teveel gast. Ik heb een keer 3/4 in een keer genomen toen ging ik bijna out...was echt niet chill...dat wil ik niet nog eens meemaken.
Klik om te vergroten...

Zelf neem ik altijd eerst een halve en aangezien we van hetzelfde formaat zijn moet dat wel goed gaan denk ik. Als je bang bent voor de inslag zou ik er voor zorgen dat ik even samen was met m'n vriend(en), daarna kan het niet meer mis gaan lijkt mij! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."